Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Iemand ooit in Milaan geweest.??



21-11-2007, 12:01
Dames, ik wil in de kerstperiode met mijn vriendin naar Milaan gaan..
Is er iemand geweest..????? Wat was je ervaring, is het leuke stad en hoe zijn de prijzen..? Het schijnt erguhhh duur te zijn..

Ze schijnen een kilometerlange winkelstraat te hebben daar

21-11-2007, 12:07


Ik ben afgelopen zomer naar Milaan geweest omdat mijn zus daar getrouwd is..
Op zich vind ik het naar totally niks aan.. Grote winkels.. lange straten idd.. maar best prijzig.. Mijn moeder had een hoofddoek om, en de Italianen keken haar erg smerig aan..
Persoonlijke ervaring 3 x niks.. Ik ga veeeel liever naar Marokko of Frankrijk!

21-11-2007, 12:13

Citaat door BendCasa:
Ik ben afgelopen zomer naar Milaan geweest omdat mijn zus daar getrouwd is..
Op zich vind ik het naar totally niks aan.. Grote winkels.. lange straten idd.. maar best prijzig.. Mijn moeder had een hoofddoek om, en de Italianen keken haar erg smerig aan..
Persoonlijke ervaring 3 x niks.. Ik ga veeeel liever naar Marokko of Frankrijk!


Hmm oke, misschien is het in de kerstperiode toch anders en sfeervol/gezelliger.. Maar is het nou dat je het niets vond vanwege de grote winkels en lange straten etc..??

21-11-2007, 12:18
Ik ben er een weekje geweest.. me zus lang niet meer gezien.. We zijn dus maar 1 dag naar (ik weet niet hoe het heet daar) Hele lange straat met veel winkels.. En een grote centrum waar je werkelijk alles kunt vinden.. Goedkoop, duur, echt ALLES..
Dat was wel te doen.. Alleen heb niet alles goed op me gemak kunnen bekijken omdat we niet veel tijd hadden..

16-12-2007, 19:25


Up