Bekijk volle/desktop versie : echt erg



Pagina's : [1] 2

21-11-2007, 16:31
kzit nu mazjliesh lekleb (newab) te kijken en ze vertelden net dat sommige huizen zo werden gesloopt met mensen erin omdat die mensen (bewoners) niet eruit wouden gaan (koophuizen ook nog)

21-11-2007, 16:34


wat is dat voor serie of zender

21-11-2007, 16:57

Citaat door Cheetos:
wat is dat voor serie of zender




21-11-2007, 16:59
atwt

21-11-2007, 17:11



Citaat door tangia25:
kzit nu mazjliesh lekleb (newab) te kijken en ze vertelden net dat sommige huizen zo werden gesloopt met mensen erin omdat die mensen (bewoners) niet eruit wouden gaan (koophuizen ook nog)







meen je dat?
Alles kan daar. Soms kijk ik ook en dan :zie je daar een paar gewoon pitten

21-11-2007, 17:22

Citaat door Cheetos:
wat is dat voor serie of zender




jij zou het echt niet alleen overleven in marokko !

21-11-2007, 21:31
Echt een goeie, je hebt gelijk het is een mezslies le kleb! Hoezo moesten die mensen er uit?

21-11-2007, 21:32
ik niet begrijpen

21-11-2007, 21:35
wellah die mejliez der klelaab, zoals je het noemde is grappig.
ik keek ook een keer, omdat me man het ff moest zien...en wejouw wahed man begon gewoon in het teschelhiet ofzo te praten en toen die voorzitter hem vroeg arabisch te spreken omdat de minister(groene stoel?) hem niet begreep en wejouwwww hij werd boos en zei dat hij het maar moest leren en ging gewoon lekker in zijn eigen taal verder..lekker duidelijk voor iedereen
was wel grappig om te zien

21-11-2007, 21:36

Citaat door Maxima1:
ik niet begrijpen


wat niet?

21-11-2007, 21:40

Citaat door sajidah_algaliq:
wellah die mejliez der klelaab, zoals je het noemde is grappig.
ik keek ook een keer, omdat me man het ff moest zien...en wejouw wahed man begon gewoon in het teschelhiet ofzo te praten en toen die voorzitter hem vroeg arabisch te spreken omdat de minister(groene stoel?) hem niet begreep en wejouwwww hij werd boos en zei dat hij het maar moest leren en ging gewoon lekker in zijn eigen taal verder..lekker duidelijk voor iedereen
was wel grappig om te zien




21-11-2007, 21:46

Citaat door sajidah_algaliq:
wellah die mejliez der klelaab, zoals je het noemde is grappig.
ik keek ook een keer, omdat me man het ff moest zien...en wejouw wahed man begon gewoon in het teschelhiet ofzo te praten en toen die voorzitter hem vroeg arabisch te spreken omdat de minister(groene stoel?) hem niet begreep en wejouwwww hij werd boos en zei dat hij het maar moest leren en ging gewoon lekker in zijn eigen taal verder..lekker duidelijk voor iedereen
was wel grappig om te zien



wohahaahah mijn god



vandaag dan,zegt wa7ed domme ezel: gesna entel3ou lesta7 bash enshoufoe shemsh (we moeten tegenwoordig naar het dakterras om te zon te zien)..met andere woorden ...er worden te hoge huizen gebouwd te laatste jaren dat ze z3ma de zon tegenhouden

21-11-2007, 21:48



Citaat door Ilhampje:
Echt een goeie, je hebt gelijk het is een mezslies le kleb! Hoezo moesten die mensen er uit?



omdat hun papieren niet volledig waren


zei 1 van die mannen (was wel een goeie uitspraak trouwens) : vind je het gek..ze moeten jaren wachten op hun papieren en worden van kast naar muur gestuurd en ook nog met reshwa (geld onder tafel)

21-11-2007, 21:49

Citaat door tangia25:
wohahaahah mijn god



vandaag dan,zegt wa7ed domme ezel: gesna entel3ou lesta7 bash enshoufoe shemsh (we moeten tegenwoordig naar het dakterras om te zon te zien)..met andere woorden ...er worden te hoge huizen gebouwd te laatste jaren dat ze z3ma de zon tegenhouden





wellah wie wil lachen, moet naar die gasten kijken.
en er is daar altijd iemand, oude man meskien, die in slaap is gevallen. wordt voor hem te saai, omdat hij volgens mij geen woord arabisch spreekt. terwijl mensen hem hebben gekozen om hen stadtje te verdedigen en voor te zitten

21-11-2007, 21:58
Waar gaat dit over? Deurwaarders in marokko ofzo?

Pagina's : [1] 2