Bekijk volle/desktop versie : Met andere woorden Straatmeid!!



Pagina's : [1] 2 3

02-11-2003, 23:10

Citaat door NadYaa_Y:
Heb een enquete gehouden, het was mijn idee maar een vriend heeft die voor mij gehouden en bijgehouden.....
Paar Honderd man ondervraagd Over Maroc dames Van Tegenwoordig......
Mijn Stelling was:

Een Maroc meid die Na enen (nacht) Haar Tel opneemt is:

a: gewoon meid
b: Raar
c: wat anders zo ja wat?

85% reageerde Op C....... en 80% reageerde als verklaring...
Het is een Bent de Zanka --- Straatmeid.......


Wat vinden jullie hiervan
.

02-11-2003, 23:16


Sorry mijn telefoon gaat vaak af na 1 uur, maar dat wil niet zeggen dat ik een straathoer ben...

Ik vind dat marokkanen een meisje snel een xxxx noemen... Ze weten niet eens wat dat woord betekend

02-11-2003, 23:20

Citaat:
Origineel gepost door NadYaa_Y
Heb een enquete gehouden, het was mijn idee maar een vriend heeft die voor mij gehouden en bijgehouden.....
Paar Honderd man ondervraagd Over Maroc dames Van Tegenwoordig......
Mijn Stelling was:

Een Maroc meid die Na enen (nacht) Haar Tel opneemt is:

a: gewoon meid
b: Raar
c: wat anders zo ja wat?

85% reageerde Op C....... en 80% reageerde als verklaring...
Het is een Bent de Zanka --- Straatmeid.......


Wat vinden jullie hiervan
Ja dan zal ik dat ook wel zijn omdat ik naakt in bed slaap met andere woorden !!!!!


Gewoon weg belachelijk

02-11-2003, 23:24

Citaat:
Origineel gepost door NadYaa_Y
Waar,.............. maar het zijn marokkanen allen denken the same....... maroc mannen veranderen is net alsof je zegt dat de duivel en engelen vrede kunnen sluiten
Precies, want wie zegt dat ik met een xxxxxx bel....

Ik heb vaak mijn vrienden gewoon aan de tel, soms spreken we wat af om over dingen te praten... Het draait niet altijd om dat wat die jongens denken...

02-11-2003, 23:32


een telefoon opnemen verklaart niets en de tijdstip ook niet echt

02-11-2003, 23:32
Ik vind het totaal onbelangrijk want mannen en andere wereldwezens van mij denken. Als ik maar weet hoe ik ben, als mijn ouders maar weten hoe ik ben en het belangrijkste Als Allah maar weet hoe ik ben.

Ps mijn telefoon gaat vaak na 1.00 s`nachts

03-11-2003, 10:21

Citaat:
Origineel gepost door NadYaa_Y
Heb een enquete gehouden, het was mijn idee maar een vriend heeft die voor mij gehouden en bijgehouden.....
Paar Honderd man ondervraagd Over Maroc dames Van Tegenwoordig......
Mijn Stelling was:

Een Maroc meid die Na enen (nacht) Haar Tel opneemt is:

a: gewoon meid
b: Raar
c: wat anders zo ja wat?

85% reageerde Op C....... en 80% reageerde als verklaring...
Het is een Bent de Zanka --- Straatmeid.......


Wat vinden jullie hiervan
bull shit gewoon !!!! en wat zijn jongens dan he als zij na ene hun tel opnemen ???? he????

03-11-2003, 10:26
...ik bel juist mensen walkker na enen..

03-11-2003, 10:39
slaat nergens op ...dus als mijn telefoon om 1uur afgaat dan ben ik een xxxx???????????belachelijk gewoon.

soms dan heb je toch geen zin om te slapen en dan ga je bellen, moet je dan perse een xxxx zijn daarvoor.

jongens weten echt niet wat een xxxx precies is, en denken dat bijna elk marokkaans meisje dat is.

je kan beter een enquete openen , over wat is een xxxx.
kijken of ze daar een antwoord op hebben!!!!

03-11-2003, 15:34
nou kijk aan Nadyaa-y

je bent het dus helemaal eens met wat een kerel zoals moorderaar te zeggen heeft. tzzzzzzzzz
je staat je zelf zo de hemel in te prijzen om hun gelijk te geven.ga ff offline en ga ff nadenken over wat je zecht.

anders eindig je zo met een kerel zoals moordenaar die wel vind dat het xxxxx zijn maar ondertussen alle meiden die hij in t' telefoonboek kan vinden aan t bellen is na enen.

03-11-2003, 18:20
als het een bekende is neem ik op al is het op 5 uur ochtend en JA dan ben ik maar een h0er zema..ik vraag me af waarom we dan een gsm hebben stel iemand die je dringend nodig hebt tsss is die dan ook een h0er tez ala taboe..die stelling SLAAT NERGENS OP

03-11-2003, 21:50
Wejowww hle drama hiero BEMOEI GEWOON MET JE EIGEN ZAKEN!!!! want anders komt er alleen maar meer ruzie en meer wejow en ik zelf vindt je geen HOErrr BENT ALS je na 1nen nog opneemt dat slaat echt nergens op en inderdaad zoals iemand al zei volgens mij weten niet alle marokanen want een xxxx ik zal het ff zeggen een xxxx= een meisje die naar bed gaat met een man voor geld!!! nou dus??beschouw je meisjes die opnemen na 1nen nog steeds als xxxx?

03-11-2003, 21:58


Your'e welcome

03-11-2003, 22:01
nadyaa_y what the xxxx is jou probleem meid?
en moordenaar jebent gewoon triest als je zo denkt.

nadyaa_y
kijk stel je voor je wordt prive snachts gebelt het is een familielid maar belt prive vanuit een telefooncel omdat die geen beltegoed ofzo heeft zegmaar er is wat gebeurt met je oma tante of wat dan ook iedereen de tel staat uit maar jou kunnen ze wel bereiken dus ze bellen jou en dan neem je niet op want je ben zehma geen xxxx en volgende dag kom je erachter dat de rest van de familie afscheidt nog heeft kunnen nemen van diegene omdat ze allemaal in de ziekenhuis waren en diegene is overleden alleen jij was er niet oeps denk ja dan door jou was je hele gezien er niet.
en dan voor zulke gevallen staat mijn tel aan ik neem op hoe laat ik wil wanneer ik wil je kan zeggen wat je wil maar je bent gewoon een bekrompen mens thats it stupid b.itch

03-11-2003, 22:02
TOCHHHHHHHH BOXXX

Pagina's : [1] 2 3