Bekijk volle/desktop versie : Iemand ooit in Milaan geweest.??



21-11-2007, 12:00
Dames, ik wil in de kerstperiode met mijn vriendin naar Milaan gaan..
Is er iemand geweest..????? Wat was je ervaring, is het leuke stad en hoe zijn de prijzen..? Het schijnt erguhhh duur te zijn..

Ze schijnen een kilometerlange winkelstraat te hebben daar

21-11-2007, 22:51


1 woord verschrikkelijk, ga daar nooit meer heen. Echte boeren!! ik was daar met mijn man, nou en staren dat ze deden op een gegeven moment was het echt m3ejeq. Ik als hijaabdragende heb wel af en toe last van dat soort mensen, maar daar was het echt erg. Je kan er wel leuk winkelen je kent het wel de dure merken. Maar neeh voor mij was het een stad dat ik gauw ben vergeten. De mensen zijn daar zo arrogant en kijken je ook heel vies aan als moslima zijnde. Mijn man en ik werden er op een gegeven moment echt gek van.

Maar ja dat was mijn ervaring

21-11-2007, 23:11
Ik zou naar Milaan gaan, om te werken, maar toen kwam er iets anders op mijn pad. Ga met ryanair, heb je erg goedkope tickets en neem een hostel, dan ben je voor 100 euro klaar.

22-11-2007, 01:55
Niet geweest & lykt my niet intressant

Naast het feit dat je daar gigantisch duur kunt shoppen is er nog iets dat je kunt zien namelyk Da Vinci portretten enzo als je ervan houd


En oja het stadion van AC Milaan

Intresssant hé?

(kzou eerder voor Rome gaan)

22-11-2007, 02:57


milaaaa80, ik draag ook een hijab en ben ook in milaan geweest, dat wat jij beschrijft heb ik eigenlijk niet meegemaakt, heb geen moeite met die mensen gehad.

en voor de topicstartster milaan, was leuk om te shoppen that's it, je moet er niet al te veel van verwachten hoor...tis zeker wel de moeite waard om te gaan. En de prijzen ja valt mee, je hebt van alles, je hebt duuuuureee winkels, en gewoon winkels als h&m en zaraa, dus voor ieder wat.

22-11-2007, 11:38
er valt niks speciaals te zien alleen maar dure winkels
kun je beter naar venetië of barcelona / madrid gaan trouwens voor het geld kun je beter een weekje egypte doen

22-11-2007, 11:52
Ik heb een nicht in Milaan wonen,volgens haar een leuke maar een drukke stad.
Het is wel een dure stad,kleding is daar mega duur!

22-11-2007, 12:16
Neem een koffer met geld meee... het is inderdaad duur en sjiek. maar je hebt er natuurlijk ook de minder duurdere plekken. zoals de megagrote markt op zondag. waar je van alles kan vinden.

16-12-2007, 19:20
Dames, jullie hebben me wel aan het twijfelen gezet..
Maar rond de kerstperiode is alles duur, of je nou naar Parijs, Barca, London, Rome etc gaat duur is het sowieso..

Ik wil morgen gaan boeken pffff nu weet k het niet meer haha

Barca ben ik vorig jaar al geweest

16-12-2007, 19:21

Citaat door Angel_fatima:
milaaaa80, ik draag ook een hijab en ben ook in milaan geweest, dat wat jij beschrijft heb ik eigenlijk niet meegemaakt, heb geen moeite met die mensen gehad.

en voor de topicstartster milaan, was leuk om te shoppen that's it, je moet er niet al te veel van verwachten hoor...tis zeker wel de moeite waard om te gaan. En de prijzen ja valt mee, je hebt van alles, je hebt duuuuureee winkels, en gewoon winkels als h&m en zaraa, dus voor ieder wat.


Hoelang ben jij gebleven..
Ik wil namelijk 4 dagen blijven..
Het eten daar is dat duur>?

16-12-2007, 19:22

Citaat door 7alawa:
Neem een koffer met geld meee... het is inderdaad duur en sjiek. maar je hebt er natuurlijk ook de minder duurdere plekken. zoals de megagrote markt op zondag. waar je van alles kan vinden.


Maar ben je er ook naar toe geweest..?? Overal is het duur,..

16-12-2007, 19:24

Citaat door Milaaaa80:
1 woord verschrikkelijk, ga daar nooit meer heen. Echte boeren!! ik was daar met mijn man, nou en staren dat ze deden op een gegeven moment was het echt m3ejeq. Ik als hijaabdragende heb wel af en toe last van dat soort mensen, maar daar was het echt erg. Je kan er wel leuk winkelen je kent het wel de dure merken. Maar neeh voor mij was het een stad dat ik gauw ben vergeten. De mensen zijn daar zo arrogant en kijken je ook heel vies aan als moslima zijnde. Mijn man en ik werden er op een gegeven moment echt gek van.

Maar ja dat was mijn ervaring


Dat is zeker vervelend.. Ik hoop toch dat je leuke dagen hebt gehad met je mannetje ondanks al die negativiteit

16-12-2007, 19:30



Citaat door couscous:
er valt niks speciaals te zien alleen maar dure winkels
kun je beter naar venetië of barcelona / madrid gaan trouwens voor het geld kun je beter een weekje egypte doen


Venetie is iets voor stelletjes
Barca ben ik al een keer geweest
Egypte heb daar familie, dus ga daar bijna jaarlijks naar toe