Bekijk volle/desktop versie : Waarom m.nl de ruimte is om alles te bespreken?



19-11-2007, 20:02
Waarom m.nl de ruimte is om alles te bespreken? Van de serieuze tot de nietszeggende topics?!


19-11-2007, 20:09


Ieder zijn ding, ik vraag me eerder af, waarom een ander zich daar druk om kan maken..

19-11-2007, 20:13
'Het cyberleven', mensen durven meer dingen hier te zetten en te bespreken...

19-11-2007, 20:16

Citaat door Miss_Magrebia:
Ieder zijn ding, ik vraag me eerder af, waarom een ander zich daar druk om kan maken..


Ik denk niet dat men zich daar druk om maakt..het valt mij op en ik vind het interessant. Als ik of iemand anders zich daar druk om zou maken, dan zou ik of degene een zeer oninteressante leven hebben.

19-11-2007, 20:19



Citaat door ZaraAya:
'Het cyberleven', mensen durven meer dingen hier te zetten en te bespreken...


Ja, ik denk inderdaad dat men zich vrijer zich uit op het internet. Omdat het makkelijker is en vaak zijn ze anoniem. Maar dan nog, soms merk je in topics dat sommige mensen totaal niet serieus worden genomen of erger nog belachelijk worden gemaakt. (dat gebeurt keer op keer) toch wel fascinerend dat men denkt hier het juiste advies te vinden.

19-11-2007, 20:24

Citaat door MyMy:
Ja, ik denk inderdaad dat men zich vrijer zich uit op het internet. Omdat het makkelijker is en vaak zijn ze anoniem. Maar dan nog, soms merk je in topics dat sommige mensen totaal niet serieus worden genomen of erger nog belachelijk worden gemaakt. (dat gebeurt keer op keer) toch wel fascinerend dat men denkt hier het juiste advies te vinden.


tja inderdaad, dat ligt er maar net aan wat voor onderwerp er wordt besproken, aan de andere kant soms komen wat vriendenclubjes op een topic dan krijgt zo'n 'vraag naar advies-topic' opeens een hele andere wending dan waar het in principe over zou moeten gaan..

19-11-2007, 22:48



Vaak vraag ik hier om advies omdat ik dan geen zin heb om steeds vriendinnen ermee lastig te vallen of uren te google-en voor een antwoord.

Hier gaat het snel. Je opent een topic en kan soms na 5 minuten je antwoord al hebben.