Bekijk volle/desktop versie : Ik weet niet wat ik moet doen.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

20-11-2007, 17:05
Een jongen op wie ik helemaal gek ben, heeft al 2 vriendinnen maar heeft mij als zijn 3e vriendin gevraagd. Ik vind hem echt heel leuk en weet dus nu echt niet meer wat ik moet doen. Het is echt een knappe Turk.

Zal ik gewoon met hem nemen? Dan maar delen toch?

20-11-2007, 17:13



Citaat door kayliah:
Een jongen op wie ik helemaal gek ben, heeft al 2 vriendinnen maar heeft mij als zijn 3e vriendin gevraagd. Ik vind hem echt heel leuk en weet dus nu echt niet meer wat ik moet doen. Het is echt een knappe Turk.

Zal ik gewoon met hem nemen? Dan maar delen toch?


Gewoon doen meid, ik bedoel wat is nou eigenlijk beter dan een vriendje te hebben die je af en toe kunt lozen bij een andere meid, als je even geen zin in hem hebt. Hij vindt het denk ik ook niet erg......

PS. dat van die turk had je er niet bij hoeven te zetten, het lijkt me gewoon dat je aandacht wilt, die ik je nu geef. Damn ik voel me net Sinterklaas

20-11-2007, 17:13
Waaaaaat?
Je weet dat hij 2 vriendinnen heeft, oftewel een player is en dan nog twijfelen??

20-11-2007, 17:16
Varabier: Ik pas me aan de topics aan. Dus verwijt mij niet van deze achterlijke topic.

Dinanorita: Ik ga niet meer twijfelen denk ik want, dit is de kans van mijn leven.

20-11-2007, 17:17



Citaat door kayliah:
Een jongen op wie ik helemaal gek ben, heeft al 2 vriendinnen maar heeft mij als zijn 3e vriendin gevraagd. Ik vind hem echt heel leuk en weet dus nu echt niet meer wat ik moet doen. Het is echt een knappe Turk.

Zal ik gewoon met hem nemen? Dan maar delen toch?

gewoon nemen
en die kerel bewijzen dat je beter bent dan die andere 2

is tog spannend

20-11-2007, 17:20

Citaat door bosenrommel:
gewoon nemen
en die kerel bewijzen dat je beter bent dan die andere 2

is tog spannend


Maar ik ben bang, dat hij die andere twee meiden toch nooit gaat dumpen.

Maar het is het proberen waard...

20-11-2007, 17:20
Of je kiest voor jezelf.

20-11-2007, 17:21

Citaat door kayliah:
Maar ik ben bang, dat hij die andere twee meiden toch nooit gaat dumpen.

Maar het is het proberen waard...

zijn t zulke leuke meiden???

ik bedoel hij is turk

hun grootste droom is met een marocmeid trouwen
zijn die andere ook maroc?

20-11-2007, 17:22
Gwn doen meid! als et tie nie bevalt gwn dumpe die handel

20-11-2007, 17:26
FatihaMaroc: Hoe kom je erbij dat ik naief ben? Het is echt een leuke jongen.. Als jij hem kende dan had jij alles ervoor over om iets met hem te krijgen.

Symphatica: Ik kies altijd voor mezelf. Nu ook.

Bosenrommel: Eentje is Marokkaans en de ander is ook Turks. Maar ik ben leuker hoor, die andere zijn zo overdreven aardig en ik ben gewoon een kreng. Dus kom op wat denk jezelf, hij gaat mij zeker weten nooit omruilen als ik met hem eenmaal heb. Die andere misschien wel.

Lela_b: Ja daar dacht ik dus ook aan, als hij mij niet bevalt dan zeg ik toch doei. Maar ik weet zeker dat hij mij wel gaat bevallen.

20-11-2007, 17:27

Citaat door kayliah:
FatihaMaroc: Hoe kom je erbij dat ik naief ben? Het is echt een leuke jongen.. Als jij hem kende dan had jij alles ervoor over om iets met hem te krijgen.

Symphatica: Ik kies altijd voor mezelf. Nu ook.

Bosenrommel: Eentje is Marokkaans en de ander is ook Turks. Maar ik ben leuker hoor, die andere zijn zo overdreven aardig en ik ben gewoon een kreng. Dus kom op wat denk jezelf, hij gaat mij zeker weten nooit omruilen als ik met hem eenmaal heb. Die andere misschien wel.

Lela_b: Ja daar dacht ik dus ook aan, als hij mij niet bevalt dan zeg ik toch doei. Maar ik weet zeker dat hij mij wel gaat bevallen.

ewa sbar oe safe
en anders genoeg leukere turken tog??
ga een keertje naar zaandam,geheid dat je iemand ontmoet

20-11-2007, 17:29

Citaat door bosenrommel:
ewa sbar oe safe
en anders genoeg leukere turken tog??
ga een keertje naar zaandam,geheid dat je iemand ontmoet


Die zullen heus niet zo leuk zijn als hij.

Maar bedankt voor de goede tips. Ik weet gelijk waar ik morgen naar toe ga






20-11-2007, 17:29


Ik geloof er niets van. Iemand die genoegen neemt met iemand die er nog drie vriendinnetjes op na houd (?).

Succes.

20-11-2007, 17:30

Citaat door kayliah:
Die zullen heus niet zo leuk zijn als hij.

Maar bedankt voor de goede tips. Ik weet gelijk waar ik morgen naar toe ga






ewa safe
hoezo zullen ze niet zo leuk zijn als hem???

je heb ze daar in alle kleuren en maten.!

van 15 inch hoofd tot 21 inch hoofd

20-11-2007, 17:31

Citaat door kayliah:
Varabier: Ik pas me aan de topics aan. Dus verwijt mij niet van deze achterlijke topic.

Dinanorita: Ik ga niet meer twijfelen denk ik want, dit is de kans van mijn leven.

Kans van je leven? Iemand die geen genoegen neemt met 1 meisje?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6