Bekijk volle/desktop versie : Cry me a river



Pagina's : [1] 2

21-11-2007, 15:41
Hebben jullie dat ook soms? Je hebt zo'n zin om te huilen, maar je kan niet door omstandigheden.

Ik wil gewoon een hele emmer vol huilen, maar ik moet wachten tot ik thuis ben.

21-11-2007, 15:46


Pfff dat heb ik zovaak
Ik luister dan vaak naar de quraan of nasheed voor rustgevoel.

21-11-2007, 15:48
Dit heb ik wanneer ik eraan denk dat er een dag komt dat mijn grootouders...en mijn ouders er niet meer zullen zijn...


21-11-2007, 15:50
Wat is er aan de hand dan? Mot op je werk? Hormonen?

21-11-2007, 15:50



Citaat door missy1979:
Dit heb ik wanneer ik eraan denk dat er een dag komt dat mijn grootouders...en mijn ouders er niet meer zullen zijn...



Dat heb ik nu ook met mn zieke oma meskiena,ben zo bang om haar binnekort te verliezen
Maar de mensen zijn niet onsterfelijk,we gaan allemaal wel een keertje dood en inshaAllah een plekje fe djennet el firdaus voor ons alle.
Ik had een paar weken geleden over met een goede vriend van mij,pff kreeg er kippenvel van!

21-11-2007, 15:51
jank erop los zou ik zeggen, en als ze je wat vragen zeg je dat je je dag niet hebt!!!!!!!

21-11-2007, 15:54

Citaat door missy1979:
Dit heb ik wanneer ik eraan denk dat er een dag komt dat mijn grootouders...en mijn ouders er niet meer zullen zijn...



21-11-2007, 15:55

Citaat door missy1979:
Dit heb ik wanneer ik eraan denk dat er een dag komt dat mijn grootouders...en mijn ouders er niet meer zullen zijn...




Citaat door PietjePukkk:
Wat is er aan de hand dan? Mot op je werk? Hormonen?

Beetje van alles


Citaat door ouafaetoen:
jank erop los zou ik zeggen, en als ze je wat vragen zeg je dat je je dag niet hebt!!!!!!!


Ik zou wel willen, maar ik durf niet. Ik wil hier niet bekend staan als het labiel mens.

21-11-2007, 15:55

Citaat door IslamiaWoman:

Dat heb ik nu ook met mn zieke oma meskiena,ben zo bang om haar binnekort te verliezen
Maar de mensen zijn niet onsterfelijk,we gaan allemaal wel een keertje dood en inshaAllah een plekje fe djennet el firdaus voor ons alle.
Ik had een paar weken geleden over met een goede vriend van mij,pff kreeg er kippenvel van!


Insha'allah

21-11-2007, 15:59
Ja maar ik kan het niet lang ophouden dus meestal als ik moet schiet ik ook echt in tranen uit.....

21-11-2007, 16:01

Citaat door caramela:
Ja maar ik kan het niet lang ophouden dus meestal als ik moet schiet ik ook echt in tranen uit.....


Ik heb al een paar x met waterige ogen gezeten, maar tot nu toe heb ik het kunnen tegenhouden. Ik sta echt op springen, nog anderhalf uur te gaan.

21-11-2007, 16:03
Ben blij dat ik nu en de komende maanden thuis zit.. moet werkelijk om alles janken .

@TS: sterkte met ophouden , zal wel opluchten als je zo thuis bent.

21-11-2007, 16:04


Kom je thuis en is dit jankgevoel weg hahahaha!
Is alleen maar gezond huilen....Feshie elgater...

21-11-2007, 16:06

Citaat door Lella_Nigella:
Ik heb al een paar x met waterige ogen gezeten, maar tot nu toe heb ik het kunnen tegenhouden. Ik sta echt op springen, nog anderhalf uur te gaan.


lees effe mijn topic dan komen de tranen goed op gaan..ga je naar de w.c. huil je heeeel hard..als je klaar bent effe je gezicht schoonmaken..raap je zelf bij elkaar verman je en ga weer op je plek zitten

21-11-2007, 16:08

Citaat door trisinti:
lees effe mijn topic dan komen de tranen goed op gaan..ga je naar de w.c. huil je heeeel hard..als je klaar bent effe je gezicht schoonmaken..raap je zelf bij elkaar verman je en ga weer op je plek zitten


dit wilde ik net voorstellen...niemand die er wat van zal merken

Pagina's : [1] 2