Bekijk volle/desktop versie : Een vriendin die mijn leven verpeste tot dat….



20-11-2007, 19:06
Dit verhaal is een waargebeurt verhaal. Ik vertel liever niet door wie. Maar het is waar je gelooft of niet.Het is in een ik verhaal.


Karimaaaaaa ja opstaan je moet naar school. Uhhhhhh en hoelaat is het het is 7 uur okj ik sta al op . ik ben karima het nieuwe school jaar begint als ik wist wat er zal beginnen dan wou ik nu al dood liggen wellain elhamdoulilha heb ik van Allah de sbar gekregen.
Het is nu 7 uur sta heel snel op want over een half uur gat wafae me op halen wafae is mijn hards vriendin we kenne elkaar al vanaf on 6de jaar en hebben een heleboe geheimen voor elkaar.
Ik doe snel de woedoe en peots heel erg snel me tanden. Nu nog mijn kleren dat is de hel. Wat zal ik eens aan trekken a ik weet het al . die replay broek met replay trui en replay schoenen die ik nieuw van me moeder heb gekregen. Me de CK hoofddoek ok van me moedr. Het is vandaag ook mijn eerste dag op mijn nieuwe school. Maar een geluk dat wafae daar ook op zit.
Ding dong. Wejo tfoe wafae hefet aan gebelt . hallo. Hey karima ben je klaar ja maar ff heel snel mijn hoofddoek en dan kunnen we gaan. Okj is goed.
So he he dat werd tijd kiki ewa ja mijn moeder die maakte me pas om 7 uur wakker enz e weet ik ik moet kwart over 8 op school zijn maar zij neej hoor.
Ewa me3lich het is je moeder. Ja daar heb je we gelijk in . meet vertel eens heb je nieuws over yasmina ja man en en vertel eens. Hij heeft mij verkeering gevraagt en wat heb je gezegt. Ewa wat denk je zelf . jaaaaa natuurlijk riep ik keihard op straat . wejo houd je bek dicht a Handy. Nanana. Zo liepen wafae en ik de heleitijd over yasmia en en haatr te praten. Ewa elhamdoelilha het gaat goed met haar welakin 1 chitana die ze is.
Zo aan gekomen op mijn nieuwe school wejo 3la mocro school. Ewa hamdoelilah voel me gelijk al op me gemak . hey karima wat voor lokaal heb je. Ik heb lokaal 4 en jij wafae lokaal 3 das een geluk dan kunnen we samen naar boven ja is goed.
Daar zat ik dan helemaal lonly in me eentje. Tot op een s een meisje naast me kwam ik ken aar zij mij niet. Hoi ik ben ilham. Hoi en ik ben karima. Zit je ook in de ze klas ja en jij zeker ook. Ja
En zo heben we paar jaar op voetbal gezeten . ik zag een bal op straat op me af komen . makte een trucje en schopte hem terug de jongens keken me aan alsof ze nog nooit een meisje zien voetballen. Wejo hoe doe je dat . gwn heb ene paar jaar op voetbal gezten dus drm . hahahaha wel lauw van je en jij op wat heb gezeten . ik heb op niks geztene maar kan wel een beetje voetballen . ookj dan . dan gaan we starks samen die ene rachid laten vallen okj.
Hahha okj is goed . elkaar leren kennen tot dat ze me vroeg of je een vriendje heb ik vroeg of ik er uit zie of ik eenn vriendje heb . ze zij neej nou dan heb je gelijk al mijn antwoord. En jij neej man ik heb eer ook geen maar ik vind er wel 1 leuk so so leuk . ja mar er is een probleem oja en wat is de probleem ??? hij zelf zit ook op deze schoool .oeeeeeeeee zij ik weer keihard . iedereen keek me aan wejo niet te geloven nog nooit ben ik zo rood geworden. Ilham lachte me uit. Hahhahahaha . wat ser heb ik wat . ja tomaat. Hahah ewa heb je nog nooir iemand gezien die rood word. Ja wel maar wallah eh jij bent gwn egt lauw . nou dan heb je nog niks gezien van mij. J . maar hoe hete tie. Hij heet rachid. Oh okj . wejo en staks moeten we nog met hem klas gaan voetballen. Nou ja maakt niet uit ik klaar hem tog in. Hahhaha. Okj dat zullen we wel zien.
So daar gingen we dan met e klas naar degymzaal. Heb geluk dat wel voeltbal hebben dan honckbal. Heb tog een
Prrrrrrrrrrrrrttttttttttt danmens en heren . ik ben jullie gymlerares mvr Rozendaal. En ik ga Jullie dit jaar gym geven . okj boeient . oeps dat was een beetje hard mevrouw kacir . wat heb ik dan gezegt . nou ik denk dat we wel een hele leuke jaar samen gaan hebben wij met zen tweejes . nou zou wel leuk zijn he. Nou genoeg . we gaan een voetballen samen met twee klassen tegen elkaar . okj . ja mevrouw. Okj dan 3c jullie gaan tegen 3a en 3b jullie gaan na de windende team is dat begrepen . ja mevrouw.
Okj daar gaan we dan . 3c tegen 3b . hey ilham in welke klas zit die ene rachid in 3c. okj dan dan ga ik nu laten zien wie hier karima is . hahahha okj dan .
En je wilt niet raden hoeveel pana’s ik hem als kado ga geven . hoeveel . wedden dat ik hem er ongeveer 3 ga geven okj en 2 keer scoren . is goed staat en op wat gaan we wedden??? Trakteren op een patatje okj . is goed staat. En jah hoor karima heeft de wedde schap gewonen . klas 3a jullie heb gewonen met 5 4 tegen 3c en 3a jullie hebben ook met 2 1 gewonen tegen 3b en karima mijn complimenten ik zie hier voor het eerst een meisje die zo kan voetballen .
Daank je wel . graag gedaan meid. Hey karima wat ga je hier na doen ??? vroeg een meisje mij uit de hoek . ik ga samen met ilham naar de mac want ze heeft mij wat beloft okj dan ga ik ook zij esma . esma is ook een meisje uiit mijn klas ik heb spijt dat ik met haar ben om gagaan .
Het was nog maar 2 uur belde mijn moeder op en zij tgen haar dat ik de stad in ga. Met een paar meiden uit mijn klas . ja hoor mijn dochter en hoe laat kom je ongeveer terug ??
Ik denk rind die 6 uur want g ok nog langs oma ja is goed en doe haar dan gelijk de groeten. Okj is goed zal ik doen.
Okj doeg
Doei lieverd.
Hoe laat gaan jullie naar huis??? Vroeg asma . ik ga rond die 4 uur pas naar huis zij ilham en karima ik ga pas om 6 uur want moet gelijk al naar mijn oma dus ik ga niet met jullie mee naar huis okj . ja hoor is goed. Die ilham leek mij gelijk al een hele aardige meid die asma ook maar er was iets aan haar wat mij niet echt beviel en dat was hoe zij haar gedrachte in de stad gwn nie normaal.
hey mensen dit verhaal is echt gebeurd de namen zijn waar alles is waar ik schrijf dit verhaal samen met nofaiisa zij is in het echt ilham { niet haar echte naam is ilham he} let niet op de gebruikersnaam want die
is voor meerdere gebruikers veel leesplezier: karima& nofaiisa

