Bekijk volle/desktop versie : Flexibele baan in omg. utrecht of omg. gelderland.



18-11-2007, 22:22
Hallo iedereen ,

Het is een baan voor na school maar ook voor degene die niet meer opschool zitten maar wel lekker willen uitslapen.

Je krijgt een 20 uur per week contract met een brutosalaris van 900euro exlusief profisie 100euro per polis.

Voor interesse pm me of mail met spoed naar dahbia_djalbaba@live.nl

ps. deze week is er een nieuwe team nodig. voor meer info. mail

19-11-2007, 00:36


Dus iedereen heeft al een baan???

19-11-2007, 10:19

Citaat door _magrabia1985_:
Hallo iedereen ,

Het is een baan voor na school maar ook voor degene die niet meer opschool zitten maar wel lekker willen uitslapen.

Je krijgt een 20 uur per week contract met een brutosalaris van 900euro exlusief profisie 100euro per polis.

Voor interesse pm me of mail met spoed naar dahbia_djalbaba@live.nl

ps. deze week is er een nieuwe team nodig. voor meer info. mail


Misschien geef je te weinig informatie.......of men vindt het niets.

19-11-2007, 22:28

Citaat door Globi:
Misschien geef je te weinig informatie.......of men vindt het niets.



Jij weer!!! Ik mag niet adverteren dus dan doe ik het maar zo.
als je geen intresse hebt waarom reageer je dan?


VOOR DE GENE DIE INFO WILLEN KUNNEN MAILEN.

Het is een verzekeringsadvies bureau (een tussenpersoon van vele verschillende verzekerings matschappijen zoals Amef, Dela, Yarden etc.

De baan die er word aan geboden is een face to face polisen werven, je krijgt een contract van 900,- euro per maand bruto. naast je profisie van 100,- euro per gemaakte polis.

Als je het goed onder de knie krijgt en je het goed doet, kun je tot 2400 euro aan proficie ontvangen. naast je bruto salaris.

Wil je meer info en heb je interesse mail me dan.

Groetjes Alyssa

20-11-2007, 08:35



Citaat door _magrabia1985_:
Jij weer!!! Ik mag niet adverteren dus dan doe ik het maar zo.
als je geen intresse hebt waarom reageer je dan?


VOOR DE GENE DIE INFO WILLEN KUNNEN MAILEN.

Het is een verzekeringsadvies bureau (een tussenpersoon van vele verschillende verzekerings matschappijen zoals Amef, Dela, Yarden etc.

De baan die er word aan geboden is een face to face polisen werven, je krijgt een contract van 900,- euro per maand bruto. naast je profisie van 100,- euro per gemaakte polis.

Als je het goed onder de knie krijgt en je het goed doet, kun je tot 2400 euro aan proficie ontvangen. naast je bruto salaris.

Wil je meer info en heb je interesse mail me dan.

Groetjes Alyssa


Als je dit soort dingen plaats op een forum kun je een reactie verwachten. Ik wist trouwens niet dat het deur aan deur verkopen nog bestond. Hoe lang houdt de gemiddelde 'werknemer' het uit? Ik denk dat binnen een week meer dan de helft de pijp aan maarten geeft.

20-11-2007, 12:41

Citaat door Globi:
Als je dit soort dingen plaats op een forum kun je een reactie verwachten. Ik wist trouwens niet dat het deur aan deur verkopen nog bestond. Hoe lang houdt de gemiddelde 'werknemer' het uit? Ik denk dat binnen een week meer dan de helft de pijp aan maarten geeft.



nou denk jij het verkeerd, want je dacht zelf dat deur aan deur verkoop niet meer bestond. ik ken ze niet allemaal die dit werk bij de zelfde bedrijf doen maar die ik wel ken en die langste is al 3jaar dus.

Als je z'n salaris kunt krijgen naast je studie is dat lekker. Als je het leuk vind en goed er in ben want je kunt je eigen tijden plannen.

Groetjes Alyssa