Bekijk volle/desktop versie : dames bij de gemeente...



21-11-2007, 13:30
Hebben jullie tips voor mij mbt het volgende....

[Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Ik ben nu namelijk al meerdere malen met mijn kop tegen de lamp gelopen. Nee, eigenlijk gruwelijk hard geknalt. Het laatste pand wat ik op het oog had was werkelijk perfect, alles klopte en de eigenaar vond het ook goed wat ik ging doen. Dus ging hij overleggen met de gemeente, aangezien zijn broer er ook werkt zat hij dichter bij het vuur. Na 3 weken wachten in de veronderstelling dat het wel goed kwam zeggen ze doodleuk, nee past niet in de bestemmingsplan. En als ik bel en vraag waar pas ik dan wel in het bestemmingsplan zeggen ze nee je moet eerst met een pand komen. Maar goed ik heb over 2 weken een afspraak bij een andere gemeente, omdat ik ook daar niet in het bestemmingsplan pastte bij een pand wat ik daar op het oog had en dan zouden we gaan bespreken waar het eventueel wel kan. Ik heb eigenlijk alle hoop opgegeven.

Wat ik ga beginnen is een soort dienstverlening, maar daarnaast als extra service voorzie ik de mensen van kleine hapjes en drankjes. Dus ik heb ook een horeca vergunning nodig en ik denk dat dat ook veel problemen oplevert?]

21-11-2007, 13:41


Niemand hier met een eigen bedrijf?? ....

21-11-2007, 13:47
onder welk gemeente\stadsdeel.

mischien dat ik je kan helpen?

21-11-2007, 13:47
Ik werk bij gemeente den haag

what do you wanna know

21-11-2007, 13:53


Haha den bosch en omgeving
Maryam misschien heb je tips voor mij, aangezien ik telkens afgewezen word door de gemeente om in een bepaald pand wat ik op het oog heb me te gaan vestigen.