Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Telefoonnummer Al Fourqaan moskee in Eindhoven

Oum_K
22-11-2007, 14:09

Wie heeft het nummer hiervan voor me? Want ik kan het nummer op internet namelijk niet vinden. En weet iemand hoe die imaam daar heet? Barakallahoefiek

Ghurabaaa
22-11-2007, 14:37
Assalaamoe alaikoem, Momentje zal even voor je kijken lieve zuster! Wa 3laikoemoe salaam warahmatoe Allah ie wabarakatoe Zuster Ghurabaaa

Oum_K
22-11-2007, 14:38
Assalaamoe alaikoem, Momentje zal even voor je kijken lieve zuster! Wa 3laikoemoe salaam warahmatoe Allah ie wabarakatoe Zuster Ghurabaaa wa alaikoum salaam wa rahmatoullaahi, is goed ik wacht inshallah :kus:

Ghurabaaa
22-11-2007, 14:43
Assalaamoe alaikoem, Hier heb je het, Walakien ik weet niet of deze nummer precies juist is, of nog wel in gebruik is, ik hoor het wel van je insha Allah !!: Moskee Al-Furqaan otterstraat 2, Eindhoven Tel: 040 246 14 04 Wa 3laikoemoe salaam waramatoe Allah ie wabarakatoe Zuster Ghurabaaa

Oum_K
22-11-2007, 14:50

Assalaamoe alaikoem, Hier heb je het, Walakien ik weet niet of deze nummer precies juist is, of nog wel in gebruik is, ik hoor het wel van je insha Allah !!: Moskee Al-Furqaan otterstraat 2, Eindhoven Tel: 040 246 14 04 Wa 3laikoemoe salaam waramatoe Allah ie wabarakatoe Zuster Ghurabaaa wa alaikoum salaam wa rahmatoullaahi barakallahoufiek lieve zuster, je hoort het wel van me of het is gelukt inshallah wa salaam alaikoum wa rahmatoullaahi wa barakato