Bekijk volle/desktop versie : zwangerschaps kwaaltjes



21-11-2007, 15:52
Ik ben net een paar weken zwanger en vreselijk misselijk en duizelig en heb me ziek gemeld.

Maar wie van jullie had dit ook zo vroegtijdig en door wie wordt je doorbetaald? wordt namelijk constant gebeld door de uwv, me zus zei de svb hoort jouw door te betalen..

hoor van jullie


21-11-2007, 15:56


Je wordt als je ziek bent door zwangerschap door het UWV doorbetaald. SVB, is voor kinderbijslag. Ik begrijp niet hoe jouw zus daarbij komt.

21-11-2007, 15:59
Als je ziek bent wordt je gewoon door het UWV gebeld, geef hen duidelijk te kennen dat je zwangerschapsverschijnselen hebt, laat dat desnoods bekrachtigen door de verloskundigen en geef hen aan dat ze je alleen maar meer stress geven als ze je blijven bellen. Spreek af dat je een keer per week of zo contact houdt.

21-11-2007, 17:56

Citaat door kerimeh:
Als je ziek bent wordt je gewoon door het UWV gebeld, geef hen duidelijk te kennen dat je zwangerschapsverschijnselen hebt, laat dat desnoods bekrachtigen door de verloskundigen en geef hen aan dat ze je alleen maar meer stress geven als ze je blijven bellen. Spreek af dat je een keer per week of zo contact houdt.
dank je voor je reactie meid,

maar ik heb ook een dochter die naar school gaat , kan ik haar gewoon ophalen, ben bang dat ze me niet thuis aantreffen

21-11-2007, 18:00



Citaat door warda18:
Je wordt als je ziek bent door zwangerschap door het UWV doorbetaald. SVB, is voor kinderbijslag. Ik begrijp niet hoe jouw zus daarbij komt.


chokran, maar komen ze vaak op controle ik ben haast niet thuis of ik lig mij me schoonmoeder op de bank of bij me ouders.

liefs

21-11-2007, 18:03

Citaat door hannanmoslima:
chokran, maar komen ze vaak op controle ik ben haast niet thuis of ik lig mij me schoonmoeder op de bank of bij me ouders.

liefs


je kan ook tegen ze zeggen dat je zo ziek bent dat je bij je schoonmoeder tijdelijk woont om je te verzorgen