Bekijk volle/desktop versie : als je visagiste neemt op je bruiloft... neem je van tevoren een proefpakket?????



23-11-2007, 03:03
hoi meiden...

als je een visagiste neemt... meeste hebben geen voorbeeld fotos van make up.. hoe ze opmaken e.d. Dit vanwege het feit dat bruidjes geen fotos van zichzelf willen maken wat begrijpelijk is...


Zouden jullie bij deze een proefpakket nemen van het make up en kapsel om te kijken hoe het eruit ziet ongeveer.... deze pakketten zijn wel duur... maar tien euro minder dan de bruidspakket op je bruiloft zelf...

Mijn vraag is dus:


Neem je een proefpakket, met kapsel en make up erbij inbegrepen, of is het meer zoiets als cross your fingers dat je niet op een clown gaat lijken ????


Laat et me weten... Wat zou jij doen in mijn situatie...

23-11-2007, 03:18


Heb je nog nooit eerder haar ´werk´ gezien dan ??
B.v. op een andere bruiloft ofzo ??

Als je met iemand in zee wilt gaan dien je wel op de hoogte te zijn van haar werk vind ik..

Niet elke visagiste werkt op dezelfde manier ?? Je hebt ze die naar je kijken en echt alles op JOU aanpassen, naar je luisteren en je wensen respecteren....en je hebt ze die gewoon klakkeloos technieken toepassen.. met alle gevolgen van dien...

Als je de mogelijkheid om op een andere manier haar ´werk´ te bezichtigen, bv door fotos te bekijken van ´vriendinnen/kennissen´ die al eerder zijn opgemaakt door haar... probeer dat dan..

En anders dmv een goed gesprek om te kijken of jullie dezelfde gedachtengang en ideetjes hebben over ´bruidsmakeup´ en kapsels.

Als je dan nog twijfelt... dan kun je evt een proefpakket nemen alleen voor make up... kost je misschien wat minder.

Persoonlijk zou ik wel een proefpakket nemen als ik echt geen flauw benul van haar ´werk´ had en niet op een andere manier haar ´werk´ kan bekijken.

Maar dat ben ik..

23-11-2007, 05:54
Hey meid,

Heb je een visagiste voor je bruiloft? Ja daar zou ik dan wel een proefpakket nemen als ik jou was, dan weet je tenminste hoe ze is en dan kan je ook aangeven wat je wel en niet wilt , dan hoef je dat niet pas op de bruiloft gaan zitten uit te zoeken en heb je dan net make up op wat je dan niet staat, nee ik zou echt voor een proefpakket gaan

23-11-2007, 11:58
ps laat haar (of doe het zelf) desnoods aantekeningen maken over de gekozen stijl... je weet maar nooit misschien heeft ze het druk ofzo

Gewoon als een ezelsbruggetje.. of laat een familielid of een vriendin een fotootje maken ofzo.. moehim dat er duidelijkheid is over hoe en wat.

Het is tenslotte wel je GROTE dag.. en over make up e.d. druk maken zou niet nodig moeten zijn.


13-12-2007, 01:18


Hallo dames..

Ik ben ook visagiste en ik zou je ook nog evt kunnen helpen.
Ik heb wel een paar foto's.. maar moet er nog veel uploaden!
Je kan evt ook nog een proefdag houden.. dit kost je maar 10 euro.

Je mag me pm-en indien geinteresseerd.

Gr..

13-12-2007, 01:50

Citaat door 30april:
hoi meiden...

als je een visagiste neemt... meeste hebben geen voorbeeld fotos van make up.. hoe ze opmaken e.d. Dit vanwege het feit dat bruidjes geen fotos van zichzelf willen maken wat begrijpelijk is...


Zouden jullie bij deze een proefpakket nemen van het make up en kapsel om te kijken hoe het eruit ziet ongeveer.... deze pakketten zijn wel duur... maar tien euro minder dan de bruidspakket op je bruiloft zelf...

Mijn vraag is dus:


Neem je een proefpakket, met kapsel en make up erbij inbegrepen, of is het meer zoiets als cross your fingers dat je niet op een clown gaat lijken ????


Laat et me weten... Wat zou jij doen in mijn situatie...


Ik heb voor mijn verloving khalisa ingehuurd en ik heb bij haar een proefpakket genomen. Zo kon ik verschillende soorten visagie van licht tot donker uit proberen. Ik heb uiteindelijk de keuze gemaakt die ik het mooiste vond.

Ben wel meer tevreden dan voor de proefsessie. Als je het in het echt meemaakt ziet het er veel anders en mooier uit vind ik persoonlijk.

En wat ook leuk is dat je dingen kunt veranderen en verschillende kleuren lippenstiften kunt proberen.
Op je grote dag gaat dat niet dan ben je veels te lang bezig.

Nu weet ik en de visagiste wat ik wil en gaat het op mijn verloving alleen maar nog sneller.
Ik heb ook fotos genomen en aan mijn zusjes, nichtjes en vriendinnen laten zien. Meningen van mijn naasten doet me echt goed.

Veel succes