Bekijk volle/desktop versie : Bescherming van pedofiele netwerken. Auteur: Thomas Deflo



18-11-2007, 10:02
Pedofilienetwerken met ‘hooggeplaatsten’ bestaan wel degelijk. De netwerken bestaan in verscheidene landen en verrichten gelijkaardige gruweldaden. We behandelen in onderstaand artikel achtereenvolgens België, Australië en de Verenigde Staten. Maar pedofielen in hoge plaatsen zijn evengoed in Frankrijk, Groot-Brittannië of Portugal actief. Een gemeenschappelijk kenmerk is dat de schuldigen de doofpot in stand kunnen houden dankzij gecorrumpeerde inlichtingendiensten.

Dit artikel van Thomas Deflo is een “must read” voor iedereen die iets wil begrijpen van de Demmink-zaak. Het geeft een goed overzicht van de manier waarop pedofiele netwerken zich kunnen handhaven.



http://thomasdeflo.wordpress.com/2006/06/17/cover-up-van-pedofiele-netwerken/

18-11-2007, 10:38


Waarom laten de ‘Devils’ de Pedo’s met rust? De ‘Devils’ zijn nu al ik weet niet hoe lang bezig om de Hells Angels als criminele organisatie aan gemerkt te krijgen bij de Rechtbank. Dat is een keuze van het Openbaar Ministerie. Hoe zit het trouwens met TCA? Was ook zo'n grote crimínele organisatie volgens de Devils. Nooit meer wat van gehoord, maar dat ter zijde.

Kosten noch moeite worden gespaard. Alles wordt uit de ‘kast’ gehaald om deze ooit door de Gemeente Amsterdam gesubsidieerde Motorclub achter de bouten te krijgen. Wat mij nu bevreemd is dat daar in tegen een organisatie als belangen vereniging van Pedo’s met een heuse bah, bah website ( met bah, bah, hou ik het nog beschaafd) rustig zijn gang kan gaan van Justitie. Dat is ook een m.i. bah, bah, 'Pedo' keuze van Justitie .