Bekijk volle/desktop versie : ###Welke Maxi Cosi###



Pagina's : [1] 2 3 4

22-11-2007, 09:40
Ik wil zaterdag inshallah een maxi cosi halen, maar er zin zoveel verschillende welke adviseren jullie mij

22-11-2007, 09:42


weet je het geslacht al?


ik koop er 1 zodra ik het geslacht weet.. dus echt in de kleur roze of blauw!

22-11-2007, 12:33

Citaat door PreciousWoman:
weet je het geslacht al?


ik koop er 1 zodra ik het geslacht weet.. dus echt in de kleur roze of blauw!


ja ik weet het geslacht al De bugaboo haal ik ook in een hele felle opvallende kleur maar de maxi cosi dacht ik gewoon voor zwart te gaan

22-11-2007, 12:43

Citaat door Loepi:
ja ik weet het geslacht al De bugaboo haal ik ook in een hele felle opvallende kleur maar de maxi cosi dacht ik gewoon voor zwart te gaan



Heyyy schatje als goed met je?? en je zwangerschap het schiet al op Masha allah..

Ik had en keer en maxi cosi gezien in het zwart,appelgroen en roze heel mooi..

22-11-2007, 12:59



Citaat door layla86:
Heyyy schatje als goed met je?? en je zwangerschap het schiet al op Masha allah..

Ik had en keer en maxi cosi gezien in het zwart,appelgroen en roze heel mooi..


Zo dat is een tijd geleden. Hoe gaat het verder? Hoe was de bruiloft trouwens gegaan

22-11-2007, 13:03

Citaat door Loepi:
Ik wil zaterdag inshallah een maxi cosi halen, maar er zin zoveel verschillende welke adviseren jullie mij

De beste zijn de maxi cosi cabrio fix.
Er staan hier enkele in promotie... http://www.babyonline.nl/group.asp?groupid=6&subid=45


Je moet er wel snel bij zijn want afgelopen week waren we daar en toen zagen we dat er nog maar weinig in voorraad waren.

22-11-2007, 13:04
ahhh loepietje..je bent zwanger

mabroooooooook ..

Khoop dat je een pijnloze bevalling zult meemaken

22-11-2007, 13:04

Citaat door CoveredDiamond:
De beste zijn de maxi cosi cabrio fix.
Er staan hier enkele in promotie... http://www.babyonline.nl/group.asp?groupid=6&subid=45


Je moet er wel snel bij zijn want afgelopen week waren we daar en toen zagen we dat er nog maar weinig in voorraad waren.


shoukran hbiba dat is wat ik wilde weten welke de beste is dus de maxi cosi cabrio fix. Ik wil hem inshallah bij prenatal gaan halen

22-11-2007, 13:05

Citaat door Loepi:
ja ik weet het geslacht al De bugaboo haal ik ook in een hele felle opvallende kleur maar de maxi cosi dacht ik gewoon voor zwart te gaan

neee joh niet zwart.. echt ook in de babygeslachts kleur

22-11-2007, 13:06

Citaat door Loepi:
shoukran hbiba dat is wat ik wilde weten welke de beste is dus de maxi cosi cabrio fix. Ik wil hem inshallah bij prenatal gaan halen

'la wajib.
Wat kosten ze bij Prenatal?

22-11-2007, 13:06

Citaat door SweetRose:
ahhh loepietje..je bent zwanger

mabroooooooook ..

Khoop dat je een pijnloze bevalling zult meemaken


jaja la3kouba liek inshallah. Om de bevalling maak ik me niet zo druk hoe deze ook zal verlopen uiteindelijk moet het kindje er toch uit

22-11-2007, 13:10

Citaat door CoveredDiamond:
'la wajib.
Wat kosten ze bij Prenatal?


zou het niet weten ik laat het je na zaterdag wel weten inshallah

22-11-2007, 13:12



Citaat door PreciousWoman:
neee joh niet zwart.. echt ook in de babygeslachts kleur


Laat me niet twijfelen ja Ik wilde toen al voor roze gaan en was ontzettend aan het twijfelen tussen roze en zwart nu heb ik eindelijk mijn keus gemaakt ja

22-11-2007, 13:13

Citaat door Loepi:
zou het niet weten ik laat het je na zaterdag wel weten inshallah


Doet de prijsklasse er dan niet toe?

Ik denk namelijk dat deze in Burgerhout goedkoper is en inclusief voetenzak (mits je één van die aanbiedingen zou kiezen natuurlijk)

Zie even hierzo => http://www.prenatal.nl/ProductsAndServices/ProductCategory.aspx?topcategory=Autostoelen&categ ory=KleineAutostoelTot13kg

22-11-2007, 13:15

Citaat door Loepi:
Laat me niet twijfelen ja Ik wilde toen al voor roze gaan en was ontzettend aan het twijfelen tussen roze en zwart nu heb ik eindelijk mijn keus gemaakt ja

aaaah je krijgt een dochter!!

nee dan zou ik echt voor roze gaan!! toch geen zwart voor een prinsesje??


Pagina's : [1] 2 3 4