Bekijk volle/desktop versie : Er wordt gedaan alsof marokko wereld kampioen is!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

19-11-2007, 00:51

Citaat door Tzzztkiki:
Terwijl ze 2-2 tegen een B team van frankrijk heeft gespeeld. Niks bijzonders.Schotland won 2 keer van frankrijk en je hoort niks van ze. Ze kennen hun plaats. Hier wordt gedaan alsof het helden zijn!!! get a live!!
.

19-11-2007, 07:16


wat boeit NL schotland..

19-11-2007, 08:18

Citaat door Tzzztkiki:
Terwijl ze 2-2 tegen een B team van frankrijk heeft gespeeld. Niks bijzonders.Schotland won 2 keer van frankrijk en je hoort niks van ze. Ze kennen hun plaats. Hier wordt gedaan alsof het helden zijn!!! get a live!!



dit bedoel ik nouw.. hoe bedoel je B-team
ze hebbe gewoon echt goed gespeeld en MAROKKO was gewn beter
en alleen dat henry niet speelt is het een B-team en ze speelde nog altijd uit he vergis je niet!!

19-11-2007, 08:44
B team?
ahahahah
die verdediging stond er gewoon: thuram-abidal-evra

19-11-2007, 09:04



Citaat door Tzzztkiki:
Terwijl ze 2-2 tegen een B team van frankrijk heeft gespeeld. Niks bijzonders.Schotland won 2 keer van frankrijk en je hoort niks van ze. Ze kennen hun plaats. Hier wordt gedaan alsof het helden zijn!!! get a live!!


jij bent echt geen fan van Marokko
wees blij dat ze 2-2 hebben gespeeld want vroeger nakte Frankrijk ons altijd met grote cijfers

als jij een fan van Marokko bent dan zou je zo niet reageren

19-11-2007, 09:10

Citaat door said6666:
jij bent echt geen fan van Marokko
wees blij dat ze 2-2 hebben gespeeld want vroeger nakte Frankrijk ons altijd met grote cijfers

als jij een fan van Marokko bent dan zou je zo niet reageren

ik hoorde paar dagen geleden op aryadia dat we 14x tegen frankrijk hebben gespeeld
6x gewonnen
6x verloren
2x gelijkspel

19-11-2007, 09:31

Citaat door gmail:
ik hoorde paar dagen geleden op aryadia dat we 14x tegen frankrijk hebben gespeeld
6x gewonnen
6x verloren
2x gelijkspel


nee wollah dat is misschien verkeerd gezegd want kijk maar zelf

( 16-11-2007, Parijs) Frankrijk - Marokko 2-2
( 06-06-2000, Casablanca ) Frankrijk - Marokko 5-1
( 20-01-1999, Marseille ) Frankrijk - Marokko 1-0
( 29-05-1998, Casablanca ) Frankrijk - Marokko 2-2
( 05-02-1988, Monaco ) Frankrijk - Marokko 2-1

http://www.atlas-lions.nl/news.php?item=556

Marokko heeft nog nooit gewonnen tot nu toe 2 keer gelijk gespeeld

19-11-2007, 09:33

Citaat door Tzzztkiki:
Terwijl ze 2-2 tegen een B team van frankrijk heeft gespeeld. Niks bijzonders.Schotland won 2 keer van frankrijk en je hoort niks van ze. Ze kennen hun plaats. Hier wordt gedaan alsof het helden zijn!!! get a live!!


Duidelijk geen kennis van voetbal. Bij Frankrijk ontbraken alleen Henry en Riberry. Voor de rest allen in Frankrijk basisspelers.

19-11-2007, 09:47
En bij Marokko kon het beter met die keeper en enkele talenten van Olympische elftal die mee moesten doen...

19-11-2007, 11:22

Citaat door Tzzztkiki:
Terwijl ze 2-2 tegen een B team van frankrijk heeft gespeeld. Niks bijzonders.Schotland won 2 keer van frankrijk en je hoort niks van ze. Ze kennen hun plaats. Hier wordt gedaan alsof het helden zijn!!! get a live!!




Ze hebben goed gespeeld maar Marokko is onvoorspelbaar, ga je helemaal weer verliefd worden op hun spel na die wedstrijd en dan breken ze je hart als ze verliezen tegen niemandsland met 5-0 ofzo dus fan ben ik altijd maar veel verwacht ik niet ennuh wereldkampioen? dat is een beetje overdreven vindt je niet, laat ze eerst maar Africa Cup winnen...

19-11-2007, 11:48

Citaat door Tzzztkiki:
Terwijl ze 2-2 tegen een B team van frankrijk heeft gespeeld. Niks bijzonders.Schotland won 2 keer van frankrijk en je hoort niks van ze. Ze kennen hun plaats. Hier wordt gedaan alsof het helden zijn!!! get a live!!


Typisch weer een zwartkijker..............

Wat helaas wel zo is, is dat Marokko het tegen Europese landen altijd top doet, maar tegen mindere Afrikaanse teams soms belabberd voetbal laat zien. Dat is erg jammer, want normaal zou Marokko landen als Tunesie en Ghana moeten overklassen. We zullen zien de komende Afrika Cup inch ALlah

19-11-2007, 13:11
Ja hoor B-team, de verdediging stond er als nog


Layygsen 3aen ou safii, wil je me bril ?
Ik stuur 't je wel hoor

19-11-2007, 13:11


marokko speelde aardig tegen frankrijk en ze zouden gewonnen hebben als er een degelijke keeper in het doel stond.

19-11-2007, 13:33

Citaat door Tzzztkiki:
Terwijl ze 2-2 tegen een B team van frankrijk heeft gespeeld. Niks bijzonders.Schotland won 2 keer van frankrijk en je hoort niks van ze. Ze kennen hun plaats. Hier wordt gedaan alsof het helden zijn!!! get a live!!



Ten eerste heeft Marokko niet tegen een B-elftal gespeeld, het blijkt weer dat jij niet eens op de hoogte bent van de basisspelers van Frankrijk.

Ten tweede ben jij niet in staat om goed te beoordelen of schotland nou wel of niet van ze liet horen na de overwinning op Frankrijk, jij hebt namelijk geen http://www.schotland.nl bezocht of dergelijke mocht die bestaan.

Ten derde, Marokko is toch zogenaamd dat ene Afrikaans landje die er in principe niet veel van bakt..(teminste dat denkt de gemiddelde voetbal(supporter)...(kenner)...(geintreseerde)..) ....als je die vergelijkt met grote voetbal machten als Frankrijk en dergelijke. Marokko heeft vrijdag het tegendeel bewezen en als zelfs de trainer van Frankrijk zegt dat Marokko wereldklasse is.....

Dan vind ik dat Marokko en Marokkosupporters en alle anderen het recht hebben daar blij mee te zijn.. .!!

heee hooo mabrook 3lina hadi lbidaya o mazal mazal...heee hooo mabrook 3lina hadi lbidaya o mazal mazal...


met vriendelijke groet..,







P.S Has got acquainted with the girl, http://xxxxxxxxxxxxxxx, how it to you? Only it is fair!

19-11-2007, 13:35
Wel speciaal dat de topicstarter speciaal voor dit een nick aanmaakt.. Hmm toeval of?? Lid sinds 18-11-2007

Pagina's : [1] 2 3 4 5