Bekijk volle/desktop versie : Stel je kind zegt later.....



Pagina's : [1] 2

20-11-2007, 17:37
...... mam en pap ik heb homo/lesbie gevoelens....

Hoe zou jij reageren?

20-11-2007, 17:39



Citaat door Azhaar:
...... mam en pap ik heb homo/lesbie gevoelens....

Hoe zou jij reageren?



Deze vraag krijg ik altijd van mijn nederlandse collegas . Wil daar absoluut niet aandenken, en ik wil het me niet eens voorstellen.

20-11-2007, 17:40

Citaat door rawda:
Deze vraag krijg ik altijd van mijn nederlandse collegas . Wil daar absoluut niet aandenken, en ik wil het me niet eens voorstellen.


Ja ik ook daarom vraag ik het ook hierzo... maar ik begrijp jou reactie

20-11-2007, 17:41
Lajster!

20-11-2007, 17:41


Dan geef ik ze een goeie tip:

20-11-2007, 17:41

Citaat door Azhaar:
...... mam en pap ik heb homo/lesbie gevoelens....

Hoe zou jij reageren?

insh'allah zal ik het nooit meemaken,en zal veel met ze praten en zeggen dat het niet mag in de islam.

20-11-2007, 17:47
Vinden jullie dat het een afwijking is? Of een ziekte zoals laatst een imam had gezegd....dat te genezen valt

20-11-2007, 17:48
Het is geen ziekte, geen afwijking, meer een levensstijl

20-11-2007, 17:54

Citaat door PietjePukkk:
Het is geen ziekte, geen afwijking, meer een levensstijl

Is toch zeker geen levensstijl hoor............zoiets zit denk ik dieper..........allahistar waha

Ik wil er zelfs niet aandenken hoe ik zou reageren.....

20-11-2007, 18:05
Allahi 7fadna men Qawm Looth!

20-11-2007, 18:11
Mijn kind zal als het op die leeftijd is al weten dat het in de islam niet is toegestaan, dat zal ik weer verduidelijken met de juiste bewijsstukken daarbij, ik zeg mijn kind deze gevoelens te onderdrukken en zijn/haar toevlucht te zoeken bij Allah en veel doea te doen, dat dit een beproeving in zijn/haar leven is van Allah en niet toetegeven aan deze gevoelens, met de wil van Allah zal dit gevoel weggaan en anders hoop ik dat mijn kind niet aan zijn/haar gevoel toegeeft en beloond zal worden in het hiernamaals voor het doorstaan van deze grote beproeving.

20-11-2007, 18:27

Citaat door Tulpje_:
Mijn kind zal als het op die leeftijd is al weten dat het in de islam niet is toegestaan, dat zal ik weer verduidelijken met de juiste bewijsstukken daarbij, ik zeg mijn kind deze gevoelens te onderdrukken en zijn/haar toevlucht te zoeken bij Allah en veel doea te doen, dat dit een beproeving in zijn/haar leven is van Allah en niet toetegeven aan deze gevoelens, met de wil van Allah zal dit gevoel weggaan en anders hoop ik dat mijn kind niet aan zijn/haar gevoel toegeeft en beloond zal worden in het hiernamaals voor het doorstaan van deze grote beproeving.


20-11-2007, 18:27


Ik denk dat erom praten het beste is, koel en volwassen reageren. Het eruit slaan is geen optie, want dat zal ze alleen maar die kant op duwen.

Zoiets heb je niet in de hand :ikweetnie:

20-11-2007, 18:34

Citaat door Tulpje_:
Mijn kind zal als het op die leeftijd is al weten dat het in de islam niet is toegestaan, dat zal ik weer verduidelijken met de juiste bewijsstukken daarbij, ik zeg mijn kind deze gevoelens te onderdrukken en zijn/haar toevlucht te zoeken bij Allah en veel doea te doen, dat dit een beproeving in zijn/haar leven is van Allah en niet toetegeven aan deze gevoelens, met de wil van Allah zal dit gevoel weggaan en anders hoop ik dat mijn kind niet aan zijn/haar gevoel toegeeft en beloond zal worden in het hiernamaals voor het doorstaan van deze grote beproeving.


Ik kan hier niets aan toevoegen. Zo denk ik er precies over.

20-11-2007, 18:36

Citaat door Tulpje_:
Mijn kind zal als het op die leeftijd is al weten dat het in de islam niet is toegestaan, dat zal ik weer verduidelijken met de juiste bewijsstukken daarbij, ik zeg mijn kind deze gevoelens te onderdrukken en zijn/haar toevlucht te zoeken bij Allah en veel doea te doen, dat dit een beproeving in zijn/haar leven is van Allah en niet toetegeven aan deze gevoelens, met de wil van Allah zal dit gevoel weggaan en anders hoop ik dat mijn kind niet aan zijn/haar gevoel toegeeft en beloond zal worden in het hiernamaals voor het doorstaan van deze grote beproeving.



Klinkt

Maar wat als ze dan toch gevoelens krijgen voor hetzelfde geslacht

Pagina's : [1] 2