Bekijk volle/desktop versie : kindertraktaties



22-11-2007, 09:31
me zoontje is over 3 weekjes jarig,en ben opzoek naar traktaties voor op school,wie kan me helpen met leuke ideetjes(het liefst geen snoep)

22-11-2007, 09:58


ga naar axcion en haal leuke lollies voor 40 cent perstuk
een kaartje er aan met de naam van je zoontje en klaar\

22-11-2007, 10:11
Je kunt leuke snoepzakjes vullen(traktatie tasjes kun je kopen bij de action,marskramer,feestwinkels) en ze vullen met snoepjes zoals spekie's,chipszakjes etc....
Alvast gefeliciteerd!

22-11-2007, 10:11
Rozijntjes, ontbijtkoek

22-11-2007, 10:49


thnx dames voor jullie ideetje,maar op de school van me zoontje willen ze liever geen snoep
dus alle andere iddeetje zijn welkom

22-11-2007, 10:50

Citaat door IslamiaWoman:
Je kunt leuke snoepzakjes vullen(traktatie tasjes kun je kopen bij de action,marskramer,feestwinkels) en ze vullen met snoepjes zoals spekie's,chipszakjes etc....
Alvast gefeliciteerd!:gefeli:


choekran hbiba

22-11-2007, 11:03
Je hoeft niet perse iets eetbaars te kopen.. je kan ook trakteren op potloodjes, gummetjes, een klein knuffeltje... ligt aan je budget en aan je creativiteit

zelf heb ik een bekertje gevuld met een balon, een fluitje, rozijntjes, ontbijtkoek en een potloodje met gum... met folie eroverheen en een rietje geprikt... was heel leuk om te zien en de kinderen hadden er nog wat aan. Om daar op te eten had ik van die kinderkaasjes, die verpaktje, met een pararolletje en minikrentenbollen met een vlaggetje.. lekker verantwoord

22-11-2007, 11:05

Citaat door Leila1982:
Je hoeft niet perse iets eetbaars te kopen.. je kan ook trakteren op potloodjes, gummetjes, een klein knuffeltje... ligt aan je budget en aan je creativiteit

zelf heb ik een bekertje gevuld met een balon, een fluitje, rozijntjes, ontbijtkoek en een potloodje met gum... met folie eroverheen en een rietje geprikt... was heel leuk om te zien en de kinderen hadden er nog wat aan. Om daar op te eten had ik van die kinderkaasjes, die verpaktje, met een pararolletje en minikrentenbollen met een vlaggetje.. lekker verantwoord



ok thanx heb je hier misschien een foto van

22-11-2007, 11:06

Citaat door zwina1980:
ok thanx heb je hier misschien een foto van


Oh nu je het zegt, volgens mij hebben mijn zusjes hier een foto van, weet het niet zeker, maar ik zal het even aan hun vragen, dan laat ik hem vanavond even plaatsen hier

22-11-2007, 11:09

Citaat door Leila1982:
Oh nu je het zegt, volgens mij hebben mijn zusjes hier een foto van, weet het niet zeker, maar ik zal het even aan hun vragen, dan laat ik hem vanavond even plaatsen hier

22-11-2007, 13:28
Mischien kun je hier een kijkje nemen.
Wij doen het ook elk jaar vanuit deze site, heel veel goede ideeen.
http://www.kinderfeessie.nl/

22-11-2007, 17:22


Hier is die foto, hij is niet echt duidelijk, maar heb hem toch maar ff geplaatst

22-11-2007, 17:38


mijn dochtertje had met haar verjaardag bellenblazen uitgedeelt.had ik in zo'n zakje gedaan met 3 snoepjes erbij.de kinderen vonden het prachtig.

22-11-2007, 18:02
http://http://www.party-kids.nl/traktatie.asp?intCategorie=1&intNummer=356

Gezond en goedkoop