Bekijk volle/desktop versie : Peter R. de Vries ontmaskert Robert Hörchner



19-11-2007, 12:37
Het is na de uitzending van Peter R. de Vries gisterenavond nog even bezinken. Peter die het voorheen altijd voor Robert Hörchner heeft opgenomen, heeft dezelfde Robert Hörchner vanavond compleet afgeserveerd. Peter liet officiële stukken zien waaruit blijkt dat vóór de XTC zaak waarvoor Robert is vrijgesproken en de Poolse affaire waarvoor hij nu in Polen in detentie zit; Robert ooit eerder daadwerkelijk veroordeeld is geweest voor een overtreding van de Opiumwet. Deze oude zaak waaruit nu onweerlegbaar uit blijkt dat Robert zo’n 45 kilo drugs verborg in spijkerstof, vervoerde en opsloeg met zijn bedrijfsmiddelen, alsmede actief lid was van een drugsbende, was kennelijk ook een verrassing voor Robert zijn vrouw Annelies.




http://witheet.com/misdaad/peter-r-de-vries-ontmaskert-robert-h-rchner


lekker laten wegrotten in zweden.

19-11-2007, 12:43


Respect voor Peter.

19-11-2007, 12:46
Peter R de Vries zou beter effe de hashzaken van ene Mohamed 6 onder de loep moeten nemen....45 ki. wat een kruimelaar....

En om daarmee zijn programma , en portomonnee te vullen, zodat die Robert voor zéker een douw van heb ik jóu daar krijgt, in Polen....vind ik gewoon te schooierig voor woorden. Een lijkenpikker-mentaliteit....

Kijk, dat er nav zijn programmaas onterecht veroordeelden vrijkomen, en pedoos door de mand vallen....prima.
Maar zo'n kruimelaar....hoeft voor mij écht niet meer dan 4 jaar te zitten.
Door dit programma kon het wel eens langer worden.

19-11-2007, 13:04

Citaat door Derselbe:
Peter R de Vries zou beter effe de hashzaken van ene Mohamed 6 onder de loep moeten nemen....45 ki. wat een kruimelaar....

En om daarmee zijn programma , en portomonnee te vullen, zodat die Robert voor zéker een douw van heb ik jóu daar krijgt, in Polen....vind ik gewoon te schooierig voor woorden. Een lijkenpikker-mentaliteit....

Kijk, dat er nav zijn programmaas onterecht veroordeelden vrijkomen, en pedoos door de mand vallen....prima.
Maar zo'n kruimelaar....hoeft voor mij écht niet meer dan 4 jaar te zitten.
Door dit programma kon het wel eens langer worden.



Mohamed 6 en hashzaken???
Gooi jezelf toch in de prullenbak stomwijf..

Die leugenaar moet gewoon levenslang krijgen. lekker daar weg laten rotten. jou ook erbij zou mooi zijn.

19-11-2007, 13:20


weet iemand of ik ergens de herhaling kan zien?
op het net bedoel ik...