Bekijk volle/desktop versie : ben sins zaterdag begonnen



19-11-2007, 20:50
selaam wa3likom broeders en zusters ben begonnen met bidden & wou vndaag ook begin emet hoofddoek dragen maar tog ben r nog neit helemaal kalar voor me meoder zij hoofddoek maak nog nisk uit maar bidden wel

ik voel me nu egt goed op school oook etc vndaag ahd k proefwerk en ging egt heel goed normaal toen k nog neit bidden was eg tmoeilijk kreeg toen vaalangst als k proefwerk voor me krijg nu niet meer en ik ga ook insha-allah op quran lessen. ewa insha-allah waha

astalavista broeders en zusters

19-11-2007, 20:56


niemand die reageert:S

19-11-2007, 20:57
masha'Allaah meid. Ga so door moge Allaah je standvastig maken (F)

19-11-2007, 20:58
Wa Aileikoem Salaam zuster,

Masha Allah!
Maar de hijaab is ook belangrijk zuster probeer het niet als iets kleins te zien.

19-11-2007, 20:59



Citaat door um_7usaam:
masha'Allaah meid. Ga so door moge Allaah je standvastig maken (F)


Ameen!

19-11-2007, 21:03
Weest sterk en ga zo door.


Moge Allah je zegenen en je hart vullen met Imaan. Aan Hem vragen wij voor vergiffenis en aan Hem vragen wij voor Zijn Barmhartigheid.
Wij vragen aan De Genadevolle, om ons geduld te geven in tijden wanneer het goed gaat en ook in tijden wanneer het slecht gaat en wij vragen Hem voor Zijn leiding.
En wie geleid wordt door Allah, niemand kan hem doen afdwalen en wie afgedwaald wordt door Allah, niemand kan hem leiden.

19-11-2007, 21:09
bedankt broeders en zusters

19-11-2007, 21:10

Citaat door prsia:
Weest sterk en ga zo door.


Moge Allah je zegenen en je hart vullen met Imaan. Aan Hem vragen wij voor vergiffenis en aan Hem vragen wij voor Zijn Barmhartigheid.
Wij vragen aan De Genadevolle, om ons geduld te geven in tijden wanneer het goed gaat en ook in tijden wanneer het slecht gaat en wij vragen Hem voor Zijn leiding.
En wie geleid wordt door Allah, niemand kan hem doen afdwalen en wie afgedwaald wordt door Allah, niemand kan hem leiden.


Allahoema Ameen!

19-11-2007, 21:12
Tbarkellah, meid

k zou zeggen ga zo door



Ameen op de dou3a's


Sallaam wa3laikom...

19-11-2007, 21:19

Citaat door Maiisa:
selaam wa3likom broeders en zusters ben begonnen met bidden & wou vndaag ook begin emet hoofddoek dragen maar tog ben r nog neit helemaal kalar voor me meoder zij hoofddoek maak nog nisk uit maar bidden wel

ik voel me nu egt goed op school oook etc vndaag ahd k proefwerk en ging egt heel goed normaal toen k nog neit bidden was eg tmoeilijk kreeg toen vaalangst als k proefwerk voor me krijg nu niet meer en ik ga ook insha-allah op quran lessen. ewa insha-allah waha

astalavista broeders en zusters


Wa3leykom salaam,

Machallah ! Ben trots op je zuster
Het is een goede stap in de goede richting. Maar stel het dragen van je hijaab (op de juiste manier, inchallah) niet uit. Eerste dagen zullen moeilijk zijn, maar het went vanzelf. Dus laat shitan je niet in de weg staan, je bent er wel klaar voor maar hebt gewoon een duwtje nodig in je rug. Dat weet ik zeker!
Gair inchallah!

Moge Allah soubhana wata3ala je leiden inchallah..!
Allahoma amin..

Wa salaam