Bekijk volle/desktop versie : Vlekjes, puntbloedingen



22-11-2007, 09:50
Wie heeft dit wel een sbij zn kindje gezien,

gister was hij bijna gestikt op het kdv (ja ik weet onverantwoorde moeder) en daarna kreeg hij het.

Ik heb het een keer eerder gezien bij hem na het huilen bij de thara. Nu hoor ik allemaal wilde verhalen van collega;s over wat het allemaal kan zijn@?@? Gister toch nog na de huisartstenpost geweest, die ziet het niet ernstig in.

22-11-2007, 09:54


Oh jee, wat een schrik! Ik zou het niet weten... Op wikepedia staat dat het kleine oppervlakkige bloedinkjes zijn, mss omdat ie kracht heeft gezet met hoesten ofzo? Volgens mij hebben vrouwen die net zijn bevallen het ook soms. Trekt vanzelf weer weg..

22-11-2007, 09:55
Volgens mij zijn het uitgesprongen bloedvaatjes. Dat heeft ie waarschijnlijk gekregen door te veel huilen!

22-11-2007, 10:00
Iwa alhamdoelilah dat jullie wel positief zijn, heb toch maandag om een bloedonderzoek gevraagd. Wil het gewoon zeker weten, ook omdat hij al n tijdje elke keer iets heeft. Gair Insha Allah

22-11-2007, 11:29


Toen mijn zoontje vorige week ziek werd, begon dit met overgeven. In de namiddag heeft ie 4 of 5 keer overgegeven maar ze maagje was leeg. De volgende dag had ie ook van die puntbloedinkjes. Dat komt door dat overgeven dan komt er druk te staan op die vaatjes en dan krijg je bloeduitstortinkjes. Het is nu Alhamdoullilah alweer weggetrokken.

22-11-2007, 11:36
@mom, alhamdoelilah. tegenwoordig wordt je doodgegooit met allerlei ziektes allah je hfad. Ik ben al zo;'n woeswes mens

22-11-2007, 11:41

Citaat door Mouny:
@mom, alhamdoelilah. tegenwoordig wordt je doodgegooit met allerlei ziektes allah je hfad. Ik ben al zo;'n woeswes mens



Maak je geen zorge, zulke puntbloedingkjes komen ook inderdaad bij bepaalde ziektes voor, maar dan heb je die ziekte al een tijdje, en meestal zijn er andere klachten die de boventoon voeren. Fijn dat je dat bloedonderzoek doet, zo heb je een beetje controle en gaat je weswes weg.
Probeer niet te veel in je hoofd te halen, maakt je leven alleen moeilijker.

22-11-2007, 11:45
Soekran Rawda, ja ik wil gewoon alles uitsluiten, vooral ook omdat ik volgende maand ook op vakantie ga.