Bekijk volle/desktop versie : Had jij dit ook???



Pagina's : [1] 2 3

22-11-2007, 13:46
Sinds ik moeder ben geworden, ben ik constant bang dat iemand mijn dochter ontvoerd s'nachts terwijl ik slaap. Ze ligt naast me in haar wiegje en elke keer kijk ik of ze nog naast me ligt Daardoor slaap ik dus heel slecht. Soms denk ik zelfs dat ik voetstappen hoor!

Afgelopen zaterdag ging mijn man in de logeerkamer met haar slapen zodat ik eindelijk een nacht lekker kan doorslapen. Maar ik liep telkens naar de logeerkamer om te kijken of ze daar nog ligt!

Hebben jullie ook bepaalde angsten sinds jullie mama zijn geworden of ben ik de enige gekke hier

22-11-2007, 13:50


haha wel grappig dat je dat denkt.

Ik was steeds bang dat ze niet leefde. soms dan sliep ze zo diep dat ik haar aanraakte zodat ik zag dat ze leefde. en werd 10 tot 15 keer wakker in de nacht om dat te controleren!! werd er niet goed van om met die angst te leven.
maar nu is het hamdoelilah over. gebeurt nog maar af en toe, en dan slaapt ze heeeeeel vast en diep!!!

22-11-2007, 13:50
salaam meid!

moeder instinct, bezorgd om je kroost hihi.

Gair, zullen meerdere hebben

22-11-2007, 13:55
Het is best normaal hoor dat je deze gevoelens kunt krijgen.
Ik had het ook maar bij mij was het steeds van als er iets mankeerde aan haar was ik bang dat ze doodging gaan!!!!
Maar hamdollilah naarmate verminderd het wel met die gevoelens.
Probeer er toch af te geraken.

22-11-2007, 13:58


Hahaha erg he, ik heb het ook. Voor ik ga slapen til ik haar hoofdje omhoog en geef ik haar nachtkus en kijk ik meteen of ze nog adem haalt. Me man zegt dat ik gek ben en niet zo raar moet denken. Achja moeder instinct...

22-11-2007, 14:05
Herkenbaar !
Ook het kijken of ze nog steeds ademt en haar aanraken zodat ik zeker weet dat ze nog leeft.. pffff soms is dat echt vermoeiend.

22-11-2007, 14:09
Zoals je leest is het heel normaal!
Het zijn je hormonen en je moedergevoel die aan het ontwikkelen is, door deze gedachten en/of dromen wordt je moeder gevoel heel sterk!!

Ik had het die nacht in het ziekenhuis, ik droomde dat er een giftige stof vrij was gekomen en we allemala weg moesten, en toen ging ik die kleine meid beschermen, en nam haar in mijn armen etc.

Het zijn vreselijke dromen!! Maar schijnt natuurlijk te zijn.

22-11-2007, 14:10
Ooh dat aanraken doe ik ook constant. Ik raak dan haar lippen aan, want als ik dat doe dan zie je haar onderste lip naar buiten. Dus zo weet ik dan dat ze nog ademt. Doe het ook meerdere malen in de nacht..

Gisteren kwam mijn schoonzus bij me en liet ze prongelijk de buiten deur open. We kwamen er pas achter, totdat ze wegging. Nou ik heb deze nacht dus als een waakhond lopen spelen. Ik dacht, stel je voor iemand is naar binnen gegaan en heeft zich verstopt en s'nachts gaat hij of zij mijn dochtertje ontvoeren. Mijn dochtrtje sliep vannacht wel goed door, maar haar gekke moeder dus niet Mijn man vind mij maar raar!

22-11-2007, 14:12

Citaat door Vlinder07:
Ooh dat aanraken doe ik ook constant. Ik raak dan haar lippen aan, want als ik dat doe dan zie je haar onderste lip naar buiten. Dus zo weet ik dan dat ze nog ademt. Doe het ook meerdere malen in de nacht..

Gisteren kwam mijn schoonzus bij me en liet ze prongelijk de buiten deur open. We kwamen er pas achter, totdat ze wegging. Nou ik heb deze nacht dus als een waakhond lopen spelen. Ik dacht, stel je voor iemand is naar binnen gegaan en heeft zich verstopt en s'nachts gaat hij of zij mijn dochtertje ontvoeren. Mijn dochtrtje sliep vannacht wel goed door, maar haar gekke moeder dus niet Mijn man vind mij maar raar!




ps. per ongeluk?...correctie

22-11-2007, 14:13
Hahah hééél herkenbaar. Ook ik voel wel 20 keer op een dag of hij nog ademt en ben bang dat ie stopt met leven. en snachts is het zelfs zo erg dat ik niet durf te slapen. Bang dat er iets gebeurt. Daardoor heb ik dus ookal in geen tijden meer lekker en vast geslapen. Zal wel weer komen als het wat vertrouwder wordt allemaal.

Ik denk dat er hier zich wel veel nieuwe moeders in zullen herkennen hoor. Het gevoel zal de rest van je leven zo blijven want zolang je moeder bent denk ik dat deze gevoelens erbij horen.

22-11-2007, 14:14

Citaat door sihamkleuter:
Zoals je leest is het heel normaal!
Het zijn je hormonen en je moedergevoel die aan het ontwikkelen is, door deze gedachten en/of dromen wordt je moeder gevoel heel sterk!!

Ik had het die nacht in het ziekenhuis, ik droomde dat er een giftige stof vrij was gekomen en we allemala weg moesten, en toen ging ik die kleine meid beschermen, en nam haar in mijn armen etc.

Het zijn vreselijke dromen!! Maar schijnt natuurlijk te zijn.


Ja ik lees idd dat het normaal is.

Meskiena

In het ziekenhuis heb ik haar telkens bij me gehouden. Ik was toen al meteen bang dat iemand die geen kinderen kan krijgen haar zou ontvoeren of dat iemand haar zou omwisselen. Ik ging toen douchen en zei tegen mijn man dat hij in de kamer moet blijven totdat ik terugkwam! Hij mocht haar absoluut niet alleen laten..

En tijdens mijn sebbeh had ik haar in een hoekje gezet op zo;n tafel van seddari. En er zaten twee familieden daar. En die moesten van mij telkens kijken of ze nog ademde. Ik kon er namelijk niet bij. Ze keken mij echt steeds raar aan Het waren wat oudere dames vandaar!

22-11-2007, 14:16

Citaat door essytazia:


ps. per ongeluk?...correctie


niet lachen jij!!!...Wacht maar als je zelf kinderen hebt!!!

PER ONGELUK!!! ZO GOED

22-11-2007, 14:21



Citaat door Vlinder07:
niet lachen jij!!!...Wacht maar als je zelf kinderen hebt!!!

PER ONGELUK!!! ZO GOED


nee zou je nooit uitlachen!! .
Als ik jouw verhalen zo lees hou ik mijn hart vast. ik denk dat als ik getrouwd ben en kinderen krijg, ik ze vastketen met lange kettingen en een zuurstof fles tegen hun monden aan hou

22-11-2007, 14:22

Citaat door essytazia:
nee zou je nooit uitlachen!! .
Als ik jouw verhalen zo lees hou ik mijn hart vast. ik denk dat als ik getrouwd ben en kinderen krijg, ik ze vastketen met lange kettingen en een zuurstof fles tegen hun monden aan hou



22-11-2007, 14:41
ohh meid ik vind dat best erg als je zo denkt

nu heb je je dochtertje bij je Maar hoe ga je dat doen als ze naar school gaat en bij vriendinnetjes gaat spelen, schoolreisjes en zo??

Pagina's : [1] 2 3