Bekijk volle/desktop versie : verkracht door 7 mannen!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

21-11-2007, 01:29

Citaat door zines:
[/B]Ik was net het nieuws aan het kijken en een meisje in saoedie arabie is door 7 mannen verkracht en raad eens zij moet de gevangenis in omdat zei het uit heeft gelokt op de een of andere manier terwijl dat niet zo is want ze was met haar toekomstige echtgenoot buiten om foto s op te halen ze zijn allebei trouwens ontvoerd door de daders de daders zijn ook opgepakt afijn ze moet 6 maanden de cel in en 90 zweepslagen en omdat dit verhaal de media heeft gehaald krijft ze er nog 200 zweepslagen bij dit is toch niet normaal meer in wat voor wereld leven wij?en dan te bedenken dat mijn oma volgende week naar dat land gaat voor hadj wat een rechtssysteem zeg watvinden jullie hiervan?
.

21-11-2007, 01:42


oooh my god!!Soo echt erg man,Ze is zelf de slachtoffer en word ook nog gestraft,en nog ook 290 zweepslaggen

21-11-2007, 01:44
ach joh de shariawetgeving daar is scheinbedrieg...

21-11-2007, 02:21
Op deze manieren krijgen mannen gewoon vrijspel om vrouwen te verkrachten

21-11-2007, 02:22



Citaat door captainamerika:
ach joh de shariawetgeving daar is scheinbedrieg...


Scheinbedrieg? Wat is dat? Oh, jij bent zeker Belg?

21-11-2007, 02:26

Citaat door Doortje:
Scheinbedrieg? Wat is dat? Oh, jij bent zeker Belg?



nee, ik ben antiliaan...


scheinbedrieg dat is de sharia invoeren in een dorpje... en de rest van de streek en hoge functionarissen... gewoon met de westernse mentaliteit bestraffen

21-11-2007, 08:58

Citaat door zines:
[/B]Ik was net het nieuws aan het kijken en een meisje in saoedie arabie is door 7 mannen verkracht en raad eens zij moet de gevangenis in omdat zei het uit heeft gelokt op de een of andere manier terwijl dat niet zo is want ze was met haar toekomstige echtgenoot buiten om foto s op te halen ze zijn allebei trouwens ontvoerd door de daders de daders zijn ook opgepakt afijn ze moet 6 maanden de cel in en 90 zweepslagen en omdat dit verhaal de media heeft gehaald krijft ze er nog 200 zweepslagen bij dit is toch niet normaal meer in wat voor wereld leven wij?en dan te bedenken dat mijn oma volgende week naar dat land gaat voor hadj wat een rechtssysteem zeg watvinden jullie hiervan?


ik heb dit een paar dagen geleden op 't nieuws gelezen. wat een verschrikkelijk krom en vals systeem.
de slachtoffer wordt gestraft omdat ze de publiciteit opzocht.... hoe ziek is dat?????
en die vuile smerige verkrachters komen er met een lichte straf vanaf en zij krijgt zweepslagen, want ze heeft de verkrachting volgens die zieke rechters daar zelf uitgelokt. het meest zieke volk ter wereld die zogenaamd moslims in saoudie arabie.
hypocriet en schijnheilig
dit soort berichten maken me zo woest gewoon.
dit is nou wat je noemt extreme MISBRUIK maken van ons mooie religie.
waar in de koran staat dat als een meisje verkracht wordt door 7 mannen n.b. ze zweepslagen verdiend en extra zweepslagen omdat ze de publiciteit opzocht. haar advocaat is zelfs uit zijn macht gezet he door die zieke gasten daar in dat land.
ze hebben zijn licentie afgepakt omdat hij namens haar de publiciteit zocht voor deze onmenselijke praktijken in die zogenaamde moslimland.

het is gewoon een vrijbrief voor verkrachters.......
ga maar lekker meisjes en vrouwen verkrachten met zijn allen, want de vrouwen krijgen toch de schuld. ze vragen er zelf om en de verkrachters worden beloond..


tfoe tfoe en nog eens tfoe op de mensen die dit soort afschuwelijke praktijken in stand houden in de naam van Allah...........

PUUR VERKRACHTING VAN ONS MOOIE RELIGIE IS DIT!!!

21-11-2007, 09:18

Citaat door Doortje:
Scheinbedrieg? Wat is dat? Oh, jij bent zeker Belg?



Dat is gewoon Nederlands voor schijn bedriegt

21-11-2007, 09:21
je moe tniet teveel naar die propaganda luisteren

Iedereen herinnert zich uiteraart de voetbalveldexecutie in het talibantijdperk. daar werden ook een aantal cruciale feiten 'vergeten'

21-11-2007, 09:24

Citaat door Juelz_Santana:
je moe tniet teveel naar die propaganda luisteren

Iedereen herinnert zich uiteraart de voetbalveldexecutie in het talibantijdperk. daar werden ook een aantal cruciale feiten 'vergeten'



dit verhaal is zeker geen propagenda

de zus van mijn vriendin woont sinds 5 jaar in dat land, ze is getrouwd met een saoudier en geloof me de verhalen die ik van haar hoor zijn gewoon mensonterend en afschuwelijk voor woorden. dat die mannen zich uberhaupt nog moslim durven te noemen. hoe ze daar vrouwen behandelen is gewoon te ziek voor woorden

21-11-2007, 09:57

Citaat door zwina1980:
als zij het zelf heeft uitgelokt,dan is het jammer voor haar.
ja want je hebt genoeg vrouwen op deze aardbol ,die de hele dag lopen te geilen naar andere mannen,en ja dan krijg je dat


Ik hoop voor je dat er nooit 7 mannen zijn die vinden en menen dat JIJ het uitlokt... want dan praat je wel anders denk ik...

21-11-2007, 09:58
Heb het gister ook gezien, op het puntje van mijn stoel met rillingen over mijn hele lichaam! Ieuw wat een rechtssysteem en dat noemen zich moslims?

21-11-2007, 09:59



Citaat door zwina1980:
als zij het zelf heeft uitgelokt,dan is het jammer voor haar.
ja want je hebt genoeg vrouwen op deze aardbol ,die de hele dag lopen te geilen naar andere mannen,en ja dan krijg je dat



Kom op hoor! Dus als jij op straat loopt en er loopt een groep langs dat denkt: He, ze loopt alleen, dat is niet gepast en ze nemen je! Dan vind je dat niet erg maar heb je dat verdiend?

21-11-2007, 09:59
de wereld is naar de Klauw

21-11-2007, 10:09

Citaat door zwina1980:
ik walg van jou al hmara,en ze haden jou moeten pakken,



Weet wat je een ander toewenst! Het slechte krijg je meestal terug!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6