Bekijk volle/desktop versie : Mijn man dit .. mijn man dat...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

20-11-2007, 15:45
Grrrrrrrrrrrrr....


Denk je een lekker gesprek te hebben met een getrouwde Marokkaanse vrouw.... is het enige wat je hoort.... Mijn man dit, mijn man dat...

Opscheppen, opscheppen en nog eens opscheppen.... Bah!

Alsof ze niks gewend zijn...

Waarom kan je in vredesnaam geen normaal gesprek met ze voeren..

..

20-11-2007, 15:48


ik zie dat je nieuw bent..... welkom in de wereld van de marokkaanse vrouw, staat het je niet aan? genoeg andere rubrieken

20-11-2007, 15:52

Citaat door Lady_Miracle:
ik zie dat je nieuw bent..... welkom in de wereld van de marokkaanse vrouw, staat het je niet aan? genoeg andere rubrieken


Zet even je bril op tante... en dan pas praten..

Bay, bay.. beslama 3lik

20-11-2007, 15:57

Citaat door Cheetos_ZW:
Niets gemerkt. Misschien zijn ze alleen zo in jouw omgeving.


Idd, misschien ben jij (topicstarter) niet zo veel gewend dat hetgeen wat de anderen jouw vertellen opschepperij is.

20-11-2007, 16:01


Hahahaha.... voelen jullie je een beetje op jullie tenen getrapt...

20-11-2007, 16:05
ben je getrouwd topic startster?

20-11-2007, 16:11

Citaat door selimma:
ben je getrouwd topic startster?


Yes... en opgescheppen over mijn man.. doe ik wel naar hem toe.. maar niet buiten de deur... daar gedraag ik me normaal...

Ik heb t over getrouwde vrouwen.. maar je hebt ook mensen die het gewoon in zich hebben om op te lopen scheppen over de domste dingen..

Beetje irritant..

20-11-2007, 16:13
Helemaal gelijk topicstarter!

Pffff maak ze vaak mee en ik hou er ook echt niet van! Ook trouwens van die moeders m'n kind dit en m'n kind dat!

Praat erover dat doe ik ook maar wel met mate er zijn ook andere interessante dingen in het leven!

20-11-2007, 16:13
Gelukkig maak ik dat maar weinig mee, en zowel...dat geloof ik er helemaal niks van. Men suck

20-11-2007, 16:16

Citaat door hallo1981:
Helemaal gelijk topicstarter!

Pffff maak ze vaak mee en ik hou er ook echt niet van! Ook trouwens van die moeders m'n kind dit en m'n kind dat!

Praat erover dat doe ik ook maar wel met mate er zijn ook andere interessante dingen in het leven!



Kijk!! Jij begrijpt me

Ik hou er absoluut niet van mezelf boven een ander te zetten in welke vorm dan ook... Maar je hebt van die typetjes die maar al te graag willen laten weten hoe geweldig hun man/kind wel niet is.. Maar als je kijkt naar de werkelijkheid... komt het niet eens een klein beetje bij hun fantasie in de buurt..

20-11-2007, 16:18

Citaat door DiamontMarocca:
Yes... en opgescheppen over mijn man.. doe ik wel naar hem toe.. maar niet buiten de deur... daar gedraag ik me normaal...

Ik heb t over getrouwde vrouwen.. maar je hebt ook mensen die het gewoon in zich hebben om op te lopen scheppen over de domste dingen..

Beetje irritant..



ik kan me er ook aan irriteren mijn man dit mijn man dat, ze hebben het net niet over hun man die op de wc zit, of welke kleur sokken hij het liefst aantrekt .

ken ook iemand persoonlijk die het alléén maar over haar man kan hebben, ontwijk haar nu zelfs want krijg zelfs te horen wat haar man nu het liefst smorgens eet WAT HEB IK DAAR NU AAN .

maar hier op het forums hebben sommige wel hun behoefte om hun verhaal kwijt te raken en dat mag best, want als je het niet zint dan open je de topic gewoon NIET dat is het voordeel van een forum . in het echte leven kan dat helaas niet .

20-11-2007, 16:23

Citaat door DiamontMarocca:
Grrrrrrrrrrrrr....


Denk je een lekker gesprek te hebben met een getrouwde Marokkaanse vrouw.... is het enige wat je hoort.... Mijn man dit, mijn man dat...

Opscheppen, opscheppen en nog eens opscheppen.... Bah!

Alsof ze niks gewend zijn...

