Bekijk volle/desktop versie : si7r weghalen



22-11-2007, 11:11
[ wie heeft nummer van die imam uit rotterdam?? of een andere goede imam? ]

22-11-2007, 11:17


is onzin heb je echt geen Imam voor nodig

22-11-2007, 11:28

Citaat door AhlelBayt:
is onzin heb je echt geen Imam voor nodig


wel om koran te lezen

Waarom is het onzin?

22-11-2007, 11:37

Citaat door Cheetos:
wel om koran te lezen

Waarom is het onzin?



overgeleverd door Aaicha (r) in het verhaal van dat de Profeet (s) werd betoverd door Lubayd:

fa'aataaho Jjibreel bil mu3aawithzatayn faqaall:

yaa Muhammed "qoll a3uuthzu bi rabbi al Falaq" .. wa 7ella 3oqda "Min sharry maa khalaq" wa 7ella 3oqda 7etta faragha minha .. thsomma qaalla qoll a3uuthzu bi rabb alNaas wa 7ella 3oqda 7etta faragha minha wa 7ella el 3oqad kullaha

als je Arabisch kan lezen is makkelijker voor mij kan ik de andere Ahadith ook typen

22-11-2007, 11:42



Citaat door Cheetos:
wel om koran te lezen

Waarom is het onzin?




Neem hem niet serieus, hij is een shia en zijn missie op marokko.nl zoveel moslims laten afdwalen.

22-11-2007, 11:50

Citaat door AhlelBayt:

overgeleverd door Aaicha (r) in het verhaal van dat de Profeet (s) werd betoverd door Lubayd:

fa'aataaho Jjibreel bil mu3aawithzatayn faqaall:

yaa Muhammed "qoll a3uuthzu bi rabbi al Falaq" .. wa 7ella 3oqda "Min sharry maa khalaq" wa 7ella 3oqda 7etta faragha minha .. thsomma qaalla qoll a3uuthzu bi rabb alNaas wa 7ella 3oqda 7etta faragha minha wa 7ella el 3oqad kullaha

als je Arabisch kan lezen is makkelijker voor mij kan ik de andere Ahadith ook typen


Ik kan arabisch lezen... maar weet je ik kan het niet begrijpen Dus vertaling graag anders heeft het geen nut. Wat ik hier nu lees is soera al falaq maar wil je deze ahadith effe vertalen.

22-11-2007, 11:51

Citaat door Faris:
Neem hem niet serieus, hij is een shia en zijn missie op marokko.nl zoveel moslims laten afdwalen.


Jij hebt iedereen door Wel goed dat je men gaat waarschuwen.

22-11-2007, 12:12

Citaat door Faris:
Neem hem niet serieus, hij is een shia en zijn missie op marokko.nl zoveel moslims laten afdwalen.



waarom denk je dat ?

Alleen om mijn naam ?

je bent geen Moslim als je niet van de Ahlelbayt houd

nee ik ben een Sunni die zielsveel van AhlelBayt houd

22-11-2007, 12:22
en btw Faris heb je ooit een Shi'iet een Hadith van Seyida Aaicha (r) zien gebruiken.. ??

niet zo snel oordelen

- Bekritiseer en beoordeel jezelf voordat je bekritiseerd en beoordeeld wordt..
En weeg je daden voordat ze voor je gewogen worden..

[Seyidna .. Omar Ibn Ul-Khattab .. Radiya Allahu ânhu wa 'ardaah]

23-11-2007, 08:38
ewaaaa nummer graaaag. er is spoed bij

26-11-2007, 14:17

Citaat door AhlelBayt:
en btw Faris heb je ooit een Shi'iet een Hadith van Seyida Aaicha (r) zien gebruiken.. ??

[COLOR="black"]Sub7anallah !! wat wil je nou daarmee bedoelen ?





Citaat:

niet zo snel oordelen
Inderdaad, en goed daaraan denken!.


Citaat:

- Bekritiseer en beoordeel jezelf voordat je bekritiseerd en beoordeeld wordt..
En weeg je daden voordat ze voor je gewogen worden..

[Seyidna .. Omar Ibn Ul-Khattab .. Radiya Allahu ânhu wa 'ardaah] [/COLOR]


Meer hoef ik er niet aan toe te voegen.

26-11-2007, 17:38

Citaat door Faris:
Neem hem niet serieus, hij is een shia en zijn missie op marokko.nl zoveel moslims laten afdwalen.


ben jij afgedwaald ? ja/nee

en hoe weet je dat ?

26-11-2007, 17:43


Ik had ooit een du3a gelezen die jibreel as riciteerde in tijden wanneer de profeet saws ernstig ziek was ( betoverd )

is een heel mooie du3a

26-11-2007, 18:13
dit is een masha ALlah imam uit duitsland die sihr doet verwijderen, hij woont in monchengladbach. zijn nummer is 00491745232954

27-11-2007, 12:47

Citaat door maroc_187:
dit is een masha ALlah imam uit duitsland die sihr doet verwijderen, hij woont in monchengladbach. zijn nummer is 00491745232954



Die imaam doet niet meer aan roeqya. Dus heeft geen nut om te bellen.
Hij werd lastig gevallen, en ze moeder is pas overleden vandaar dat die is gestopt.