20-11-2007, 19:27


ga snel verder meid echt een top verhaal ben benieuwd wat er verder gaat gebeuren

20-11-2007, 19:35
Het is een goed begin.. Ben al fan geworden..
Maar het is wel moeilijk verstaanbaar, er staan veeeel typfouten in..

20-11-2007, 19:35
hey meid bedankt voor je reactie karima is er nu niet maar ze komt strax dan kunnen we verder nog meer interesse?

20-11-2007, 19:36



Citaat door sweet_inaya:
Het is een goed begin.. Ben al fan geworden..
Maar het is wel moeilijk verstaanbaar, er staan veeeel typfouten in..

hoii bedankt maar goed we zullen ons best doen

21-11-2007, 15:03
zijn er nog fans of moeten we gaan stoppen

21-11-2007, 20:49
ik ga tog maar nog een stukje schrijven :d

25-11-2007, 14:19
hoe zij haar gedrachte in de stad gwn nie normaal.


ilhams stukje:

karima was een schat van een meid we konden goed met elkaar opschieten het leek netalsof we elkaar jaren kennen.die ene esma mocht ik vanaf het begin niet het is dat ze me buurmeisje is anders zou ik niet eens contact zoeken.zoals karima heeft gezegd zaten we op voetbal was best anders voor een meisje maar ja meisjes kunnen tegenwoordig meer he.ik vondt een jongen leuk rachid hij is best knap.maar of ik echt wat voor hem voel dacht van niet hahaha.vandaag was ik bij esma thuis { met tegenzin }we praten over dit en dat.ik weet niet wat mij bezielde maar ik begon gelijk : hey esma ik vindt rachid leuk owww !esma keek me aan met en blik vol haat damn niet normaal man.is er iets esma ?vroeg ik.ow nee...maar hoe kan je verliefd zijn op zoen lelijke jongen man.ik wist at ze leigt tfoe nietsgunner.ik stond op en zei :uhm ja iedereen zen smaak he en liep weg haha lekker puh dacht ik......de volgende da vertelde ik karima alles.karima keek ook verbaas echt een nietsgunner man.hahah ewa ja .we zien wel wat we met haar moeten doen.zei ik....

moete nwe verder??

26-11-2007, 21:00
ow dus ophoude???

24-12-2007, 20:57
xxx

03-06-2009, 11:06
ik ga heus nie uppen hoor heksen! ;p
hahaha;

Loveyulliee (ll)