Bekijk volle/desktop versie : Weegschaal batterij



19-11-2007, 18:13
Ik heb zo een soehne weegschaal van de blokker. Zo een glazen ding. Nou diet hij sinds een tijdje raar en er staat vaak LO op, neem aan dat het low betekent.

Ik vraag mij dus af waar ik een weegschaal batterij kan kopen?

19-11-2007, 18:16


hahaha netzoals die van mij ,

ja lo betekent indd dat ie op is,

ik weet wel dat je die batterijen overal kunt kopen in ieder geval wel bij blokker ,


ik vergeet ze steeds te kopen

19-11-2007, 18:22
je kan het ook kopen bij de Kijkshop

21-11-2007, 14:43

Citaat door noonah:
hahaha netzoals die van mij ,

ja lo betekent indd dat ie op is,

ik weet wel dat je die batterijen overal kunt kopen in ieder geval wel bij blokker ,


ik vergeet ze steeds te kopen


Bij de blokker??? Dan ga ik ze zometeen gelijk kopen..

Ik lees je reactie nu pas!!! Was net bij de blokker

21-11-2007, 14:46


bij de blokker hebben ze soms voor een euro van pakje met verschillende soorten batterijen erin.....die koop ik altijd, daar zitten er vaak twee in....

21-11-2007, 14:54

Citaat door doenja_18:
hahah aik heb dezelfde ook van de blokker na een week moet ik weer nieuwe batterijen

Of ik sta er vaak?!!

maar je kan ze gewoon bij de blokker aan de kassa kopen



Eerlijk, ik koopaltijd die van een euro.....maar gebruik de weegschaal nooit, ik weeg mezelf altijd alleen bij de dietiste, ze heeft me verboden om me thuis te gaan wegen....

Maar binnenkort moet ie weer onder het bed vandaan worden getrokken, want pa moet zijn schaap gaan wegen.....

21-11-2007, 15:28

Citaat door doenja_18:
hahah aik heb dezelfde ook van de blokker na een week moet ik weer nieuwe batterijen

Of ik sta er vaak?!!

maar je kan ze gewoon bij de blokker aan de kassa kopen


Na een week al? Hoe vaak sta jij er dan op?


Ik ben lui en heb het koud en ga toch liever morgen.

De mijne is pas na een jaar LO op komen te staan. Mijn ouders hebben inmiddels 3 jaar en de batterijen doen het nog steeds supergoed. Vreemd he? Ze hebben die batterijen nog nooit verwisseld. Zij hadden hun weegschaal tijdens de blokkeruitverkoop gekocht 3 jaar geleden.

21-11-2007, 15:56

Citaat door doenja_18:



Ik zweer je.....bij ons wordt de weegschaal alleen onder het bed vandaan gehaald



Met eid om de schaap te te wegen

Als mijn zus komt, dan weegt ze zich, ze heeft geen weegschaal

Als mijn pa denkt ene koopje te hebben gescoord op de souk dan haalt hij een 2 kisten sinasappels voor de prijs van een, en gaat vervolgens berekenen hoeveel winst hij heeft gemaakt....

21-11-2007, 16:02



Effe serieus dames


L.O is toch een engelse omschrijving voor grammen of zoiets??


Ik heb 1tje die 'nederlands' weegt en 'engels' weegt..
En als die per ongeluk op engels staat dan staat er LO

MAAAAAAAAAAARR das wel een keukenweegschaal, maybe is dat het verschil??

Wel raar als je elke week batterijen moet kopen

21-11-2007, 16:06

Citaat door doenja_18:
ELKE da

i know im obsessed! na die 20 kg ben ik helemaaal



Ik sta er ook echt vaak op, niet elke dag. Maar wel wekelijks, vooral als ik weer teveel heb gegeten.. ben ik benieuwd hoeveel ik weeg

Vooral nu ik zwanger ben wil ik bijhouden hoeveel ik weeg, en me niet na 9 maanden rotschrikken