Bekijk volle/desktop versie : Relatie's



Pagina's : [1] 2

20-11-2007, 13:39
Was ik de enige die dit gedrag vreemd vond??
Als me vriend me belde en ik nam niet op zei die dat ik expres niet opnam omdat ik iets slechts aan het doen was. Als ik niet na de eerste x opnam zei die dat ik het leuk vond om naar het schermpje te kijken hoe wanhopig hij is en zeker wist dat hij nog een keer zou bellen.
Als hij belde en ik nam op dan ging het gesprek goed en was het gezellig en dan sloot die af met. Ik ben gewoon thuis of ik ben gaan werken dus je kan lekker je gang gaan. Ga maar lekker buiten ( woonplaats ) slenteren met je OV. Als ik niet reageer op smsjes dan belt die meteen of dan krijg ik een scheldsmsje. Als die een lief smsje stuurt en ik reageer niet omdat:
ik bezig was, ik hem niet had gelezen, omdat ik nog zat te bedenken wat ik moest zeggen dan word die boos en zegt die dat ik niet van hem hou en dan ik geen moeite voor hem en doe nooit meer een liefsmsje krijg.

En het ergste is het was een jongen van 20+ dus je kon niet zeggen het is een puber. Dit soort gedrag is normaal.

20-11-2007, 13:43



Citaat door m0cr0_bunny:
Was ik de enige die dit gedrag vreemd vond??
Als me vriend me belde en ik nam niet op zei die dat ik expres niet opnam omdat ik iets slechts aan het doen was. Als ik niet na de eerste x opnam zei die dat ik het leuk vond om naar het schermpje te kijken hoe wanhopig hij is en zeker wist dat hij nog een keer zou bellen.
Als hij belde en ik nam op dan ging het gesprek goed en was het gezellig en dan sloot die af met. Ik ben gewoon thuis of ik ben gaan werken dus je kan lekker je gang gaan. Ga maar lekker buiten ( woonplaats ) slenteren met je OV. Als ik niet reageer op smsjes dan belt die meteen of dan krijg ik een scheldsmsje. Als die een lief smsje stuurt en ik reageer niet omdat:
ik bezig was, ik hem niet had gelezen, omdat ik nog zat te bedenken wat ik moest zeggen dan word die boos en zegt die dat ik niet van hem hou en dan ik geen moeite voor hem en doe nooit meer een liefsmsje krijg.

En het ergste is het was een jongen van 20+ dus je kon niet zeggen het is een puber. Dit soort gedrag is normaal.


Gatverdamme! Hoe heb je het met hem uitgehouden? Van een onzekerheid gaat er om in die jongen. Sick!

20-11-2007, 13:44
Volgens mij is hij gewoon onzeker want, het komt mij ook heel bekend voor. Of als ik de hele dag niet niks heb laten horen dan krijg je zoiets van je houdt niet van me etc. je denkt niet eens aan me.

20-11-2007, 13:46

Citaat door Chance:
Gatverdamme! Hoe heb je het met hem uitgehouden? Van een onzekerheid gaat er om in die jongen. Sick!



Ik was bijna met hem verloofd. Hoe ik het heb uitgehouden weet ik niet. Ik nam het niet serieus. Ik moest er altijd om lachen en als ik dreigde om uit elkaar te gaan dan deed hij SUPER SUPER SUPER lief om me niet kwijt te raken. Hij was niet onzeker zegt die hij was bang om voorschut gezet te worden. Dat zijn '' vrienden '' hem zullen uitlachen als ze er achterkomen dat ik hem belazer omdat hij volgends hem serieus met mij en mij als zijn vrouw ziet. Hij is dus bang dat ik niet eerlijk tegen hem ben en hij wel tegen mij. Dat hij dus voor de gek word gehouden door mij en dat ik hem stiekem uitlach achter zijn rug om.

20-11-2007, 13:47



Citaat door m0cr0_bunny:
Ik was bijna met hem verloofd. Hoe ik het heb uitgehouden weet ik niet. Ik nam het niet serieus. Ik moest er altijd om lachen en als ik dreigde om uit elkaar te gaan dan deed hij SUPER SUPER SUPER lief om me niet kwijt te raken. Hij was niet onzeker zegt die hij was bang om voorschut gezet te worden. Dat zijn '' vrienden '' hem zullen uitlachen als ze er achterkomen dat ik hem belazer omdat hij volgends hem serieus met mij en mij als zijn vrouw ziet. Hij is dus bang dat ik niet eerlijk tegen hem ben en hij wel tegen mij. Dat hij dus voor de gek word gehouden door mij en dat ik hem stiekem uitlach achter zijn rug om.


he was spaanse vlieg een lid hierzo?

20-11-2007, 13:48

Citaat door m0cr0_bunny:
Was ik de enige die dit gedrag vreemd vond??
Als me vriend me belde en ik nam niet op zei die dat ik expres niet opnam omdat ik iets slechts aan het doen was. Als ik niet na de eerste x opnam zei die dat ik het leuk vond om naar het schermpje te kijken hoe wanhopig hij is en zeker wist dat hij nog een keer zou bellen.
Als hij belde en ik nam op dan ging het gesprek goed en was het gezellig en dan sloot die af met. Ik ben gewoon thuis of ik ben gaan werken dus je kan lekker je gang gaan. Ga maar lekker buiten ( woonplaats ) slenteren met je OV. Als ik niet reageer op smsjes dan belt die meteen of dan krijg ik een scheldsmsje. Als die een lief smsje stuurt en ik reageer niet omdat:
ik bezig was, ik hem niet had gelezen, omdat ik nog zat te bedenken wat ik moest zeggen dan word die boos en zegt die dat ik niet van hem hou en dan ik geen moeite voor hem en doe nooit meer een liefsmsje krijg.