Waarom kan je in vredesnaam geen normaal gesprek met ze voeren..

..




wallah illah!!!!
ik geef je 1000000000000000000000% gelijk in alles wat je hierboven schrijft.

mijn man dit.......
mijn man dat.........
mijn man zus.........
mijn man zoooo..............

wejemma hun wereld draait letterlijk om hun vent en als je er iets van zegt dan zeggen ze... ewa wat is jouw probleem? bla bla bla bla

ik verander van onderwerp en hup binnen 10 seconde heeft ze dat onderwerp weer zo gedraaid dat weer uitgekomen zijn bij haar gewledige man of kind...................ppppfffffffffffff

een keer heb ik zelf een akkefietje gehad met mijn vriendin omdat ze 't continu over haar oh-zo-geweldige-man had, maar hamdoulilah nu let ze hier heel erg op en doet ze dit niet meer............ althans niet meer tegen mij

en voor de dames die nu zeggen, waarom doen jullie zo jaloers?

we zijn NIET jaloers!!!

ik heb een man en ben zeker trots op hem, maar om dit nu continu tegen alles en iedereen te moeten zeggen.........pfffffffff............. mijn leven bestaat echt wel uit veel meer dan mijn man hoor.

daarbij ik vind het veeeel leuker om het over echte vrouwen-dingen te hebben met vriendinnen en niet over hem.

20-11-2007, 16:35



Citaat door selimma:
ik kan me er ook aan irriteren mijn man dit mijn man dat, ze hebben het net niet over hun man die op de wc zit, of welke kleur sokken hij het liefst aantrekt .

ken ook iemand persoonlijk die het alléén maar over haar man kan hebben, ontwijk haar nu zelfs want krijg zelfs te horen wat haar man nu het liefst smorgens eet WAT HEB IK DAAR NU AAN .

maar hier op het forums hebben sommige wel hun behoefte om hun verhaal kwijt te raken en dat mag best, want als je het niet zint dan open je de topic gewoon NIET dat is het voordeel van een forum . in het echte leven kan dat helaas niet .


.. je hebt me echt aan t lachen gemaakt!!!

En ja.. volgens mij is ontwijken de laatste optie.. want het zit nou eenmaal in ze.

Een kennis van ons (rond de 40 jr. oud) praat ALLEEN maar over haar man.. Als je haar tegenkomt in de supermarkt zal je alles aanwijzen wat haar man toch oh zo graag eet..... En ik ga dan bijna over m'n nek... Kan mij t nou schelen .. a bnedem!

Maar je hebt gelijk over de topics hier.. als het je niet zint.. niet klikken.. nie lezen.. en gelukkig kan dat.. anders zaten we als ratten in een val... konden we geen kant op uitwijken voor dit soort mensen..hahahahaha

20-11-2007, 16:37

Citaat door Bithawia:
wallah illah!!!!
ik geef je 1000000000000000000000% gelijk in alles wat je hierboven schrijft.

mijn man dit.......
mijn man dat.........
mijn man zus.........
mijn man zoooo..............

wejemma hun wereld draait letterlijk om hun vent en als je er iets van zegt dan zeggen ze... ewa wat is jouw probleem? bla bla bla bla

ik verander van onderwerp en hup binnen 10 seconde heeft ze dat onderwerp weer zo gedraaid dat weer uitgekomen zijn bij haar gewledige man of kind...................ppppfffffffffffff

een keer heb ik zelf een akkefietje gehad met mijn vriendin omdat ze 't continu over haar oh-zo-geweldige-man had, maar hamdoulilah nu let ze hier heel erg op en doet ze dit niet meer............ althans niet meer tegen mij

en voor de dames die nu zeggen, waarom doen jullie zo jaloers?

we zijn NIET jaloers!!!

ik heb een man en ben zeker trots op hem, maar om dit nu continu tegen alles en iedereen te moeten zeggen.........pfffffffff............. mijn leven bestaat echt wel uit veel meer dan mijn man hoor.

daarbij ik vind het veeeel leuker om het over echte vrouwen-dingen te hebben met vriendinnen en niet over hem.


Goed verwoord!!


Wij houden ook veel van onze mannen.. maar dat uiten we alleen naar hun toe... Waarom in vredesnaam naar buiten toegaan met alles wat je thuis meemaakt met je man...??

Wordt er werkelijk moe van...

20-11-2007, 16:38
DiamontMarocca jij bent zeker niet getrouwd

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12