Bekijk volle/desktop versie : Drie vriendinnen ruziën over tipgeld



20-11-2007, 15:09
Drie vriendinnen zijn in een ruzie over tipgeld verwikkeld. 'Klara' (verzonnen naam) zag in Breda de ontsnapte tbs'er Arnoldus C.. Op advies van haar twee vriendinnen belde 'Klara' 112 en had daardoor recht op 20.000 euro tipgeld. De tip leidde namelijk tot de aanhouding van de tbs'er.

De andere twee vriendinnen willen nu ook geld zien. De dames stellen dat 'Klara' zonder hen niet gebeld zou hebben. De politie zoekt de situatie momenteel uit. De vriendschap tussen de vrouwen is over.

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/raar/2007/11/drie_vriendinnen_ruzien_over_t.html

Blijkbaar weten de dames niet hoe het is om als kind door een viespeuk gebonkt te worden...

20-11-2007, 15:12



Citaat door melkisgoed:
Drie vriendinnen zijn in een ruzie over tipgeld verwikkeld. 'Klara' (verzonnen naam) zag in Breda de ontsnapte tbs'er Arnoldus C.. Op advies van haar twee vriendinnen belde 'Klara' 112 en had daardoor recht op 20.000 euro tipgeld. De tip leidde namelijk tot de aanhouding van de tbs'er.

De andere twee vriendinnen willen nu ook geld zien. De dames stellen dat 'Klara' zonder hen niet gebeld zou hebben. De politie zoekt de situatie momenteel uit. De vriendschap tussen de vrouwen is over.

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/raar/2007/11/drie_vriendinnen_ruzien_over_t.html

Blijkbaar weten de dames niet hoe het is om als kind door een viespeuk gebonkt te worden...


wahahahahahahah wat geld met een mens kan doen

20-11-2007, 15:18

Citaat door melkisgoed:
Drie vriendinnen zijn in een ruzie over tipgeld verwikkeld. 'Klara' (verzonnen naam) zag in Breda de ontsnapte tbs'er Arnoldus C.. Op advies van haar twee vriendinnen belde 'Klara' 112 en had daardoor recht op 20.000 euro tipgeld. De tip leidde namelijk tot de aanhouding van de tbs'er.

De andere twee vriendinnen willen nu ook geld zien. De dames stellen dat 'Klara' zonder hen niet gebeld zou hebben. De politie zoekt de situatie momenteel uit. De vriendschap tussen de vrouwen is over.

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/raar/2007/11/drie_vriendinnen_ruzien_over_t.html

Blijkbaar weten de dames niet hoe het is om als kind door een viespeuk gebonkt te worden...



hahahah jeh gierige Klara....

Maar aan de andere kant, als die 'vriendschap' toch over is, waarom zou je het dan alsnog geven...

20-11-2007, 15:25
Gestoorden, ze deden het alleen voor het geld, net hoe.rtjes!

Ik zou het geld niet eens aannemen

Ik help graag om rotzooi op te ruimen

20-11-2007, 16:14


Alles kent een prijs... zo ook vrienschap!

20-11-2007, 16:27

Citaat door Amor_du_Amor:
Gestoorden, ze deden het alleen voor het geld, net hoe.rtjes!

Ik zou het geld niet eens aannemen

Ik help graag om rotzooi op te ruimen


Ow ik neem het wel aan en als mijn vrienden echt serieus zijn over het verdelen (hoe kinderachtig om dat te eisen, ik zou me schamen) dan zou ik het geld verdelen en ze er meteen de tyfus bij wensen.

Daarna ga ik op zoek naar echte vrienden.

20-11-2007, 16:35

Citaat door Vissticks:
Ow ik neem het wel aan en als mijn vrienden echt serieus zijn over het verdelen (hoe kinderachtig om dat te eisen, ik zou me schamen) dan zou ik het geld verdelen en ze er meteen de tyfus bij wensen.

Daarna ga ik op zoek naar echte vrienden.

Ja, dat kun je ook doen!

20-11-2007, 16:45

Citaat door melkisgoed:
Drie vriendinnen zijn in een ruzie over tipgeld verwikkeld. 'Klara' (verzonnen naam) zag in Breda de ontsnapte tbs'er Arnoldus C.. Op advies van haar twee vriendinnen belde 'Klara' 112 en had daardoor recht op 20.000 euro tipgeld. De tip leidde namelijk tot de aanhouding van de tbs'er.

De andere twee vriendinnen willen nu ook geld zien. De dames stellen dat 'Klara' zonder hen niet gebeld zou hebben. De politie zoekt de situatie momenteel uit. De vriendschap tussen de vrouwen is over.

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/raar/2007/11/drie_vriendinnen_ruzien_over_t.html

Blijkbaar weten de dames niet hoe het is om als kind door een viespeuk gebonkt te worden...




de vriendschap is over