Bekijk volle/desktop versie : Jongeren gearresteerd voor orgie op kerkhof



03-11-2003, 15:45
Jongeren gearresteerd voor orgie op kerkhof
15:41 - Bron: Ananova
In Italië zijn dertien jongeren gearresteerd omdat ze Halloween vierden door een orgie op het kerkhof te houden.

Een groep van acht jongens en een groep van vijf Italiaanse meisjes variërend van 13 tot 20 jaar kwamen op het kerkhof in Vasto om daar seks met elkaar te bedrijven. De politie heeft vlak voor middernacht de jongeren gearresteerd.

De rechtbank beslist of ze aangeklaagd kunnen worden. De jongeren hebben geen schade aangericht.

03-11-2003, 15:47


zieke mensen..

03-11-2003, 16:53
gestoord dat kun je echt niet doen

03-11-2003, 17:08
als je geen leidraad in je leven hebt dan is wat zij nu gedaan hebben nog niks, alhamdoelillah dat ik een moslim ben, en dat kan ik niet genoeg zeggen.

03-11-2003, 17:20



Citaat:
Origineel gepost door abadi
als je geen leidraad in je leven hebt dan is wat zij nu gedaan hebben nog niks, alhamdoelillah dat ik een moslim ben, en dat kan ik niet genoeg zeggen.
zo`n leidraad zegt niet zo veel, kijk maar eens naar Pakistan, daar weten de vrouwen niet eens dat ze rechten hebben en dit wordt goed door de mannen uitgebuit.....

03-11-2003, 17:38

Citaat:
Origineel gepost door Sexy_moi
Eindelijk hebben de marokkanen wat laten zien en hoe het ook hoort.
kbegrijp je niet helemaal......maar dat maakt niet uit, je blijft een erg sexy_moi

03-11-2003, 17:41
wou dat ik er bij was

03-11-2003, 17:47
je haalt pakistan erbij wat heeft met deze topic mee temaken, maar ik begrijp het, je wil zeggen dat dat de schuld van de islaam is dat die vrouwen achtergesteld zijn, nou jongen ken je rechten en kom daar voor op, de islaam heeft ieder zijn recht gegeven.

03-11-2003, 17:53

Citaat:
Origineel gepost door abadi
je haalt pakistan erbij wat heeft met deze topic mee temaken, maar ik begrijp het je zeggen dat is de schuld van de islaam dat die vrouwen achtergesteld zijn, nou jongen ken je rechten en kom daar voor op, de islaam heeft ieder zijn recht gegeven.
Ik leg de schuld helemaal niet bij Islam....Zowiezo al niet omdat DE Islam niet eens bestaat. Kgaf enkel aan dat mensen die leven volgens een bepaalde leidraad ook behoorlijk fout kunnen zijn. Zo zitten er in de Nederlandse gevangenissen waarschijnlijk meer mensen die zeggen wel volgens een bepaalde leidraad te leven dan niet.....

03-11-2003, 17:55

Citaat:
Origineel gepost door crossroad
VETTENDRIEHOEK
...als je die handjes nu ff boven tafel houdt, dan krijgen de hersens misschien weer een beetje bloed/zuurstof

03-11-2003, 20:29
Vreemde engerdsS

03-11-2003, 20:30

Citaat:
Origineel gepost door Sexy_moi
Eindelijk hebben de marokkanen wat laten zien en hoe het ook hoort.
HUHHHHH????????
Wat bedoel je nou eigelijk?