En het ergste is het was een jongen van 20+ dus je kon niet zeggen het is een puber. Dit soort gedrag is normaal.



wat is 20+ ?? 20 en twee maanden? Zelf kom je ook niet echt volwassen over.
Grow up , ga je ding doen en je schoolafmaken en dan trouwen. Met je relaties
Kleintjes van tegenwoordig ....

20-11-2007, 13:50

Citaat door Hierisiedan:
he was spaanse vlieg een lid hierzo?



NEE duizend mailtjes over die spaanse vlieg.
Het is niet de spaanse vlieg van m.nl. Ik haal het meteen weg dan hoef ik niet iedere keer uit te leggen dat het niet de spaanse vlieg van M.nl is

20-11-2007, 13:51
Hahaha.... aan de ene kant kunnen ze bezorgd zijn... op een vreemde manier, maar wel lief. Aan de andere kant is het gewoon onzin, moeten ze je gewoon vertrouwen en niet van die domme verhaaltjes verzinnen.

Dusja.

20-11-2007, 13:52

Citaat door Karima_X:
wat is 20+ ?? 20 en twee maanden? Zelf kom je ook niet echt volwassen over.
Grow up , ga je ding doen en je schoolafmaken en dan trouwen. Met je relaties
Kleintjes van tegenwoordig ....



Wat dacht je van 24 !! En over dat school afmaken daar ben ik mee bezig en het gaat lhamdoelilah heel goed. Bedankt dat je me helpt herinneren.

20-11-2007, 13:53
Dit noem ik een ziekte....die gast was/is gewoon ziek!

20-11-2007, 13:55
Wat een rare gast zeg!

Een man mag een beetje meer zelfvertrouwen hebben hoor.

20-11-2007, 13:59

Citaat door Meknesiaaaaaaaa:
Dit noem ik een ziekte....die gast was/is gewoon ziek!



Dat zei ik ook tegen hem, en toen andwoorde hij ik wil het beste voor je. Ik maak me zorgen om je. Als je het niet op deze manier wilt hebben dan zal ik me niet meer druk om je maken. Ik bel je wanner het mij uitkomt en het kan me niks schelen wat je doet, met wie je wat doet, en hoelang je wat doen. Ik ga op deze manier schijt aan jou hebben dat betekend dat je weinig voor me gaat betekenen. Maf !! [/FONT]


Citaat door Letchiinaa_:
Hahaha.... aan de ene kant kunnen ze bezorgd zijn... op een vreemde manier, maar wel lief. Aan de andere kant is het gewoon onzin, moeten ze je gewoon vertrouwen en niet van die domme verhaaltjes verzinnen.

Dusja.



[FONT="Century Gothic"]Hahaha ja ik vond het vreemd maar ook lief. Op deze manier liet hij mij zien dat hij om me gaf. En als ik zei je vertrouwd me niet zegt die nee dat is het niet. Je bent een naif meisje .. jongens denken maar aan 1 ding. Ze praten je om en ze zullen je voor de gek houden want jij bent te lief en te naif.

20-11-2007, 14:02



Citaat door m0cr0_bunny:
[FONT="Century Gothic"][COLOR="SeaGreen"]Hahaha ja ik vond het vreemd maar ook lief. Op deze manier liet hij mij zien dat hij om me gaf. En als ik zei je vertrouwd me niet zegt die nee dat is het niet. Je bent een naif meisje .. jongens denken maar aan 1 ding. Ze praten je om en ze zullen je voor de gek houden want jij bent te lief en te naif.


Ja, maar verhaaltjes verzinnen over wat je dán doen is echt idioot hoor. Niet alle jongens zijn zo... ken die praatjes, moet je nooit op in gaan.

20-11-2007, 14:49

Citaat door m0cr0_bunny:
Dat zei ik ook tegen hem, en toen andwoorde hij ik wil het beste voor je. Ik maak me zorgen om je. Als je het niet op deze manier wilt hebben dan zal ik me niet meer druk om je maken. Ik bel je wanner het mij uitkomt en het kan me niks schelen wat je doet, met wie je wat doet, en hoelang je wat doen. Ik ga op deze manier schijt aan jou hebben dat betekend dat je weinig voor me gaat betekenen. Maf !! [/FONT]
[FONT="Century Gothic"]Hahaha ja ik vond het vreemd maar ook lief. Op deze manier liet hij mij zien dat hij om me gaf. En als ik zei je vertrouwd me niet zegt die nee dat is het niet. Je bent een naif meisje .. jongens denken maar aan 1 ding. Ze praten je om en ze zullen je voor de gek houden want jij bent te lief en te naif.


Het typische alles of niets...
Waarom hebben sommige mannen niet door dat een vrouw (naast hem) nog andere belangrijke zaken te regelen hebben...

Ik vind het wel een bezitterige vorm van houden van!
Naief vind ik je dus niet. Maar dit lijkt me niet degene aan wie je je hart moet geven.

20-11-2007, 14:52
Je moet ook niet met ex-TBSers daten.

Pagina's : [1] 2