Bekijk volle/desktop versie : Belgie-route



22-11-2007, 14:26
As Salaamoe 3aleykoem wa Ra7matoe Allahi wa Barakatoehoe,

Salaam lieve zuster,
Ik ben incha Allah van plan om me in Belgie te gaan vestigen. Ik hoop hiermee veel administratieve rompslomp en wetten te kunnen omzeilen om zo snel mogelijk samen met mijn (illegale) partner te kunnen zijn. Nu ben ik op zoek naar meiden/ vrouwen die dit traject ook hebben afgelegd en daarover informatie en ervaringen willen uitwisselen. En wie weet ontstaan er vriendschappen omwille van Allah soeb7anahoe wa Ta'ala.
Ook lijkt het me leuk om Belgische zusters te leren kennen zodat ik mijn sociale contacten daar kan voortzetten.

Ben of ken jij een zuster die ervaring heeft met dit traject? PM me dan.
Wil je als zuster vriendschap sluiten. Ook dan kun je me PM'en.

Gair incha Allah!
Fie amaani llaah, wa Salaam

22-11-2007, 14:31


Allah hawnak inchallah.

22-11-2007, 23:11
allah i3awnek,heb gehoord dat het moeilijker wordt in 2008(hogere eisen) om iemand naar belgie te halen.maar weet eigenlijk niet het fijne ervan.
maar ik wens je veel geluk met je man en insallah zullen jullie gauw samen zijn.

24-11-2007, 14:41
probeer het via http://www.buitenlandsepartner.nl daar heb je meer info over de belgie route heb je nog vragen stuur me een pm oke ik ben bijna klaar met de belgie route

salaam allaikoem jamila

24-04-2009, 11:18


hoi meid
ik las dat je bijna klaar bent met je be route had nog wat vragen en hoop dat je me kan helpen
ik heb de 5 jaar kaart al binnen maar nu mijn man kan ik samen met hem naar de gemeente om hem in te schrijven of moet ik alleen gaan wat zijn de stappen en wat heb ik nodig aan papieren
groetjes