Bekijk volle/desktop versie : denk je weleens aan je dood



Pagina's : [1] 2

21-11-2007, 15:42
Ik laat me ogen dwalen over de topic..en denk: stel je eens voor dat er een topic geopend word over jou dat je bent overleden..

ik moet zeggen dat dat de laatste tijd vaak in mijn hoofd zich afspeelt..
Wie gaat mijn kindjes verzorgen..zullen ze verdrietig zijn om hun mamie..wie zal er voor hen zijn??

gaan jullie verdrietig zijn om mij of zal ik heeel snel vergeten worden..

ik weet niet waarom ik de laatste tijd hieraan denk..mischien zijn het mijn hormonen ik ben nog niet heel lang geleden bevallen..

Ik weet niet waarom ik hieraan denk... ben ik de enige of zijn er nog meer met zulke gedachte..

21-11-2007, 15:44


Ik denk ook zo al een paar weken maar onderdruk meestal dat gevoel
Maar iedereen denkt weleens aan zijn/haar dood denk ik hoor

21-11-2007, 15:45
Trouwens hormonen welke hormonen je bent al bijna een jaar geleden bevallen

21-11-2007, 15:48

Citaat door MissLoulou:
Trouwens hormonen welke hormonen je bent al bijna een jaar geleden bevallen
7 maanden geleden..en deze topic is serieus

21-11-2007, 15:49


elke dag....is normaal

als je helemaal niet aan de dood denkt dan heb je pas een groot probleem vind ik!

21-11-2007, 15:49

Citaat door trisinti:
Ik laat me ogen dwalen over de topic..en denk: stel je eens voor dat er een topic geopend word over jou dat je bent overleden..

ik moet zeggen dat dat de laatste tijd vaak in mijn hoofd zich afspeelt..
Wie gaat mijn kindjes verzorgen..zullen ze verdrietig zijn om hun mamie..wie zal er voor hen zijn??

gaan jullie verdrietig zijn om mij of zal ik heeel snel vergeten worden..

ik weet niet waarom ik de laatste tijd hieraan denk..mischien zijn het mijn hormonen ik ben nog niet heel lang geleden bevallen..

Ik weet niet waarom ik hieraan denk... ben ik de enige of zijn er nog meer met zulke gedachte..



Ik wil daar absoluut niet aan denken al weet ik dat de dood ieder mens kan overvallen jong of oud.

Waar ik wel aan denk is of zijn mijn daden, hoe kan ik die verbeteren, doe ik wel genoeg en doe ik het wel goed, enz;

En om die zin die gedrukt staat, Natuurlijk zullen jou kinderen en dierbaren verdietig om het verlies zijn, het is namelijk niet makelijk om een geliefde of moeder te moeten verliezen.
En vergten zullen ze zeker ook niet snel.....

21-11-2007, 15:50

Citaat door MissLoulou:
Ik denk ook zo al een paar weken maar onderdruk meestal dat gevoel
Maar iedereen denkt weleens aan zijn/haar dood denk ik hoor


maar serieus zou het met de hormonen te maken hebben je ontzwangert na een jaar zeggen ze..

en ze zeggen altijd dat een dode al een voorgevoel had van zijn naderende dood

21-11-2007, 15:51


Ik sta hier regelmatig bij stil...wanneer je iemand dierbaars op jonge leeftijd verliest dan word je met je neus op de feiten gedrukt!

Met name na het krijgen van kinderen beangstigd het me soms...wie gaat er voor mijn kinderen zorgen als ik er niet meer ben...ik probeer dan afleiding te zoeken.

En geniet van je kinderen en aanbid Allah

Hij geeft en neemt wie hij wil en wanneer hij wens.

21-11-2007, 15:51
Is juist goed toch.. want zo ga je kijken wat je goed doet en wat goed kan. Hoe vol is je koffer etc etc en daar kun je dan hard aan werken voordat het te laat is.

21-11-2007, 15:51

Citaat door tangia25:
elke dag....is normaal

als je helemaal niet aan de dood denkt dan heb je pas een groot probleem vind ik!



maar bij mij is het niet alleen denken ik zie me kindjes voor me en jullie ook dat jullie zo aangeslagen zijn door mijn overlijden

21-11-2007, 15:53

Citaat door Cheetos:
Is juist goed toch.. want zo ga je kijken wat je goed doet en wat goed kan. Hoe vol is je koffer etc etc en daar kun je dan hard aan werken voordat het te laat is.



dat is waar..ik ben bang voor de dood omdat je weet dat je niet genoeg bagage bij je hebt..

21-11-2007, 15:54

Citaat door trisinti:
Ik laat me ogen dwalen over de topic..en denk: stel je eens voor dat er een topic geopend word over jou dat je bent overleden..

ik moet zeggen dat dat de laatste tijd vaak in mijn hoofd zich afspeelt..
Wie gaat mijn kindjes verzorgen..zullen ze verdrietig zijn om hun mamie..wie zal er voor hen zijn??

gaan jullie verdrietig zijn om mij of zal ik heeel snel vergeten worden..

ik weet niet waarom ik de laatste tijd hieraan denk..mischien zijn het mijn hormonen ik ben nog niet heel lang geleden bevallen..

