Bekijk volle/desktop versie : De nour de van je afstraalt als je de juiste islamitische kledingdracht hebt

25-08-2002, 11:49
asalaam aleikoem warahmatoe alah wabaraktoeh,
zusters en broeders merken jullie ook dat als een broeder of zuster in de islam zich islamitisch kleed dat er nourvan hen afstraalt zoals een zuster met een ghimaar die ziet er gewoon prachtig uit mascha-alah en een broeder met een baard en de kleding tot de enkels die ziet er ook prachtig uit soebhana-alah zo kom zusters en broeders laten we ons op de juiste manier kleden inscha-alah.
asalaam aleikoem jullie zuster fie dien wafae

25-08-2002, 13:06

asalaam aleikum waragamtoellahi ta'ala wabarakatoe

Jazeker! Mash Allah, mensen die voldoen aan de Islamitische kledingeisen, stralen veel nour uit alhumdoelilah! Moet je nagaan hoeveel nour iemand uitstraalt als die persoon getrouwd is!!!! Heb je daar nooit opgelet?
Dus, je weet wat je moet doen, zusters en broeders:

TROUWEN

Allah hdiena: Allahoema ameen

25-08-2002, 13:16

Na3am, ik ben nog 'vrij'. Hint? Tja.....alles is Mekteb, ghoea.

asalaam aleikum waragmatoellahi ta'ala wabarakatoe

27-06-2003, 14:46

Citaat:
Origineel gepost door sensabiel
zusters en broeders merken jullie ook dat als een broeder of zuster in de islam zich islamitisch kleed dat er nourvan hen afstraalt zoals een zuster met een ghimaar die ziet er gewoon prachtig uit mascha-alah en een broeder met een baard en de kleding tot de enkels die ziet er ook prachtig uit soebhana-alah zo kom zusters en broeders laten we ons op de juiste manier kleden inscha-alah.
Ailikoem Asalaam,

is zeker prachtig om te zien hoe praktizerende moslims zich kleden..

Alleen niet te lang naar een broeder kijken hé..

27-06-2003, 20:04

Citaat:
Origineel gepost door Iznogoedh
Is "nour" het Marokkaanse woord voor "cool"?

Iznogoedh
nour = verlichting.

27-06-2003, 20:09

Citaat:
Origineel gepost door Iznogoedh
Dank je.

Iznogoedh
graag gezegd

heeeelp

27-06-2003, 20:12
Moge allah jullie nog meer nour geven

ps vandaag sourat al kehf lezen helpt ook

27-06-2003, 21:01

Citaat:
Origineel gepost door sensabiel
gelijk heb je!

ik stapte de tram in vandaag toen ik iemand zag met die soort rode hoofddoek voor mannen je weet wel die ze in S-arabie ook dragen.
ik was namelijk opzoek naar een zit plaats .............ik was moe,,,,,,,,,kwam van stage
maar hij zat helemaal voor aan. Toevallig een vrouw die achter hem zat stapte uit. Ik ging daar zitten en wat zag ik ook maaaaaaaaaash allah. hij was Qoraan aan het lezen. ..................soebhanaallah

maasha allah. wat ik de hele tijd deed was dua voor hem doen.

maar ook zusters die ik ook soms zie. zo netjes.........zo bedekt......zo NUUR.

Moge Allah SWT onze leiden ..........AMIEN

27-06-2003, 21:02
heeeeey mischien was hij soerat al kehf aan het lezen,,,,,,,,,,,,mmmmmmm