Bekijk volle/desktop versie : ik vraag me af.......



Pagina's : [1] 2 3

22-11-2007, 21:20
ik vraag me af, wie in deze tijd met de schoonmoeder samen woont, is er iemand hier die haar schoonmoeder bij haar woont ?

22-11-2007, 21:26


nop, jij wel ?

22-11-2007, 21:27
Allahie7fath yarbiiiiiiiiiiiii selemaaaaaaaaaaaaaa

22-11-2007, 21:28
Mijn vriendin heeft een paar maanden bij haar schoonmoeder gewoont, maar dat kwam meer omdat ze nog geen huis hadden....

De zoon van onze kennissen woont ook bij zijn ouders thuis, met kinderen en al.....

22-11-2007, 21:30


nachtmerrie,

Ik moest altijd vroeg opstaan om brood te bakken....in die stomme pizza pan.

Wat was ik blij toen ik een huis kreeg.

22-11-2007, 21:31

Citaat door lach_parel:
nachtmerrie,

Ik moest altijd vroeg opstaan om brood te bakken....in die stomme pizza pan.

Wat was ik blij toen ik een huis kreeg.



waarom niet kopen?

Zij zei tegen jou: bak brood? of deed je dat uit je zelf

22-11-2007, 21:32
ik woonde 1jr en half bij me schoonouders in Tanger (Marokko) en nu heb ik eindelijk me eigen huisje in Tetouan

22-11-2007, 21:32

Citaat door lach_parel:
nachtmerrie,

Ik moest altijd vroeg opstaan om brood te bakken....in die stomme pizza pan.

Wat was ik blij toen ik een huis kreeg.


Moest dat van haar???
Ik zou het niet erg vinden om bij me schoonmoeder te gaan wonen of zij bij mij. Maar er moeten wel duidelijke afspraken worden gemaakt. Het is geen hell ofzo

22-11-2007, 21:35

Citaat door Cozita:
waarom niet kopen?

Zij zei tegen jou: bak brood? of deed je dat uit je zelf



ik moest het van haar leren, ik kon toen geen brood bakken.

Ze lust alleen zelfgebakken brood, en geen bakkersbrood.
Ik zei ik bak wel 1 keer in de week, maar niet elke dag!

22-11-2007, 21:38

Citaat door lach_parel:
ik moest het van haar leren, ik kon toen geen brood bakken.

Ze lust alleen zelfgebakken brood, en geen bakkersbrood.
Ik zei ik bak wel 1 keer in de week, maar niet elke dag!



Uit respect zou ik het toch doen. Liever dat dan ruzie met je man

22-11-2007, 21:39
Nou meid, vraag mij wat. Het ergste wat je overkomen kan is bij je schoonouders wonen. En zker als je op je privecy gesteld bent. Het kan ook veel slijten en helen gaat heel moeilijk. Wonen bij je schoonouders wekt alleen irritaties op bij beiden kanten.
Mijn ervaringen zijn zo tegen gevallen en hebben voor veel leed gezorgd.
8maanden waren voor mij een eeuw.

22-11-2007, 21:43
ik woon vanaf het begin van mijn huwelijk met mijn schoonmoeder , en ik heb deze vraag gesteld omdat ik bijna altijd negatief over schoonmoeder hoor, bij mij is het echt anders of mijn moeder bij me woont zo een aardige lief vrouw , ze bevelt me niks ze bemoeit ook niet met mijn huwelijk ja af een toe als een groet mis versland tussen mij en mijn man is maar ze is altijd aan mijn kant , gek is dat he ze is altijd beschikbaar om te passen op mijn dochtertjes,

22-11-2007, 21:48



Citaat door jebhawiya:
ik woon vanaf het begin van mijn huwelijk met mijn schoonmoeder , en ik heb deze vraag gesteld omdat ik bijna altijd negatief over schoonmoeder hoor, bij mij is het echt anders of mijn moeder bij me woont zo een aardige lief vrouw , ze bevelt me niks ze bemoeit ook niet met mijn huwelijk ja af een toe als een groet mis versland tussen mij en mijn man is maar ze is altijd aan mijn kant , gek is dat he ze is altijd beschikbaar om te passen op mijn dochtertjes,



Leuk voor je meid.
Zulke schoonmoeders kom je zelden tegen.
Ik wou dat mijn schoonmoeder zo was. Maar je kan niet alles hebben.
Ik vind zelf belangerijker dat ik met mijn man gelukkig ben en een sterke band heb. De rest is gebakken lucht voor mij. Kijk als je niet geliefd bent dan zul je dat in haar ogen ook nooit zijn. Bij ons is het gek mijn schoonvader is kei lief hij mag mij heel graag. En vind mij direct en niet snikkie ofzo in vergelijking met zijn andere schoondochters.

22-11-2007, 21:53

Citaat door nizaaaaaaaaaar:
Leuk voor je meid.
Zulke schoonmoeders kom je zelden tegen.
Ik wou dat mijn schoonmoeder zo was. Maar je kan niet alles hebben.
Ik vind zelf belangerijker dat ik met mijn man gelukkig ben en een sterke band heb. De rest is gebakken lucht voor mij. Kijk als je niet geliefd bent dan zul je dat in haar ogen ook nooit zijn. Bij ons is het gek mijn schoonvader is kei lief hij mag mij heel graag. En vind mij direct en niet snikkie ofzo in vergelijking met zijn andere schoondochters.


Zulke schoondochters kom je ook zelden tegen! Laten we vooral niet alleen de schoonmama de schuld geven, de schoondochters hebben er ook een aandeel in! Ieder verhaal heeft 2 kanten.

22-11-2007, 21:56

Citaat door Dikrayet:
Zulke schoondochters kom je ook zelden tegen! Laten we vooral niet alleen de schoonmama de schuld geven, de schoondochters hebben er ook een aandeel in! Ieder verhaal heeft 2 kanten.



Dat is jou mening!

Sommige schoonmoeders zijn gewoon zo bemoeizuchtig en jaloers en tja dat tolereerd niet iedereen. Ik ben getrouwd met mijn man en niet met zijn ma en zijn hele famillie. Maar tja iedereen heeft een ander denkwijze.
Ik heb momenten gehad en vooral tijdens mijn eerste zwangerschap dat ik haar niet kon luchten. Hoe erg het ook klinkt. Ik was god dankbaar dat mijn kind niet op haar leek.

Pagina's : [1] 2 3