Bekijk volle/desktop versie : help me ik weet het niet meer...



Pagina's : [1] 2 3

20-11-2007, 19:00
Salaam wa a3lakoem dames,

Goede avond,

Ik weet niet zo goed hoe ik mijn gevoelens hier moet neerzetten.

Ik ben overal bang voor, ik ben net een maandje getrouwd en ben bang voor de reactie van me man en die van schoonouders ben overal bang voor geworden niet normaal. Zelf naar me ouders durf ik niet eens meer bang dat ze gaan zeggen dat ik te lang daar heb gezeten dan voel ik me meteen slecht. Echt vreemd is dat.

En nu ben ik alleen thuis met me zusje me man heeft nachtdienst.

Voel me zo klote, hij is bij zijn ouders nu en ik in me eigen huisje het is een half uurtje vandaan me ouders zeggen kom naar ons toe en me man zegt kom hierheen. maar ik wil gewoon thuis zitten ben namelijk ook erg ziek buikpijn en diaree erg om het uur naar het toilet en hoofdpijn en misselijk...


Pfffffffffff ik weet niet wat ik moet doen alatief word gek vanmezelf niet normaal.

20-11-2007, 19:01


Ahumm waarom zou je daar bang voor zijn? is er iets voorgevallen?

20-11-2007, 19:03
waarom bang voor de reactie van je schoonmoeder en man?

als je lekker thuis wilt blijven dan kun je dat toch gewoon zeggen!! ken je je man niet zo goed?

20-11-2007, 19:05
nee ben binnen 4 maanden tijd getrouwd maar kende hem al 5 jaar als vriend gewoon

20-11-2007, 19:06


wat is er gebeurt dan?

20-11-2007, 19:09
nee niks eigenlijk, alleen ik ben sinds de huwelijk zo. Me man zei wel tegen me nu ben je met mij getrouwd dus je moet niet zo vaak naar je ouders je bent nu bij ons

20-11-2007, 19:11
Meid Probeer Je Nieuwe Huis,tot Een Thuis Te Maken,dus Ook Op Je Gemak Bij Je Man,dat Is Een Vereiste.en Durf Je Jezelf Te Zijn,ik Bedoel Als Je Naar Je Ouders Gaat Blijf Tot Het Moment Dat Je Vindt Denkt Dat Het Hoog Tijd Is Om Naar Huis Te Gaan.op Deze Manier Is Het Niet Leuk Leven.

20-11-2007, 19:13
het is altijd even wennen hoor!! ik snap dat je nog zovaak bij je ouders wilt zijn.. had ik ook en ik ben altijd gegaan als ik het gevoel had dat ik ze miste.. of ze kwamen naar mij toe!!! dat gevoel is gewoon doodnormaal.. dat je je nog niet helemaal thuis voelt is ook heel erg normaal.. dat komt allemaal wel hoor..

sterkte

20-11-2007, 19:14

Citaat door Miss_temsemen:
nee niks eigenlijk, alleen ik ben sinds de huwelijk zo. Me man zei wel tegen me nu ben je met mij getrouwd dus je moet niet zo vaak naar je ouders je bent nu bij ons


kiefash??? niet zo vaak naar je ouders gaan dat slaat toch nergens op!!!
het blijven wel je ouders hoor

20-11-2007, 19:14
In het begin is het altijd elkaar aftasten.

20-11-2007, 19:14

Citaat door Miss_temsemen:
nee niks eigenlijk, alleen ik ben sinds de huwelijk zo. Me man zei wel tegen me nu ben je met mij getrouwd dus je moet niet zo vaak naar je ouders je bent nu bij ons



Nu bij ons? Waar slaat dat nou weer op. Je vader heeft je toch niet verkocht

Wees gewoon jezelf, daar is hij op gevallen en je ouders zijn je ouders... Je bent met HEM getrouwd. je hebt geen trouwakte met zijn gehele achterban getekend

20-11-2007, 19:14
En Als Hij Dat Vindt,dan Moet Hij Ook Mee Naar Jou Ouders Kom Nou,hij Houdt De Band Sterk Met Zijn Ouders En Jou Wil Hij Laten Vervreemden,hij Zal Het Niet Zo Bewust Doen,maar Ji Moet In Dit Geval Wel Voor Jezelf Op Komen,probeer Minstens 1x In De Week Naar Je Moeder Te Gaan, Ik Bedoel Getrouwd Betekent Niet,weinig Contact Met Je Eigen Ouders Wat Een Enge Ged8 Zeg.probeer Met Hem Erover Te Praten,en Geef Het Ook Aan Dat Jij Ook Graag Je Ouders Wil Zien Net Als Hij Zelf,zonder Ruzie Te Maken Natuurlijk.

20-11-2007, 19:16



Citaat door Miss_temsemen:
nee niks eigenlijk, alleen ik ben sinds de huwelijk zo. Me man zei wel tegen me nu ben je met mij getrouwd dus je moet niet zo vaak naar je ouders je bent nu bij ons



20-11-2007, 19:16

Citaat door Miss_temsemen:
nee niks eigenlijk, alleen ik ben sinds de huwelijk zo. Me man zei wel tegen me nu ben je met mij getrouwd dus je moet niet zo vaak naar je ouders je bent nu bij ons



wat is vaak?

20-11-2007, 19:27
weet ik veel

Pagina's : [1] 2 3