Bekijk volle/desktop versie : douglas..koude douche



Pagina's : [1] 2 3 4 5

20-11-2007, 10:09
ging ze3ma gister naar de douglas om mascara te kopen.Dus ik ging naar een vrouw die daar werkt en vroeg haar wat is nou een goede mascara die zichtbare volume geeft en mooie zwarte kleur geeft .dus adviseerde ze me dior

heb die genomen...bijna 30 euro voor betaald en eenmaal thuis .. waloe volume waloe niks nada..leek net een mascara van de kruivat merk


kan zeker niet meer terug gaan

20-11-2007, 10:12


Ik heb er pas eentje van chanel gehaald, die had een of andere prijs gewonnen, ik vind het m wel goed, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de mascara van Gemey may belinne ( hoop dat ik hetgoed schrijf zo) even goed vind!

Verder is de poeder en foundation van chanel wel super!

20-11-2007, 10:18
nee, je kan hem niet meer teru brengenm. zelf gebruik ik altijd ie van Lóreal en vind die gewoon super
heb ook jaren die van Clinque gebruikt, was wel goed hoor, maar ook weer niet denderend!!!
en die van Helena Rubenstein (hoop dat ik 't goed schrijf) heb ik ook een lange periode gebruikt en die vond ik wel goed. die is ook te koop bij Douglas en volgens mij iets van 23,- euries ofzo

ik ken die van Dior en Chanel ook, maar je hebt gelijk.... 3 x niks
en dat zijn toch een van de duurste merken mascara

je moet maar zo denken, iedereen heeft weleens een miskoop

20-11-2007, 10:21

Citaat door Bithawia:
nee, je kan hem niet meer teru brengenm. zelf gebruik ik altijd ie van Lóreal en vind die gewoon super
heb ook jaren die van Clinque gebruikt, was wel goed hoor, maar ook weer niet denderend!!!
en die van Helena Rubenstein (hoop dat ik 't goed schrijf) heb ik ook een lange periode gebruikt en die vond ik wel goed. die is ook te koop bij Douglas en volgens mij iets van 23,- euries ofzo

ik ken die van Dior en Chanel ook, maar je hebt gelijk.... 3 x niks
en dat zijn toch een van de duurste merken mascara

je moet maar zo denken, iedereen heeft weleens een miskoop



miskoop voor kleding vind ik niet erg..geef ik dan weg fiesabiellah


maar make-up kan ik goed chaggie van worden als het een miskoop is

20-11-2007, 10:23



Citaat door tangia25:
ging ze3ma gister naar de douglas om mascara te kopen.Dus ik ging naar een vrouw die daar werkt en vroeg haar wat is nou een goede mascara die zichtbare volume geeft en mooie zwarte kleur geeft .dus adviseerde ze me dior

heb die genomen...bijna 30 euro voor betaald en eenmaal thuis .. waloe volume waloe niks nada..leek net een mascara van de kruivat merk


kan zeker niet meer terug gaan



Is het de Diorschow Tangia........? Want die vind ik dus super........dussss eeuh zal je mijn adres maar pm'n

20-11-2007, 10:26

Citaat door cuisinetje:
Is het de Diorschow Tangia........? Want die vind ik dus super........dussss eeuh zal je mijn adres maar pm'n



20-11-2007, 10:34
Las Architect is Super..

Helena Rubenstein ook.

20-11-2007, 10:37

Citaat door Moslima27:


20-11-2007, 10:38

Citaat door cuisinetje:



20-11-2007, 10:41

Citaat door Mouny:
Las Architect is Super..

Helena Rubenstein ook.


ja! helena rubinstein, die met vezels erin

20-11-2007, 10:44
hij is goed joh die dikke toch die is geweldig..jallah ik koop em van je over

20-11-2007, 11:04
Er gaat niks boven Volume Express van Maybelline. Niet duur en hartstikke goed.

20-11-2007, 11:06



Citaat door IkBennNadina:
Er gaat niks boven Volume Express van Maybelline. Niet duur en hartstikke goed.



zei ik toch ook!!!! Ik gebruik em al sinds mijn 16e, toen heette het geloof ik gemey paris

20-11-2007, 11:15

Citaat door cuisinetje:
Is het de Diorschow Tangia........? Want die vind ik dus super........dussss eeuh zal je mijn adres maar pm'n


Diorshow kost 26 euro en is echt geweldig! Bij mij geeft hij niet alleen volume maar ook echt lengte.


Ik heb van de week van Look intense van Lancome gekocht, kost 19 euro nog wat! Hij is ook echt SUPER

20-11-2007, 11:15
Ik gebruik geloof ik ook maybelline, zelf vindik het persoonlijk lelijk als meiden vele mascara op hun wimpers hebben gesmeerd. Bij sommige zie je gewoon echt dikke klodders erbij echt lelijk. Ik doe altijd eerst mijn wimpers tussen zo'n wimperklem, zodat ze mooi omhoog staan en dan borstel ik de haartjes die tegen elkaar aan zitten los met oude droge mascaraborsteltje en dan doe ik een heel klein beetje mascara erop.

Pagina's : [1] 2 3 4 5