Bekijk volle/desktop versie : Woeswes



21-11-2007, 16:09
Eff serieus, ik wordt niet goed van mezelf. Bij het minste of geringste denk ik al aan het ergste.

- Als me man in het buitenland is en hij neemt de tel niet op ben ik zijn begrafenis al aan het regelen.

-Als benny iets heeft dan ga ik meteen van het ergste uit.

-Zied ou zied ou zied..


Is toch niet normaal, ik ben er soms dagenlang mee bezig.

Wie herkent dit

21-11-2007, 16:26


Ik




Bij elke ambulance (me dochter KDV zit naast me werk) dacht ik dat haar wat was overkomen en zat ik minuten lang naar me tel te staren om te kijken of het kdv me zou bellen.

Als aicha buikpijn heeft 3 dagen denk ik al dat ze een tumor heeft lah y fed.

Als ze naar buiten gaat met me moeder en ze is niet na 10 min terug dacht ik dat ze verdronken was ( mn ouders wonen vlakbij water)

21-11-2007, 16:28
En dit elke dag, de hele dag door.
Heb er zelfs medicijnen voor gekregen maar die bijwerkingen waren beetje te erg... Ze hielpen wel maar daar was alles mee gezegd...
Sinds ik zwanger ben van de tweede valt het mee.. Maar ik denk dat het terugkomt zodra de tweede geboren wordt inchallah

21-11-2007, 16:28
Het is echt erg. ik ga eens na de dokter.

21-11-2007, 16:29


ahahahhahahahahaha

weswes is niet goed..

dramaqueens

21-11-2007, 16:29
Dan krijg je een soort anti depressiva

ya rabi wat ik er voor bijwerkingen van kreeg...... echt ALLES wat je kon krijgen.. en het waren geen kleine hoofdpijntjes en dat soort dingen, pm me maar als je meer wilt weten...

sinds ik zwanger ben heb ik zoiets van ik moet vaker doua doen en soerah opzeggen als ik dat gevoel weer krijg

21-11-2007, 16:30

Citaat door Moulat_Koezina:
ahahahhahahahahaha

weswes is niet goed..

dramaqueens



als je het zelf elke dag heb ga ik je dramaqueen noemen

21-11-2007, 19:54
allah ichafiekom, ik vind dat je hier geen grappen over moet maken.Ik ken veel mensen die zoiets mankeert en het is geen pretje!

21-11-2007, 20:04
wat helpt is bidden en de koran lezen
heb een vriendin die heeft ook last van weswas en dit hielp haar enorm.
het kalmeerde haar en hoe meer zij zich in het geloof verdiepte door bidden en hadith/koran lezen en boeken over de Islam hoe meer haar weswas afnam.
ze merkt ook als ze een tijdje de koran niet leest ofzo dat de weswas beetje bij beetje terug komt. het is echt een ziekte