Ik weet niet waarom ik hieraan denk... ben ik de enige of zijn er nog meer met zulke gedachte..



weet je waar ik denk dat dit mee te maken heeft: afraid for the unkown

mensen zijn slim (zeg ff eerlijk:cool we hebben iemand op de maan laten staan, we bouwen de hoogste wolkenkrabbers, economie die steeds maar groeit, medicijnen die oude/erge ziektes genezen...maar er is 1 ding wat niemand onder controle kan hebben, nu niet en als je het aan mij vraagt NOOIT niet! Niemand weet wanneer Allah ons neemt, alleen hij en die onzekerheid kan je soms echt raken, want dan ga je verder denken, waarvoor werk ik, als het zomaar opeens voorbij kan zijn, waarom studeer ik als ik volgende week in mn kist kan liggen

Daarom moet je niet vergeten dat het leven een test is, dat is het allerbelangrijkste dat je je moet realiseren, zolang je dit altijd in je achterhoofd houdt, hoef je niet te vrezen voor de dood! Ik kan je wel zeggen; je hebt nog lang met je kinderen, maar er moet 'inschaAllah' achter klinken, want ik weet het niet

De onzekerheid maakt ons bang, we zijn echt controlefreaks nigh!

Maar ga er niet zo over piekeren meid, je moet gewoon blijven genieten en als een goed mens leven, en accepteren dat je sommige dingen niet in de hand heb

wow, is weer een heel verhaal geworden hahaha

21-11-2007, 15:54



Citaat door missy1979:


Ik sta hier regelmatig bij stil...wanneer je iemand dierbaars op jonge leeftijd verliest dan word je met je neus op de feiten gedrukt!

Met name na het krijgen van kinderen beangstigd het me soms...wie gaat er voor mijn kinderen zorgen als ik er niet meer ben...ik probeer dan afleiding te zoeken.

En geniet van je kinderen en aanbid Allah

Hij geeft en neemt wie hij wil en wanneer hij wens.



ja onze kindjes niemand kan ze zo goed verzorgen dan hun eigen mamie

en ze zullen je gaan zoeken in alle kamers en zich afvragen waar is mijn mammie nou waarom komt ze niet

21-11-2007, 15:56

Citaat door Pindakoesje:
weet je waar ik denk dat dit mee te maken heeft: afraid for the unkown

mensen zijn slim (zeg ff eerlijk:cool we hebben iemand op de maan laten staan, we bouwen de hoogste wolkenkrabbers, economie die steeds maar groeit, medicijnen die oude/erge ziektes genezen...maar er is 1 ding wat niemand onder controle kan hebben, nu niet en als je het aan mij vraagt NOOIT niet! Niemand weet wanneer Allah ons neemt, alleen hij en die onzekerheid kan je soms echt raken, want dan ga je verder denken, waarvoor werk ik, als het zomaar opeens voorbij kan zijn, waarom studeer ik als ik volgende week in mn kist kan liggen

Daarom moet je niet vergeten dat het leven een test is, dat is het allerbelangrijkste dat je je moet realiseren, zolang je dit altijd in je achterhoofd houdt, hoef je niet te vrezen voor de dood! Ik kan je wel zeggen; je hebt nog lang met je kinderen, maar er moet 'inschaAllah' achter klinken, want ik weet het niet

De onzekerheid maakt ons bang, we zijn echt controlefreaks nigh!

Maar ga er niet zo over piekeren meid, je moet gewoon blijven genieten en als een goed mens leven, en accepteren dat je sommige dingen niet in de hand heb

wow, is weer een heel verhaal geworden hahaha


jah dat is het ook wel..we willen alles in de hand houden maar dat werkt niet zo

21-11-2007, 15:57

Citaat door trisinti:
Ik laat me ogen dwalen over de topic..en denk: stel je eens voor dat er een topic geopend word over jou dat je bent overleden..

ik moet zeggen dat dat de laatste tijd vaak in mijn hoofd zich afspeelt..
Wie gaat mijn kindjes verzorgen..zullen ze verdrietig zijn om hun mamie..wie zal er voor hen zijn??

gaan jullie verdrietig zijn om mij of zal ik heeel snel vergeten worden..

ik weet niet waarom ik de laatste tijd hieraan denk..mischien zijn het mijn hormonen ik ben nog niet heel lang geleden bevallen..

Ik weet niet waarom ik hieraan denk... ben ik de enige of zijn er nog meer met zulke gedachte..

ik heb gehoord dat je normaal gezien bij elke salaat aan de dood moet denken,dat je de andere salaat misschien niet haalt.maar heb hier geen daliel voor.ik denk ook vaak aan de dood,zeker als ik eens ziek ben enzo...zeker als je kids hebt.

Pagina's : [1] 2