Bekijk volle/desktop versie : Op zoek naar een verkrachter uit Rotterdam!!!



Pagina's : [1] 2 3

21-11-2007, 13:04
[/SIZE][SIZE="4"]Salaam Aleikum broeders en zusters,

Ik heb een serieuze mededeling. Ik heb een vriendin die contact had met een jongen en die ze wel leuk vond. En op dag heeft hij haar aangesproken en het was wederzijdse gevoel. Nou die hebben elkaar gesproken en nummers gewisseld en al heel snel plannen gemaakt om met elkaar te trouwen. En die jongen was een deugniet bleek achteraf, want hij heeft hij gedwongen om sex te hebben voor het huwelijk. Dit is toch schandalig voor woorden. En dat meisje wou niet ze ging tegenstribbelen maar tevergeefs die jongen was gewoon te sterk voor haar. Ik weet het is niet goed om met iemand zonder trouwakte een afspraakje maken, maar mensen maken fouten in hun leven. En dit meisje heeft d'r leven lang spijt dat ze hem heeft ontmoet. Ik heb die jongen nog nooit gezien, maar heb wel veel over hem gehoord. Hij heet namelijk Mohamed Lekfif ik zou graag meer over hem weten als er iemand is die hem kent. Want ik heb een nicht die ook met hem wil trouwen en heb die naam gehoord en ik schrok. Ik ben bang dat mijn nicht ook in zijn zoete praatjes trapt. Ik heb haar verteld over mijn vriendin, maar dat gelooft ze niet echt, En ze heeft het met hem erover gehad, maar hij ontkent het, Wat moet ik doen?

Moge Allah jullie belonen voor alle inzet.

Alvast heel erg bedankt..

21-11-2007, 13:14


je nicht klappen geven.... jonge meiden zijn nu eenmaal wild... een paar klapjes zouden goed doen

ik zou goed met haar praten meid... en als ze niet wilt luisteren.. dan maar voelen ... sommige meiden willen liever iets meemaken en dan spijt krijgen dan luisteren en het niet meemaken... als ze zo verstandig is zou ze naar jou luisteren en niet naar onbekende mannen die hun piemeltje achterna gaan..

hard optreden.. zo niet.. dan is het haar eigen keus geweest..

hard maar waar..

21-11-2007, 13:23
Je hebt helemaal gelijk in wat je zegt, maar ik ben bang dat ze wegloopt. Jongens kunnen haar makkelijk beinvloeden jammer genoeg. En ze geeft ons geen kans om haar te adviseren en haar terecht te stellen. Ze vindt dat hij ook een kans moet krijgen om te praten. Ik zeg je eerlijk ik heb genoeg over hem gehoord echt waar ik ben bang voor wat er gaat komen.

Dank je wel voor je mening.

21-11-2007, 13:24
Schakel broers, neven, ooms etc. in om die jongen ff een lesje te leren. Maar wat ik al helemaal niet begrijp is dat het eerste meisje dat slachtoffer van hem was, geen aangifte gedaan heeft.

21-11-2007, 13:25



Citaat door zaina22:
Je hebt helemaal gelijk in wat je zegt, maar ik ben bang dat ze wegloopt. Jongens kunnen haar makkelijk beinvloeden jammer genoeg. En ze geeft ons geen kans om haar te adviseren en haar terecht te stellen. Ze vindt dat hij ook een kans moet krijgen om te praten. Ik zeg je eerlijk ik heb genoeg over hem gehoord echt waar ik ben bang voor wat er gaat komen.

Dank je wel voor je mening.


als jij het niet kan is er altijd een oplossing: haar moeder...

die zal harder optreden omdat zij altijd harder kan zijn tegen haar dochter... en als zij graag wilt rennen.. laat haar maar wegrennen van huis... haar keus... haar toekomst...

koppigheid is een slechte eigenschap... en als ze niet wilt luisteren dan is haar toekomst bepaald...

graag gedaan zina.. en moge allah over haar waken en dr geheugen doen opfrissen...


21-11-2007, 13:26
weet je niet in welke omg hij woont??

21-11-2007, 13:27
hafsa gelijk heb je... als et mijn zusje was... ik had hem opgespoord... en mannen ingehuurd om em in elkaar slaan... (want heb geen broers en neven)....

21-11-2007, 13:35

Citaat door 30april:
hafsa gelijk heb je... als et mijn zusje was... ik had hem opgespoord... en mannen ingehuurd om em in elkaar slaan... (want heb geen broers en neven)....


Maar je kan beter aangifte doen schat. Waarom heeft ze geen aangifte tegen hem gedaan? Je kan zo'n gast er toch niet zomaar mee laten wegkomen?

21-11-2007, 13:42
Dank jullie wel voor jullie adviezen... Ik zal mijn best doen om met mijn broers te praten. Die hebben met haar gesproken over dit onderwerp, maar het de ene oor en de andere oor weer uit. Ze wil niks horen over dit probleem.

