Bekijk volle/desktop versie : een vriendin



Pagina's : [1] 2 3

16-11-2007, 15:29
een vriendin van mij is nu een jaar getrouwd niet eens eigenlijk maar ze studeerde dus en hij zei dat ze haar school mocht afmaken maar dat blijkt dus een leugen want ze moet van school af en ze mag niet naar haar ouders.. Ze moet elke dag naar haar schoonouders ze gaat alleen naar huis om te slapen


zijn er meer van zulke ezels die zo denken of is hij de enige

16-11-2007, 15:30


Meeste ezels denken niet over dit soort zaken. Gras en water that's it

16-11-2007, 15:31

Citaat door Varabier:
Meeste ezels denken niet over dit soort zaken. Gras en water that's it



ik ben serieus

16-11-2007, 15:32

Citaat door Rwiena_boy:
hoeso ezels? als hij goed verdient dan moet zij thuis blijven


skoet skoet hij leeft van uitkering soesial dienst


en hij kan haar toch niet verbieden om haar ouders te bezoeken

16-11-2007, 15:34


zo je zie je maar hoe het kan gaan...en hoe triest sommige zijn waarom liegt hij dan vraag ik me af...hij kon toch ook gelijk tegen haar zeggen dat hij niet wil dat ze meer naar school ging ofzo.....wel erg voor haar

16-11-2007, 15:34

Citaat door Nijntjekonijntj:
ik ben serieus


Nou dan kan ik je vertellen dat ie bij lange niet de enige is....

16-11-2007, 15:35

Citaat door rabatia,ikram:
zo je zie je maar hoe het kan gaan...en hoe triest sommige zijn waarom liegt hij dan vraag ik me af...hij kon toch ook gelijk tegen haar zeggen dat hij niet wil dat ze meer naar school ging ofzo.....wel erg voor haar


ja echt erg voor haar haar hele toekomst naar de klote


Citaat door Varabier:
Nou dan kan ik je vertellen dat ie bij lange niet de enige is....



hmmm denk jij dan ook zo

16-11-2007, 15:36

Citaat door Nijntjekonijntj:
een vriendin van mij is nu een jaar getrouwd niet eens eigenlijk maar ze studeerde dus en hij zei dat ze haar school mocht afmaken maar dat blijkt dus een leugen want ze moet van school af en ze mag niet naar haar ouders.. Ze moet elke dag naar haar schoonouders ze gaat alleen naar huis om te slapen


zijn er meer van zulke ezels die zo denken of is hij de enige


zwaar triest als je ergens mee instemt is afspraak is afspraak klaar. jammer ddat dit gebeurd.

en helemaal erg is dat hij haar haar ouders verbiedt, das niet goed en zulke mannen hebben klappen nodig.

16-11-2007, 15:37

Citaat door Nijntjekonijntj:
een vriendin van mij is nu een jaar getrouwd niet eens eigenlijk maar ze studeerde dus en hij zei dat ze haar school mocht afmaken maar dat blijkt dus een leugen want ze moet van school af en ze mag niet naar haar ouders.. Ze moet elke dag naar haar schoonouders ze gaat alleen naar huis om te slapen


zijn er meer van zulke ezels die zo denken of is hij de enige


Hou aub op, ik krijg alleen maar nachtmerries.. Die gasten zijn gewoon schaamteloos .. Hij moet blij zijn dat hij mag trouwen met haar en dan behandeld hij zo haar ouders.. Die gasten ook eh. Hebben een heropvoeding nodig.

16-11-2007, 15:38

Citaat door Nijntjekonijntj:
ja echt erg voor haar haar hele toekomst naar de klote




hmmm denk jij dan ook zo



inderdaad....en vind het al helemaal erg dat hij haar verbied om naar haar ouders te gaan...slaat gewoon nergens op......iik vraag me af of zo'n huwelijk wel goed kan gaan

allahster

16-11-2007, 15:38

Citaat door Murdock:
zwaar triest als je ergens mee instemt is afspraak is afspraak klaar. jammer ddat dit gebeurd.

en helemaal erg is dat hij haar haar ouders verbiedt, das niet goed en zulke mannen hebben klappen nodig.



Precies, ze was duidelijk tegen hem en ze moest nog een paar maanden en dan was ze klaar met school

en wat betreft haar ouders dat kan al helemaal niet

het is echt een loser

16-11-2007, 15:39

Citaat door rabatia,ikram:
inderdaad....en vind het al helemaal erg dat hij haar verbied om naar haar ouders te gaan...slaat gewoon nergens op......iik vraag me af of zo'n huwelijk wel goed kan gaan

allahster


ze denkt nu al aan scheiden ze is 19

16-11-2007, 15:39



Citaat door Machi_Hs0ma:
Hou aub op, ik krijg alleen maar nachtmerries.. Die gasten zijn gewoon schaamteloos .. Hij moet blij zijn dat hij mag trouwen met haar en dan behandeld hij zo haar ouders.. Die gasten ook eh. Hebben een heropvoeding nodig.



heroepvoeding waha meer lijfstraf

en dat die ouders van hem niet met hem praten ofzo

16-11-2007, 15:40

Citaat door Nijntjekonijntj:

hmmm denk jij dan ook zo


effe status checken ----> status is ongehuwd.

Neee natuuurlijk niet, ikke niet. lekker d'r school afmaken en kan ze zich eens goed ontwikkelen in de maatschappij. enz.enz.enz.......

16-11-2007, 15:41

Citaat door Nijntjekonijntj:
heroepvoeding waha meer lijfstraf

en dat die ouders van hem niet met hem praten ofzo


Dat ze het leuk vinden Dat kan ik ook niet vatten.. Balen voor der meskina..!! Trouwen is niet zo leuk als men denkt!

Pagina's : [1] 2 3