Bekijk volle/desktop versie : 5 weken zwanger en bloedverlies



22-11-2007, 16:08
Salaam aleikom,

ik ben 5 weken zwanger, en vandaag wat bruine afscheiding gekregen en vervolgens bij plassen ook wat bloedverlies.
de verloskundige heeft me verteld dat dit erbij hoort, ik heb daarna nog een test gedaan, test gaf een lichte streepje aan, verder heb ik ook geen symptomen zoals pijnlijke borsten wat ik wel had.
Heeft iemand van de jullie dezelfde ervaringen of soortgelijks.
Graag jullie reacties.

shokran

22-11-2007, 16:20


ik had dat ook in de 5de week....lichtbruin afscheiding... no worries dat is innestelingsbloed......

22-11-2007, 16:22

Citaat door Somaya25:
ik had dat ook in de 5de week....lichtbruin afscheiding... no worries dat is innestelingsbloed......


Bedankt voor je reactie,

Had je ook bloed erbij?
indien ja, was het veel of weinig?

22-11-2007, 16:27
Klopt ik had er ook wat bloed bij maar het was meer bruine afscheiding.. en nee het was niet veel dat ik zeg maar echt leegliep maar een paar dagen steeds een beetje alsof ik ongesteld was.... maar met een andere kleur bloed zeg maar.

maak je maar geen zorgen... dat gaat over en heb je gewoon een goede zwangerschap insallah...

22-11-2007, 16:29



Citaat door Somaya25:
Klopt ik had er ook wat bloed bij maar het was meer bruine afscheiding.. en nee het was niet veel dat ik zeg maar echt leegliep maar een paar dagen steeds een beetje alsof ik ongesteld was.... maar met een andere kleur bloed zeg maar.

maak je maar geen zorgen... dat gaat over en heb je gewoon een goede zwangerschap insallah...


Bedankt voor je lieve woorden, schat

22-11-2007, 16:31

Citaat door Somaya25:
Klopt ik had er ook wat bloed bij maar het was meer bruine afscheiding.. en nee het was niet veel dat ik zeg maar echt leegliep maar een paar dagen steeds een beetje alsof ik ongesteld was.... maar met een andere kleur bloed zeg maar.

maak je maar geen zorgen... dat gaat over en heb je gewoon een goede zwangerschap insallah...



Dit heb ik ook sinds vandaag.. dus ik kan rekenen op een aantal dagen? Hoeveel ongeveer?

Niet bidden dus..?

11-07-2008, 20:30
kan oud bloed zijn... wel ff in de gaten houdenn