Bekijk volle/desktop versie : Crea-fatima's kom effe hier !!



Pagina's : [1] 2

22-11-2007, 09:58
Ik wil mijn eigen takshita riem maken !!

Heb stof en sfifa gehaald en een stuk vinyl en superlijm.....

Maar nu vraag ik me af hoe ik die gaatjes of lusjes moet maken waardoor ik dan een touwtje kan doen om de boel om te binnen.....

Heb al nagedacht over die drukringen , maar dat vind ik geen gezicht....


wie o wie kan me verder helpen...??

22-11-2007, 10:00


Ik kan je niet echt verder helpen maar kijk eens hier en stel je vraag of vraag het aan insaan 3adie die heeft een tijd terug een hele mooie riem gemaakt

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1286989

22-11-2007, 10:04
Ik zou het echt niet weten,misschien kun je het vragen bij rubriek trouwpartijen?

22-11-2007, 10:12
Hoi Meiden,
Ik ga mijn vraag in dat hoekje stellen , het naaihoekje, en nu maar hopen dat insaan reageert !!

22-11-2007, 10:19


ze gebruiken daar electrisiteitdraad voor. die vorm je om iets ronds heen. dat bedek je met draad en het losse eindje lijm je.

22-11-2007, 10:53

Citaat door Misspoes:
ze gebruiken daar electrisiteitdraad voor. die vorm je om iets ronds heen. dat bedek je met draad en het losse eindje lijm je.



Wollahila dat had ik nooit bedacht.....

Mijn pa heeft voldoende draad in zijn schuur, en anders knip ik een paar kabels door... je bedoelt toch die plastieke en niet die ijzerdraad he Voordat ik een schok krijg als ik te dicht bij de stereo sta...

22-11-2007, 10:59
het is binnen ijzerdraad en buiten plastic. je hebt ze in alle kleuren jah. als er geen electriciteit op staat krijg je geen schok meid. gewoon met een kniptang doorknippen

22-11-2007, 11:12

Citaat door Misspoes:
het is binnen ijzerdraad en buiten plastic. je hebt ze in alle kleuren jah. als er geen electriciteit op staat krijg je geen schok meid. gewoon met een kniptang doorknippen




Dank je wel, ik ga me hiermee de weekend mee bezighouden....

22-11-2007, 11:14

Citaat door Misspoes:
het is binnen ijzerdraad en buiten plastic. je hebt ze in alle kleuren jah. als er geen electriciteit op staat krijg je geen schok meid. gewoon met een kniptang doorknippen



heb je nog enig idee, hoe die kwastjes gemaakt kunnen worden ?

22-11-2007, 11:15

Citaat door kerimeh:
heb je nog enig idee, hoe die kwastjes gemaakt kunnen worden ?


nee die kwastjes koop ik gewoon. moet je bij zo een fourniturenwinkeltje kijken

22-11-2007, 11:19

Citaat door Misspoes:
nee die kwastjes koop ik gewoon. moet je bij zo een fourniturenwinkeltje kijken



Hey,

Dank je wel !!

Ik ga morgen meteen effe shoppen....

22-11-2007, 11:23
succes ermee

22-11-2007, 12:40


Allloooooooooooooooo, hier ben ikkk

Ik heb een tijdje terug idd zelf een riem gemaakt voor een lebsa;



Stof is paars van satijn, de steentjes zijn fusia-roze en sfifa etc is boreaux-rood.

Ik heb een stuk zeil gebruikt en op formaat van een andere riem geknipt/gesneden. en met textiellijm heb ik stof erop geplakt en zo ook de steentjes en sfifa. Achterkant heb ik de haakjes vastgenaaid (gewoon met stevige naald en draad) en voila, je hebt een riem!

22-11-2007, 12:42
p.s. sfifa/le3qad/haakjes/kwastjes etc haal ik bij een marokkaan in Amsterdam. Hij staat op verschillende markten !

22-11-2007, 13:55

Citaat door insaan_3aadi:
Allloooooooooooooooo, hier ben ikkk

Ik heb een tijdje terug idd zelf een riem gemaakt voor een lebsa;



Stof is paars van satijn, de steentjes zijn fusia-roze en sfifa etc is boreaux-rood.

Ik heb een stuk zeil gebruikt en op formaat van een andere riem geknipt/gesneden. en met textiellijm heb ik stof erop geplakt en zo ook de steentjes en sfifa. Achterkant heb ik de haakjes vastgenaaid (gewoon met stevige naald en draad) en voila, je hebt een riem!




Wollah ik ga er mee beginnen...ik ga morgen op koopjacht en naar de markt!!
Ik laat jullie de resultaten zien te zijner tijd.....

Wajooowww ik voel het echt kriebelen........ik ga gewoon de riem maken, maar dan heb ik nog geen takshita....die moet wachten tot de zomer, als ik nog geen naaister heb gevonden hier in brabant!! of ik start een neiuwe trend en doe m boven mijn tuniekjes....

Pagina's : [1] 2