Bekijk volle/desktop versie : Michaël Chrétien Basser ! "DE MODERNE BACK SPELER"



Pagina's : [1] 2 3 4

17-11-2007, 00:03
Onthou deze naam : Michaël Chrétien Basser.

Hij is de moderne opkomende back van tegenwoordig en bij balbezit heeft hij veel aanvallende kwaliteiten. Grote topclubs die van aanvallend voetbal houden willen altijd wel zo'n type speler in de team hebben als hij. Ik denk dat hij het wel zeker gaat maken bij een topclub als hij zo doorblijft gaan.

En hoe denken jullie over hem.

17-11-2007, 00:08


De marokkaanse Abidal

17-11-2007, 00:08
Hij was top! .. Beter dan die andere kant .. el kadouri.. wajaw ya bagger.. hij liet zijn speler helemaal vrij.. stond helemaa open hele tijd.. Ouaddou, erBati en Basser speelden echt sterk..

17-11-2007, 00:08
Zoiezo hele goede rechtsback MashaAllah.

Misschien toekomst bij een grote club in Engeland

17-11-2007, 00:09



Citaat door Blueeyez81:
Hij was top! .. Beter dan die andere kant .. el kadouri.. wajaw ya bagger.. hij liet zijn speler helemaal vrij.. stond helemaa open hele tijd.. Ouaddou, erBati en Basser speelden echt sterk..


Elkadouri speelde sterk, was misschien op het eind beetje geblesseerd.
Die man de hele tijd versnellingen van links.
Erg goede linksback

17-11-2007, 00:10
die jongen speelde supersterk vandaag

17-11-2007, 00:10
Bassir gewoon geen woorden voor. Dat komt misschien omdat hij half is. Het temperament van een Marokkaan en ook de beheersing van een fransman. Vergelijk hem nou een met bijvoorbeeld Kromkamp

17-11-2007, 00:12
http://www.asnl.net/photos/fiches/chretien.jpg

17-11-2007, 00:12

Citaat door chamack:
Elkadouri speelde sterk, was misschien op het eind beetje geblesseerd.
Die man de hele tijd versnellingen van links.
Erg goede linksback


Ik vond hem superslecht.. Hele leuke versnellingen enzo maar iets te veel voor en linksback en daardoor stond de linker achterkant steeds helemaal vrij.. Zo erg dat ik er soms van schrok!

17-11-2007, 00:15
Nu we Basser ook binnen hebben moet Kaboul van Tottenham Hotspur ook komen.(inschallah)

--Erbati---------------Kaboul----Karkouri------------Basser--


Dat noem ik pas een verdediging.

17-11-2007, 00:19

Citaat door Oudenboschenaar:
Nu we Basser ook binnen hebben moet Kaboul van Tottenham Hotspur ook komen.(inschallah)

--Erbati---------------Kaboul----Karkouri------------Basser--


Dat noem ik pas een verdediging.


Basser----------Erbati--------------Ouaddou----------Kabous


el Karkouri mag van mij op de bank plaatsnemen en Kabous omswitchen naar en een linksback en dan heb je volgens mij een hele redelijke verdediging..

17-11-2007, 00:21
Hebben jullie wel verstand. De verdediging zoals hij vandaag stond is goed genoeg.

17-11-2007, 00:23



Citaat door casaoui01:
Hebben jullie wel verstand. De verdediging zoals hij vandaag stond is goed genoeg.


Sorry el Kadouri was echt slecht vandaag.. Behalve zijn strijdlust..

17-11-2007, 00:24

Citaat door Blueeyez81:
Sorry el Kadouri was echt slecht vandaag.. Behalve zijn strijdlust..



stront in je ogen

17-11-2007, 00:24

Citaat door casaoui01:
Hebben jullie wel verstand. De verdediging zoals hij vandaag stond is goed genoeg.



Nou volgens mij was het aan de linkerkant bij El Kadouri open huis hoor. Kijk hoe dat eerste doelpunt ontstond.: Okè het was een slechte uitrap van de keeper maar hoe Nasri en Govou dat èèn twèètje konden opzetten was onmogelijk. En toen was het PATS en stond Govou ineens rechts voor het doel waar El Kadouri dus had moeten staan!

Pagina's : [1] 2 3 4