Bekijk volle/desktop versie : Studie Opleiding Sociaal Dienstverlening



20-11-2007, 09:43

Ik heb mijn diploma van Sociale Dienstverlening Niveau 3. Ik ben zwaar aan het twijfelen om verder te gaan met school of te gaan werken.

Hoeveel kan je verdienen als je een SDV diploma hebt?? Wat vinden jullie stoppen met school en gaan werken of verder gaan Niveau 4 doen en dan gaan werken?

Ik ben niet getrouwd, heb ook geen kinderen, ben pas 20 jaar .. ik weet echt niet wat ik moet doen. Ben bang dat ik spijt ga krijgen als ik stop met school en ga werken.

Help me aub

20-11-2007, 10:01


anders doe je toch duaal studeren en werken. Maar ik zou het je zwaar afraden om te stoppen te studeren je bent nog harstikke jong en niet te vergeten je moet tot je 65e insha allah werken hier in nl dus tel maar uit.....

Als ik jou was zou ik lekker nivo 4 doen en daarna vervolg opleiding op de hbo doen

Gr Yasmine

20-11-2007, 10:08

Citaat door Bent@Ness:
anders doe je toch duaal studeren en werken. Maar ik zou het je zwaar afraden om te stoppen te studeren je bent nog harstikke jong en niet te vergeten je moet tot je 65e insha allah werken hier in nl dus tel maar uit.....

Als ik jou was zou ik lekker nivo 4 doen en daarna vervolg opleiding op de hbo doen

Gr Yasmine



Maar ik ben school zat !! Ik ben de boeken zat. Ik werk liever dan ben ik bezig en dan heb ik het gevoel dat ik andere help.
Verdien je goed met een diploma Niveau 3?

20-11-2007, 10:14
Ik heb ook die opleiding gedaan ik wist ook ff niet wat ik moest gaan doen, toen d8 ik weet ik doe ook nog niveau 4 een topjaar in één jaar en dan ben ik klaar met heel me MBO en dan zie ik wel verder. Insa allah zal ik het ook halen.

Veel succes met het maken van een keus, maar ik zou verder gaan!!

20-11-2007, 10:19



Citaat door SunShine_s:
Ik heb ook die opleiding gedaan ik wist ook ff niet wat ik moest gaan doen, toen d8 ik weet ik doe ook nog niveau 4 een topjaar in één jaar en dan ben ik klaar met heel me MBO en dan zie ik wel verder. Insa allah zal ik het ook halen.

Veel succes met het maken van een keus, maar ik zou verder gaan!!



Dank je wel
Ik denk dat ik verder ga Niveau 4 halen en dan ga werken. NOg 1 jaar inshallah misschien ben ik tegen die tijd alweer van gedachte veranderd en ga ik verder. Ik zie mezelf nog lang niet getrouwd. Ik wil wel werken als ik getrouwd ben dus dan moet ik al een baan hebben voordat ik iemand leer kennen.

20-11-2007, 10:26

Citaat door m0cr0_bunny:


Dank je wel
Ik denk dat ik verder ga Niveau 4 halen en dan ga werken. NOg 1 jaar inshallah misschien ben ik tegen die tijd alweer van gedachte veranderd en ga ik verder. Ik zie mezelf nog lang niet getrouwd. Ik wil wel werken als ik getrouwd ben dus dan moet ik al een baan hebben voordat ik iemand leer kennen.



ja, daarom je kan beter heel je mbo afmaken, wil je dan ooit weer terug naar school dan kan je meteen hbo doen!

Maar wat doe je nu??