Bekijk volle/desktop versie : Jongens->maagd??



Pagina's : [1] 2

04-11-2003, 09:44

Citaat door MissAgadir:
Salem O Haleicom

Ik vroeg me af of die 2 woorden nog wel vaak samen voorkomen dat er nog veel jongens zijn die maagd zijn??? Want voor mijn gevoel en verhalen om mij heen zijn er geen jongens meer die maagd zijn terwijl dat volgens de islam wel moet!! Maar er wordt hier volop topics geplaatst over meisjes dat ze maagd moeten zijn (waar ik overgins wel voor ben) maar niet dat jongens maagd moeten zijn.

Dus zijn er wel of niet jongens die nog maagd zijn???

Haleicom Salem
.

04-11-2003, 11:24


ze zijn er, maar de verhalen over de meisjes worden ook steeds erger.

met wie zijn de jongens meestal? geloof me de meeste zijn toch marokkaanse meisjes

04-11-2003, 12:26
Salem O Haleicom

Ik vroeg me af of die 2 woorden nog wel vaak samen voorkomen dat er nog veel jongens zijn die maagd zijn??? Want voor mijn gevoel en verhalen om mij heen zijn er geen jongens meer die maagd zijn terwijl dat volgens de islam wel moet!! Maar er wordt hier volop topics geplaatst over meisjes dat ze maagd moeten zijn (waar ik overgins wel voor ben) maar niet dat jongens maagd moeten zijn.

Dus zijn er wel of niet jongens die nog maagd zijn???

Haleicom Salem





Meld dit bericht bij de beheerder | IP: Gelogd
tzzzzzzzzzzzzzz, tuurlijk niet, als zelfs de merendeels van de dames ontmaagd is, hoe wil jij dan in godsnaam een maagd jongen vinden.


je hebt wel die uitzonderingen net als bij dames maar grotendeels ONTMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD

04-11-2003, 13:00

Citaat:
Origineel gepost door MuzzyAA
ze zijn er, maar de verhalen over de meisjes worden ook steeds erger.

met wie zijn de jongens meestal? geloof me de meeste zijn toch marokkaanse meisjes
Yeah right 5 procentje van de mannen zijn nog maagd en moet ik er bij zeggen dat ze alles pakken wat ze kunnen pakken

04-11-2003, 13:02


By the way ontmaagd ik heb gehoord dat zo"n mensen in de hel branden

04-11-2003, 14:07
Ontmaagd of maagd.., Allah weet het beste..,
ik vind dat je maagd moet blijven wegens je geloof..(.als je in de islam gelooft natuurlijk) en dat je maagd moet blijven voor jezelf..., want het is ook iets moois wat je met elkaar kunt delen!! Maar jah...., sommige mensen hebben er zo te zien "Skit" aan!!!

04-11-2003, 14:16

Citaat:
Origineel gepost door MuzzyAA
ze zijn er, maar de verhalen over de meisjes worden ook steeds erger.

met wie zijn de jongens meestal? geloof me de meeste zijn toch marokkaanse meisjes
Precies vroeger gingen die dwalende Marokkaanse jongens met Nederlandse meiden. Nu kunnen ze ook alles bij een Marokkaanse meid krijgen. Was laatst een onderzoek over het herstel van het maagdenvlies. Marokkaanse meiden scoorden erg hoog.

Bovendien: wat is maagd? Ik vind dat iemand die gezoend heeft en aan de ander gezeten heeft GEEN maagd meer is. Je hebt twee mensen nodig om dat te doen.

Maar alhemdoelilah zijn er nog mannen en vrouwen die zich aan de islam houden.

04-11-2003, 14:18

Citaat:
Origineel gepost door Najib26
Precies vroeger gingen die dwalende Marokkaanse jongens met Nederlandse meiden. Nu kunnen ze ook alles bij een Marokkaanse meid krijgen. Was laatst een onderzoek over het herstel van het maagdenvlies. Marokkaanse meiden scoorden erg hoog.

Bovendien: wat is maagd? Ik vind dat iemand die gezoend heeft en aan de ander gezeten heeft GEEN maagd meer is. Je hebt twee mensen nodig om dat te doen.

Maar alhemdoelilah zijn er nog mannen en vrouwen die zich aan de islam houden.
Hschoema!!!!!!!!!!

