Bekijk volle/desktop versie : Nokia n95 met internet, wat vinden jullie van deze abbonement??



21-11-2007, 19:45
salaam alaikoem,

Ik ben helemaal gek van die tel. maar k vind t een beetje duur en ik weet niet of ook wat ga heben aan de internet daarop, heeft iemand ervaring met internet op je tel?


beslama!!

21-11-2007, 19:53


telefoon internet is echt irritant, en heel lanzaam. het is wel handig als je email moet checken of als je ff snel op msn wilt kijken, maar voor de rest vind ik het niet prettig werken.

22-11-2007, 11:11
jah?
maar wat voor tel heb jij?

22-11-2007, 14:11
iphone met internet is beter maar nog niet in europ

22-11-2007, 16:46


heb een N80i (qua functionaliteit) hetzelfde als de N95, de N95 heeft een scherpere camera (5 MP ipv 3 MP) en betere videocamera (30 frames per seconde ipv 15) en een ingebouwde GPS ontvanger die je HELAAS niet icm TomTom kan gebruiken alleen met Nokia Navigator software waar je veel voor moet betalen...

maak zelf ook gebruik van internet via mobiel en is wel handig voor msn, mail en als je ff snel iets wil opzoeken....en N80 heeft ook WIFI (draadloos i-net)...dacht eerst ook aan een N95 maar tja zoveel extra's heeft ie niet tov N80

23-11-2007, 20:04

Citaat door Womanizer1977:
heb een N80i (qua functionaliteit) hetzelfde als de N95, de N95 heeft een scherpere camera (5 MP ipv 3 MP) en betere videocamera (30 frames per seconde ipv 15) en een ingebouwde GPS ontvanger die je HELAAS niet icm TomTom kan gebruiken alleen met Nokia Navigator software waar je veel voor moet betalen...

maak zelf ook gebruik van internet via mobiel en is wel handig voor msn, mail en als je ff snel iets wil opzoeken....en N80 heeft ook WIFI (draadloos i-net)...dacht eerst ook aan een N95 maar tja zoveel extra's heeft ie niet tov N80


je klinkt als een zakelijk type, dat ben ik helemaal niet, daarom heb ik mn twijfels erover, ik zal hooguit idd ff wat opzoeken of ff msn-en misschien marokko.nl-en maar meer niet

wat denk je?