Bekijk volle/desktop versie : via brussel vliegen...dus wil zeggen...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

21-11-2007, 21:39
[ nikaap af ]


wat zal het vreemd aanvoelen.......pfffffff

21-11-2007, 21:42


Dat moet via elk vliegveld of niet? hoe moeten ze weten wie eronder zit?

21-11-2007, 21:44
Lijkt mij nogal logisch.

21-11-2007, 21:45
nou jah als ik via amsterdam ging, dan had ik gewoon naar een vrouw gevraagd om mij te zien, maar in brussel, moet het gewoon helemaal af.
Zal gewoon soubhnaAllah heel vreemd aanvoelen.....
verboden bij wet tog in brussel??

21-11-2007, 21:45


Niqaab wat is dat? Is dat zo hijaab inclusief gezichtsluier?
Wél meid, wat kun je eraan doen, voor jou persoonlijk is het hard, maar je kunt het die mensen niet kwalijk nemen, neem het van mij aan, ik zit zelf in die sector. Is heel logisch, hoe moeten ze anders weten hoe en met wie ze te maken hebben. Komt goed inchallah.

21-11-2007, 21:46
mag ik vragen waarom je een niqaab draagt???


en ik vindt het eigelijk terecht dat je die niqaab af moet doen..... waarom je gezicht verbergen? als je je gezicht mag laten zien, ik vindt dat je je moet aanpassen in een westerse land kijk dat je lange gewaden etc wilt aandoen best maar niqaab... vindt ik echt te ver gaan..
( voor alle orde draag zelf ook een hoofdoek)

21-11-2007, 21:48

Citaat door Asroetoe:
mag ik vragen waarom je een niqaab draagt???


en ik vindt het eigelijk terecht dat je die niqaab af moet doen..... waarom je gezicht verbergen? als je je gezicht mag laten zien, ik vindt dat je je moet aanpassen in een westerse land kijk dat je lange gewaden etc wilt aandoen best maar niqaab... vindt ik echt te ver gaan..
( voor alle orde draag zelf ook een hoofdoek)



Val haar zo niet aan, ze vindt het alleen spijtig dat ze die af moet doen, ik ben er heus van overtuigd dat ze geen kwaad doet hoor. Het is maar pas als niqaabdraagsters klagen over soortgelijke zaken dat je maar pas kunt ingrijpen, maar nu toch nog niet?

21-11-2007, 21:48
In Brussel kreeg ik te horen 'of mn hoofddoek even af kon' met zo'n geicht erbij :

gewoon bij de douane, waar je wordt gefouilleerd. ik : neee..niet hier..

werd naar n achetrkamertje genomen en daar werd dan aan mn knot gevoeld en mn doekkie kon weer op..

was wel n vriendelijke vrouw, maarre anders was ik helemaal pist off geworden!


maar wat niqaab betreft zijn ze daar strenger he.. dus gaat niet alleen om bij de douane (zoals hier) .. in heel de stad, vliegveld enz mag je er niet mee lopen..

topicstarter..dit wist je toch al eerder, niet?

21-11-2007, 21:51
Voor alle duidelijkheid ladies, voor diegene die het niet weten. Laat je nooit fouilleren door een man. Is bij wet verboden. Steeds een vrouw eisen

21-11-2007, 21:52

Citaat door hetleven:
Val haar zo niet aan, ze vindt het alleen spijtig dat ze die af moet doen, ik ben er heus van overtuigd dat ze geen kwaad doet hoor. Het is maar pas als niqaabdraagsters klagen over soortgelijke zaken dat je maar pas kunt ingrijpen, maar nu toch nog niet?



Ik val haar niet aan hoor...
Ik zeg ook niet dat ze kwaad doet,
alleen mijn vraag is altijd WAAROM?? ik ben gewoon nieuwsgierig erna en wat ik erbij vertelde is mijn mening wat ik er van vindt en toch vindt ik het niet kunnen...

21-11-2007, 21:52
zelfs als je geen hoofddoek draagt, dan willen ze nog dat je je jas uittrekt, schoenen uitdoen, riem uitdoen etc. laat staan met nikaab

21-11-2007, 21:52

Citaat door hetleven:
Niqaab wat is dat? Is dat zo hijaab inclusief gezichtsluier?
Wél meid, wat kun je eraan doen, voor jou persoonlijk is het hard, maar je kunt het die mensen niet kwalijk nemen, neem het van mij aan, ik zit zelf in die sector. Is heel logisch, hoe moeten ze anders weten hoe en met wie ze te maken hebben. Komt goed inchallah.


Jah alles bedekt.
Jah soubhanaAllah, ik weet het wel, wet is wet.
maar jah het is gewoon dat ik me als het ware kaal ga voelen, bloot....


21-11-2007, 21:53



Citaat door sajidah_algaliq:
nou jah als ik via amsterdam ging, dan had ik gewoon naar een vrouw gevraagd om mij te zien, maar in brussel, moet het gewoon helemaal af.
Zal gewoon soubhnaAllah heel vreemd aanvoelen.....
verboden bij wet tog in brussel??

Ken iemand die met niqaab via Brussel naar Marokko is gegaan zonder problemen! Of dat in heel Belgie zo is weet ik niet, van welke stad vlieg je?

Uiteraard gezicht laten zien bij Douane dat wel (maar dat is logish)

21-11-2007, 21:55

Citaat door Asroetoe:
mag ik vragen waarom je een niqaab draagt???


en ik vindt het eigelijk terecht dat je die niqaab af moet doen..... waarom je gezicht verbergen? als je je gezicht mag laten zien, ik vindt dat je je moet aanpassen in een westerse land kijk dat je lange gewaden etc wilt aandoen best maar niqaab... vindt ik echt te ver gaan..
( voor alle orde draag zelf ook een hoofdoek)
verdiep je eerst in de feiten omtrent de niqaab, voordat je je mening hier verkondigt


merci

21-11-2007, 21:55

Citaat door Asroetoe:
mag ik vragen waarom je een niqaab draagt???


en ik vindt het eigelijk terecht dat je die niqaab af moet doen..... waarom je gezicht verbergen? als je je gezicht mag laten zien, ik vindt dat je je moet aanpassen in een westerse land kijk dat je lange gewaden etc wilt aandoen best maar niqaab... vindt ik echt te ver gaan..
( voor alle orde draag zelf ook een hoofdoek)


Hamdoulilah dat je een hoofddoek draagt.
Iwa gheir inshaAllah, dat is jouw mening en heb er alle respect vol.
Maar ik doe het als 'Ibadah voor Allah swt en voor niemand anders, alshoewel het heel zwaar. maar inshaLAlah wordt men daarvoor beloond.
Want wie zich in deze tijd vasthoudt aan zijn geloof is net als iemand die een hete kolen in zijn handen vast houdt. soubhanaALlah.
men moet gewoon doen waar hij toe in staat is, soms valt het me zwaar, maar heel vaak ben Allah swt dankbaar dat ik volhou. hamdoulilah.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8