En de moeder heeft al een mening gegeven en die heeft gezegt als je hem wilt nemen dan moet je dat vooral doen, maar je hoeft niet te verwachten dat je bij mij binnenkomt met hem. Ze heeft haar alles duidelijk gemaakt en is echt boos en teleurgesteld in haar. De moeder heeft hartklachten en het gaat niet goed met der. Ze moet ook aan haar gezondheid denken.

Ik moet goed nadenken hoe ik het ga aanpakken. Weet je wat het is ik zie haar als mijn zusje we zijn altijd samen. En ik heb geen zussen en zo hebben wij een goede band met elkaar. Ik zal mijn best doen en wat Allah heeft voorgeschreven staat al vast.

Jullie zijn echt een schatten

Moge Allah jullie belonen.

21-11-2007, 13:44

Citaat door Hafsah_2u:
Maar je kan beter aangifte doen schat. Waarom heeft ze geen aangifte tegen hem gedaan? Je kan zo'n gast er toch niet zomaar mee laten wegkomen?



ik werd een tijdje gestalkt door een jongen... hij dreigde me enzo... heb vrienden van mn ooms gestuurd die em in elkaar hebben geslagen.. sindsdien heb ik niks meer vernomen van em..

aangifte doen heb je niks aan... wachten ze totdat ie et weer flikt.. en opsluiten no way doen ze echt niet... heb vaker meegemaakt...

gewoon in elkaar timmeren met knuppels.. dat is pas een lesje voor de marokkanen..

21-11-2007, 13:49

Citaat door 30april:
ik werd een tijdje gestalkt door een jongen... hij dreigde me enzo... heb vrienden van mn ooms gestuurd die em in elkaar hebben geslagen.. sindsdien heb ik niks meer vernomen van em..

aangifte doen heb je niks aan... wachten ze totdat ie et weer flikt.. en opsluiten no way doen ze echt niet... heb vaker meegemaakt...

gewoon in elkaar timmeren met knuppels.. dat is pas een lesje voor de marokkanen..




21-11-2007, 13:51
Klopt als iemand niet wil luisteren dan moet hij voelen. Gelukkig zag jij dat het niet klopte en heb je je oom en zijn vrienden ingeschakeld. Maar mijn nichtje kan dat niet ze zegt dat ze in Love is.. Zij heeft gewoon der oogkleppen op en ze wil niet inzien dat het slecht voor haar is.

Ik ben wel trots op je dat je het op die manier hebt opgelost. Zoals je zei naar de politie gaan helpt niet. Ze zullen de zaak rusten totdat hij weer in jou leven opduikt en geweldadige dingen doen. Dan gaan ze er weer aan beginnen. Gewoon de marokkkaanse maatregel treffen en hopelijk komt het weer goed, zoals bij jou inschaAllah.

Moge Allah jou behoeden voor zulke jongens..

21-11-2007, 14:04


Ik ken die achternaam.. heeft hij familie in den haag?

21-11-2007, 14:11

Citaat door zaina22:
Klopt als iemand niet wil luisteren dan moet hij voelen. Gelukkig zag jij dat het niet klopte en heb je je oom en zijn vrienden ingeschakeld. Maar mijn nichtje kan dat niet ze zegt dat ze in Love is.. Zij heeft gewoon der oogkleppen op en ze wil niet inzien dat het slecht voor haar is.

Ik ben wel trots op je dat je het op die manier hebt opgelost. Zoals je zei naar de politie gaan helpt niet. Ze zullen de zaak rusten totdat hij weer in jou leven opduikt en geweldadige dingen doen. Dan gaan ze er weer aan beginnen. Gewoon de marokkkaanse maatregel treffen en hopelijk komt het weer goed, zoals bij jou inschaAllah.

Moge Allah jou behoeden voor zulke jongens..


Ik hou er zowiezo niet van als mannen mij stalken... ik heb em vaker gewaarschuwd.. op een gegeven moment ga je gewoon genieten als ze em in elkaar slaan...

kijk het is een leuke en lieve jongen.. ik wilde gewoon niks met hem.. bij sommige jongens als je nee zegt lijkt het alsof ze alsmaar ja horen.. maar op een gegeven moment werd et zwaar irritant..

je nicht zal nog erg jong zijn... jonge liefde.. ze weet niet hoe jongens denken en waar ze hun gedachte op gericht hebben... inshaAllah zal ze gauw inzien dat ze verkeerd bezig is..

Ameen.... en ook voor jouw nichtje en alle meiden inshaAllah...

zulke jongens moeten gewoon gestenigd worden.... wie doet er mee

21-11-2007, 14:11

Citaat door ElMeRdIyA:



of niet

Pagina's : [1] 2 3