Bekijk volle/desktop versie : Zwangerschapskleding



Pagina's : [1] 2

16-11-2007, 13:36
hoi (zwangere) dames

waar kan je nou leuke zwangerschapskleding kopen (behalve de H&M)??

16-11-2007, 13:37


future mamam
miss etam
noppies

16-11-2007, 13:42
Ik heb eigenlijk alleen maar zwangerschapsbroeken nodig. Voor daar bovenop past eingelijk van alles. Ik heb veel tuniekjes en overslagjurken.

16-11-2007, 13:47
Ik moet ook weer eens gaan rondkijken, heb 1 rokje bij de h&m gehaald met omslagblousje...

missEtam had ik de vorige keer ook een leuke zwarte 3kwart broek gezien, maar was niet in mijn maat...

Normaal haat ik broeken, maar iedereen zegt dat ik nu beter broeken kan aantrekken, zou dat nou echt zo zijn (ivm koud). Dus nu je zwanger bent dat je sneller kou kunt vatten...

16-11-2007, 13:53



Citaat door fatt:
Ik moet ook weer eens gaan rondkijken, heb 1 rokje bij de h&m gehaald met omslagblousje...

missEtam had ik de vorige keer ook een leuke zwarte 3kwart broek gezien, maar was niet in mijn maat...

Normaal haat ik broeken, maar iedereen zegt dat ik nu beter broeken kan aantrekken, zou dat nou echt zo zijn (ivm koud). Dus nu je zwanger bent dat je sneller kou kunt vatten...


Tijdens de zwangerschap daalt onze weerstand, dus zijn we gevoeliger voor van alles en nog wat.

16-11-2007, 14:04
heel erg bedankt allemaal....!!
maar kan ik noppies en future mamam vinden? ikw oon in amsterdam..

16-11-2007, 15:45
bij prenetal heb je ook leuke kleding.

16-11-2007, 17:01

Citaat door Nawarah:
zo wat leuk dames,

jullie zijn alle 3 bijna even ver...


En wij tweetjes zijn ook bijna even ver

20-11-2007, 10:43
- Miss Etam
- H&M
- C&A
- Prenatal
- We heeft d8 ik ook positiekleding in sommige winkels
- goede babywinkels verkopen div. merken
- Wehkamp/internet

20-11-2007, 10:56
Ik kan helemaal nergens leuke zwangerschapskleding vinden. Ik ben sowieso niet van de zwangerschapskleding. Hier heb je ook geen hm en miss etam enzo. Was toevallig wel laatst in een winkel waar ze Noppies verkochten...mr vond het niet zo denderend. Heb tot nu toe één witte blouse gekocht en een spijkerbroek van Citizens of Humanity.... maar daar zit zo een band aan en die vind ik niet zo lekker zitten (wat een zeur ben ik toch.... )... heb er nu een gevonden van Rock en Republic en bij de knoop kun je die steeds verzetten.... denk dat ik die ook ga kopen, want vind het heerlijk om nu broeken te dragen...
Met mn eerste zwangerschap droeg ik alleen mr rokken en jurken... mr toen was het ook wel in de zomermaanden... zo ben lekker op dreef bla bla bla...

20-11-2007, 11:18
Ik kocht gewoon normale rokken met elastiek erin en die trok ik dan aan. 1x was ik in de stad had ik een rok aan en echt al een dikke buik, kwam ik meisje tegen met dezelfde rok en die vroeg aan me of het een zwangerschaps rok was hihi. En ik kocht heel veel dunne sjaaltjes die ik om me buik heen deed, leuker dan die saaie zwangerschapsbanden.

20-11-2007, 11:24
Ik heb zaterdag en zondag gezocht naar leuke kleren oe welloe
Gisteren zijn we naar babydump geweest, ook daar kon ik niet slagen...

Ik vind de mode die er nu is denk ik gewoon niets, je hebt allemaal tunieken of truitjes met drukke prints en vele kleuren, daar houd ik helemaal niet van, het moet 1 kleur zijn, en als het er 2 zijn dan moet het niet te druk overkomen...

Volgende week weer een poging nemen, heb tot nu toe nog maar 1 rok kunnen vinden, maar daar raak ik ook op uitgekeken als ik alleen maar die aantrek

20-11-2007, 11:26


Ow jah, ben trouwens ook hard opzoek naar zwangerschapspanty 40 of 60 denim.

Had bij H&M 1tje gevonden maar die hadden alleen maatje L, aangezien ik altijd losse dingen moet aantrekken voor me buik (darmen) ben ik opzoek naar xl, miss etam had ik 1tje gekocht, maar dat was een normaal model, dus dat zat ook te strak om me buik...


20-11-2007, 11:28
Ik mis het zwanger zijn steeds meer. Eergisteren met me man namen bedacht voor onze 3 inchallah toekomstige kinderen. Ik hoop maar dat ik deze week ongesteld word hoewel ik graag een 2e wil kmot het nu even niet zo goed uit.

20-11-2007, 11:30
Fatt: H&M heeft ook zwangerschapspanty's en de hema d8 ik ook.

Pagina's : [1] 2