Bekijk volle/desktop versie : Olymipics: Hoeveel staat Guinea-Kameroen?



Pagina's : [1] 2 3

18-11-2007, 15:58
...

18-11-2007, 16:16


Vorige ontmoeting werd 6-1 voor Kameroen, jong-Marokko kan het vergeten.

18-11-2007, 16:22

Citaat door mOcRo_VeDeTTe:
Vorige ontmoeting werd 6-1 voor Kameroen, jong-Marokko kan het vergeten.



jong marokko is toch uitgeschakeld of bestaat er nog een waterkans ?

18-11-2007, 16:24
Als kameroen vandaag verliest. zijn ze nog afhankelijk van
kameroen botswana

Dan moet kameroen vandaag verliezen en tegen botswana gelijk
dus jahh, is kanslooss.

En maroc moet met grote cijfers winnen van guinea

18-11-2007, 16:28



Citaat door chamack:
Als kameroen vandaag verliest. zijn ze nog afhankelijk van
kameroen botswana

Dan moet kameroen vandaag verliezen en tegen botswana gelijk
dus jahh, is kanslooss.

En maroc moet met grote cijfers winnen van guinea


ewa, de kans is klein maar ze bestaat nog.
alleen vrees ik dat het voorbij is.
kwens de kameroeners het vliegend schijt toe zodat ze geen voet vooruit kunnen zetten
hopelijk fluit er een arabische scheidsrechter die de fouten van die corrupte arbiter van gisteren kan rechtzetten

18-11-2007, 16:30
Haha, alleen ik weet niet hoeveel 't staat en wanneer ze spelen.
Ze zijn denk ik bezig ofzo...?

18-11-2007, 16:47
Marokko kan het vergeten, Tsja als je zonder Chihi en El Ahamdi speelt. Trouwens Yajour moet gewoon spelen ontsnapt of niet ontsnapt, hij is gwn goed.

18-11-2007, 16:56
el Ahmadi en Chihi willen niet meer spelen bij Jong Marokko. Ze willen naar het eerste elftal en Chihi overweegt zelfs om voor Duitsland uit te komen. Hij was boos dat ie werd gewisseld in de rust tegen Jong Kameroen vorige maand.

18-11-2007, 17:01
marokko uitgeschakeld tot het bittere

18-11-2007, 17:07

Citaat door Escapiste:
Heb je een bron voor dat dikgedrukte? Dat hij boos was wisten we wel.. maar overwegen om voor Duitsland uit te komen.



Het stond volgens mij wel in een Marokkaanse krant, maar Chihi heeft zelf tegen paar spelers gezegd om het te overwegen. Maar volgens mij kan hij niet eens switchen...

18-11-2007, 17:29

Citaat door Escapiste:
Tegen Maaroufi?

Ja precies, daar dacht ik ook al aan.. alleen als hij vriendschappelijke wedstrijden had gespeeld, mocht hij toch switchen? Maar daarnaast, is hij niog maar 19 of 20.. en tot je 21e mag je toch kiezen? En ooh ja, hij is al eens geswitched.. Hij koos eerst Marokko, daarna Duitsland, en toen weer voor Marokko.



Ja klopt zijn status bij de FIFA is nu Marokkaans. Het wordt denk ik gewoon afwachten.

Maaroufi? Ik vroeg hem gisteren of hij wist waarom chihi en el ahmadi er niet bij waren en toen vertelde hij het me ook over dit...

18-11-2007, 17:32
Maaroufi vertelde ook dat hij er tegen Frankrijk bij zou zijn. Later toen dat niet bleek vertelde je dat hij tegen Botswana zou spelen.

En? Waar was hij gisteren.

18-11-2007, 17:33


Maar hoeveel heeft kameroen tegen guinea gespeeld?

18-11-2007, 17:35

Citaat door Master_Mocro:
Maaroufi vertelde ook dat hij er tegen Frankrijk bij zou zijn. Later toen dat niet bleek vertelde je dat hij tegen Botswana zou spelen.

En? Waar was hij gisteren.



Hij zou er inderdaad bij zijn tegen Botswana, alleen mag hij nog niet van de FIFa spelen, ze zijn ermee bezig. Daarom vond Fathi dat hij hem niet hoefde mee te nemen. Over Frankrijk is nog steeds een raadsel. Hij was die week gebeld door de Federation, maar bleek toch niet opgeroepen te zijn.

En jij? Jij was toch ook die persoon die zei dat aissati en el hamdaoui er bij zouden zijn tegen Frankrijk

18-11-2007, 17:39

Citaat door Escapiste:
Macaroni eten. :/



Ik heb altijd hier gezegd dat Maaroufi uiteindelijk voor Marokko zal gaan kiezen. Niemand geloofde me toen..

Pagina's : [1] 2 3