Bekijk volle/desktop versie : Mijn moeder verslaafd aan het witte spul!!!!!!

25-08-2002, 03:58

Citaat door holbewoonster:
Dit verhaal moet me echt van het hart. Ik hoop dat jullie gewoon een luisterend oor kunnen zijn.

Toen mijn vader mijn moeder leerde kennen, was hij stapelverliefd. Ze was inderdaad zonder twijfel de mooiste van heel Riff. Ook was ze lief, teder en kookte ongelofelijk. De kleren die ze wastte waren altijd witter dan die van anderen en dit zonder Dash te gebruiken.

Hoewel ze zoveel mooie dingen te bieden had, vertoonde ze echter ook gedragingen die niet bij haar pasten. Maar mijn vader was verblind door haar uiterlijk en charmes en liet haar zoveel mogelijk vrij in haar doen en laten. Ik wist toen al dat ze verslaafd was en ze haar spul bij de buurman ging halen. Nadat ze gebruikt had, bemerkte je ineens een verschil in haar gedrag. Het werd voor mij steeds duidelijker waarmee ze bezig was.

Lmoehiem we komen in België aan en het spelletje begint pas echt leuk te worden. Ik werd verplicht stiekem voor haar het spul te gaan halen en ze was zo verslaafd dat al mijn zuurverdiende centjes als studentje eraan gingen. Ook mijn vader die heel hard werkte, kwam thuis en gaf haar al zijn geld. Hij dacht nooit aan zichzelf. Ik moest het dan op alle manieren verzwijgen en dat was het moeilijkste van al. Ze wilde steeds meer en meer!!!!! Haar honger naar meer was spectaculair en van nooit geziene aard! Het was een hel!!!!

Op een maandagmorgen was pa op het werk onwel geworden. Een collega brengt hem terug naar huis. Hij doet de voordeur open en ziet heel het gebeuren. Hij is helemaal van de kaart en weet niet wat hij ziet. Hij had nooit zoveel wit spul gezien en weet niet wat hem overkomt. Verschillende gedachten maken zijn hoofd nog verwarder en hij besluit even buitenshuis te bekomen? Handelt mijn eigen vrouw in het wit spul? Of gebruikt ze het zelf? Hoe komt het dat ik dit nooit geweten heb? Gebruikte ze al ons geld daarvoor?

Mijn moeder loopt hem achterna "Alsjeblief hmidoe: ik kan het je allemaal uitleggen".

Hij kijkt haar aan en zegt : waarom? waarom heb je me niet vertrouwd? Je weet hoe graag ik je zie en hoeveel ik begrijp. Waarom?

Hij gaat naar binnen en probeert te slapen maar dit lukt hem uiteraard niet. Ik kon ook niet slapen en heb maar wat naar TV gekeken.

Hij neemt haar bij de hand en vraagt om uitleg.

"Het is al een hele tijd dat ik verslaafd ben. Ik heb geprobeerd minder te gebruiken, maar het gaat niet. Ik weet tot op de dag van vandaag nog steeds niet wat ik moet doen". " Ik weet dat ik hulp nodig heb maar ik durfde het echt niet te zeggen".

Hij keek haar in de ogen en vergaf haar weer onmiddelijk voor alles. Hij stelde haar gerust en stelde voor om eerst een nachtje te slapen. "Ik zal wel voor een oplossing zoeken, wees niet bang". zei hij weer beschermend.

S'morgens stond hij reeds vroeg op en belde eerst naar zijn werk voor een dagje verlof. Hij besloot eerst haar provider op te zoeken. Na een halfuurtje kwam hij aan. Hij zocht halstarrig naar koe nummer 5 op een wei in Boom (in BelgiÃ&laquo.

Wanneer hij thuiskomt slaat de vrouw een kreet van gewelste. Hij had de koe voor haar gekocht. "Dit is Mina en ze is van jou" zegt paps trots. Nu had ze geen zorgen meer en kon ze liters en liters en liters karnemelk drinken.

De verscheidene koeien die mijn ouders nog kochten leefden niet altijd lang en stierven vaak door uitputting.

Maar mijn ouders leven nog steeds gelukkig en daar ben ik blij om!!!!

gegroet
.

25-08-2002, 13:02

deze is echt goed wallah

hahahahahaaaa

liefs fatima

04-01-2004, 01:22
Wajoooooo,kd8 droegs...hahahahaha....

04-01-2004, 11:54
wuahahahahaha..KARNEMELK..terwijl ik aan DRUGS dacht

04-01-2004, 12:17

hahahahahahahahahahahahahahaha