04-11-2003, 14:35

Citaat:
Origineel gepost door Najib26
Precies vroeger gingen die dwalende Marokkaanse jongens met Nederlandse meiden. Nu kunnen ze ook alles bij een Marokkaanse meid krijgen. Was laatst een onderzoek over het herstel van het maagdenvlies. Marokkaanse meiden scoorden erg hoog.

Bovendien: wat is maagd? Ik vind dat iemand die gezoend heeft en aan de ander gezeten heeft GEEN maagd meer is. Je hebt twee mensen nodig om dat te doen.

Maar alhemdoelilah zijn er nog mannen en vrouwen die zich aan de islam houden.

04-11-2003, 16:55
Jah, Bij jongens kan je het natuurlijk niet zien of ze nog steeds maagd zijn. Maar dat geeft niet de toestemming om dan maar in de koffer te duiken! Ik vind dat als een jongen in de Islam maagd moet blijven, dan moet hij dat ook nog doen. Het is niet omdat het niet zichtbaar is da ze het "vollenbak" mogen doen. Voor een meisje geldt juist hetzelfde, maar dan wel, bij een meisje is het dus wèl zichtbaar.
Beslama

04-11-2003, 22:07

Citaat:
Origineel gepost door Lella_Loubna
Jah, Bij jongens kan je het natuurlijk niet zien of ze nog steeds maagd zijn. Maar dat geeft niet de toestemming om dan maar in de koffer te duiken! Ik vind dat als een jongen in de Islam maagd moet blijven, dan moet hij dat ook nog doen. Het is niet omdat het niet zichtbaar is da ze het "vollenbak" mogen doen. Voor een meisje geldt juist hetzelfde, maar dan wel, bij een meisje is het dus wèl zichtbaar.
Beslama
Hoe bedoel je zichtbaar ?

04-11-2003, 22:08

Citaat:
Origineel gepost door Najib26
Precies vroeger gingen die dwalende Marokkaanse jongens met Nederlandse meiden. Nu kunnen ze ook alles bij een Marokkaanse meid krijgen. Was laatst een onderzoek over het herstel van het maagdenvlies. Marokkaanse meiden scoorden erg hoog.

Bovendien: wat is maagd? Ik vind dat iemand die gezoend heeft en aan de ander gezeten heeft GEEN maagd meer is. Je hebt twee mensen nodig om dat te doen.

Maar alhemdoelilah zijn er nog mannen en vrouwen die zich aan de islam houden.
Vele nederlandse vriendinnen van mij zijn gebruikt door marokkaanse jongens

07-11-2003, 14:20


nou gadoech dat hebben ze aan hun zelf te danken .
tuurlijk is het niet goed dat ze dat doen maar ja moeten ze maar niet hun benen spreiden

07-11-2003, 14:34

Citaat:
Origineel gepost door esmahara
nou gadoech dat hebben ze aan hun zelf te danken .
tuurlijk is het niet goed dat ze dat doen maar ja moeten ze maar niet hun benen spreiden
Sorry hoor maar als marokkaanse mannen enige dien hadden dan zouden ze niet met meiden naar bed gaan ongeacht welke ras.

07-11-2003, 23:29
hoi,

Ik ben in het inderdaad eens met bepaalde opmerkingen hier.
- Veel marokaanse jongens hebben weleens een (nederlands) meisje gebruikt, dit meestal ook omdat nederlanders het helemaal niet erg vinden een jongen bij de dochter op de kamer is helemaal geen probleem. Daarom lukt het bij hun makkelijker.

- Of er daarom nog maagdelijke jongens zijn is niet te controleren, maar gelukkig is er allah die alwetende is. Denk er allemaal om dat god straft he. En denk vooral om de grote zondes!!!!

- Voor meisjes die geen maagd meer zijn geldt hetzelfde, ze kunnen wel een nieuw vliesje laten monteren door zo'n leuke arts maar allah blijft alwetende over je daden.


Ik wil niet opschepperig overkomen maar ik ben gelukkig nog wel een maagd en ben zeker van plan dit ook te blijven.


En nog een belangrijk iets is, dat je nu weet waarom een relatie in de islam niet past, om dit soort dingen dus. Want veel jongens of meisjes die een relatie aangaan kunnen ook een doel hebben en dat is samen naar bed gaan. (behoefte)

De islam komt dan met als oplossing: TROUWEN.

Pagina's : [1] 2