Bekijk volle/desktop versie : maaltijd geboortefeest



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

20-11-2007, 23:08
Ik wil iets anders dan vlees en kip.. wat kan je nog meer serveren tijdens een sebe3?

ijstaart met fruit uit blik vind ik ook niks .. zit te denken aan elk een apparte coupe verschillende smaken ijs in de kleur van het geslacht.. of is dat niks??

alle tips zijn welkom!!

20-11-2007, 23:40


Bastila van vis

20-11-2007, 23:43
ik heb vis uit de oven met garnalen en vlees mfoewar geserveerd en daarna gewoon fruit.maar wij hadden het klein gehouden,gewoon hele dichte familieleden.
je kan ook van die grote salades serveren en daarna visbestilla.....

20-11-2007, 23:44
Waar Ga Je Het Vieren,hilton? Doe Maar Kreeft En Kaviaar!

20-11-2007, 23:45


Dames die geen vlees willen serveren, wat doen jullie dan met die schaap/ schapen.
Die kun je toch net zo goed aan de gasten te eten geven.

Ik dacht aan voorgerecht vlees en nagerecht vispastilla maar ik ben er ook nog niet uit.

20-11-2007, 23:46
IK zie dat je nog ongeveer 175 dagen (plus 7 dagen erbij) de tijd hebt om je hersens hierover te breken en een originele maaltijd te vinden.

Succes!

20-11-2007, 23:47
Loempia's opgediend op een bedje van sla en chilisaus, vis uit de oven met charmilla en een luxe aardappelsalade voor bij de loempia's..als toetje coupes met vanillevla opgefleurd met banaanschijfjes en brokken pure chocola erin..HEERLIJK!

Supertje

20-11-2007, 23:48

Citaat door PreciousWoman:
Ik wil iets anders dan vlees en kip.. wat kan je nog meer serveren tijdens een sebe3?

ijstaart met fruit uit blik vind ik ook niks .. zit te denken aan elk een apparte coupe verschillende smaken ijs in de kleur van het geslacht.. of is dat niks??

alle tips zijn welkom!!


Ik heb zelf eerst thee gezet en daarna gebakjes ( roze gebakjes met haar naam er op) feestelijke salade geserveerd, daarna vis bestilla, vlees, tot slot fruit.

20-11-2007, 23:49

Citaat door PreciousWoman:
Ik wil iets anders dan vlees en kip.. wat kan je nog meer serveren tijdens een sebe3?

ijstaart met fruit uit blik vind ik ook niks .. zit te denken aan elk een apparte coupe verschillende smaken ijs in de kleur van het geslacht.. of is dat niks??

alle tips zijn welkom!!


Daarnaast je bent er vroeg mee je bent nog maar 15 weken zwanger
Ik dacht er pas na 8 maanden na me seba die ik ging geven.

20-11-2007, 23:52
tegenwoordig doet men gewoon hapjes ipv schotels.. en borden vol eten.. wat toch over blijft.
ik ben voorstander van allerlei soorten hapjes.. die mensen zelf kunnen opdienen.. veel beter..

21-11-2007, 00:01
Gewoon vis djel tajien op een bord met veel zeevruchten en een goedgemaakte tomaten saus.

dal3a van een halve klein 7awli is ook mfarkas, maar ja wel verspilling...

21-11-2007, 08:27
We waren laatst in Lille in ouchen die winkel en omg wat ik me daar zag aan ijstaarten zo groot en zo lekker en zoveel keuze, het is maar dat ik een kleine diepvries had anders had ik echt ingeslagen

ALs hoodgerecht zou je misschien visfilet kunnen proberen met saus en grote garnalen.
ALs voorgerecht mmm zou ik het niet weten misschien salade of vlees ofzo

Ik ga tarik ook binnekort besnijden en ga dan een kleine etentje geven thuis voor familie en de volgende dag voor vriendinnen dus ik zit nog wat rond te kijken naar wat ik kan serveren laat me weten als je leuke ideetjes hebt boug

21-11-2007, 09:34



Citaat door doenja_18:
iets anders dan vlees en Kip?

nou tis zelden da ik dat nog tegen kom op een feest!!! tis altijd hapjes en pastilla

Geef mij maar kip b zaytoun en vlees met bar9ou9




ja nou ik vind dat iedereen hier voor hapjes of iets aparts wil gaan
maar ik heb wel zoiets van laten we wel de traditie erin houden
ds ja mischien een hapje en dan wel de gebruikelijke tajin of kip
almoehiem iets echt marokkaans
en inderdaad ja wat iemand eerder zei zowiezo ga je schaap slachten
dus dan zou dat dus de delha,mfoewar of tajin (heerlijk ja mhessal met lbarkoek en loez) kunne zijn

21-11-2007, 09:40

Citaat door MissLoulou:
We waren laatst in Lille in ouchen die winkel en omg wat ik me daar zag aan ijstaarten zo groot en zo lekker en zoveel keuze, het is maar dat ik een kleine diepvries had anders had ik echt ingeslagen

ALs hoodgerecht zou je misschien visfilet kunnen proberen met saus en grote garnalen.
ALs voorgerecht mmm zou ik het niet weten misschien salade of vlees ofzo

Ik ga tarik ook binnekort besnijden en ga dan een kleine etentje geven thuis voor familie en de volgende dag voor vriendinnen dus ik zit nog wat rond te kijken naar wat ik kan serveren laat me weten als je leuke ideetjes hebt boug



Laatst had mijn zus een klein feestje thuis gegeven en toen had haar man bij een viswinkel in Amsterdam een grote schotel met gebakken vissoorten besteld. Het was onwijs lekker, er zit veel op en er is veel keus, het was ook nog eens in een mum van tijd op. Dus dat vind ik een aanrader, vooraf kun je nog salade doen en daarna had mijn zus gewoon nog wat verschillende hapjes geserveerd.

21-11-2007, 10:17
thanks dames voor alle reactie..

ja ik weet dat ik vroeg ben mag ik daarom geen topic openen voor ideetjes

moet ik zeker pas beginnen als ik bijna ben uitgerekend.. nou dacht het niet.. we zijn nu bezig met ideeën enz.. en straks als we het geslacht weten gaan we alles inkopen zodat ik de laatste maanden van mijn zwangerschap niet in stress zit door al het geregel.. zo ben ik nu eenmaal.. ik hou van optijd alles regelen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12