Bekijk volle/desktop versie : Relatie's.



16-11-2007, 11:37
Waarom nemen jullie die?

[Waarom kunnen jullie gewoon niet jullie hersens gebruiken die jullie van Allah hebben gekregen?]

16-11-2007, 11:40


vraag ik me ook af meid!

16-11-2007, 11:41
Tijdverdrijf enzo

16-11-2007, 11:43

Citaat door Trilfunctie:
Tijdverdrijf enzo


Ahá.

Leuk joh,dat als je voor Allah staat en zegt dat het 'tijdverdrijf' is.

16-11-2007, 11:44



Citaat door Miss_Krayzie:
vraag ik me ook af meid!



Wel heel erg jammer.

16-11-2007, 11:46

Citaat door Horiizon:
Ahá.

Leuk joh,dat als je voor Allah staat en zegt dat het 'tijdverdrijf' is.


Ik dacht dat jij wilde weten waarom mensen relaties nemen?

16-11-2007, 11:46
Liefde, soms lig je er nachtenlang wakker van en dat weken achter elkaar lang. Steeds denkend aan die ene. Het mag niet maar als het zo door gaat, ben je een lopende zombie die weken niet geslapen heeft. En dan tsja je houdt hetniet meer vol, trouwen kannog niet vanwege de leeftijd en wat andere probleempjes. Maar niet samen zijn kan je ook niet en dan is er maar 1 optie, en die is heel slecht namelijk een relatie nemen. Als beide seriues zijn en nog enigszin respect voor elkaar hebben zullen ze de zonde die ze begaan beperken en niette ver gaan.

16-11-2007, 11:50

Citaat door Trilfunctie:
Ik dacht dat jij wilde weten waarom mensen relaties nemen?


Yep.

En ik zeg mijn mening.

Zoiets kan je niet tegen Allah zeggen.

16-11-2007, 12:01

Citaat door Horiizon:
Yep.

En ik zeg mijn mening.

Zoiets kan je niet tegen Allah zeggen.


Uh oke.

16-11-2007, 12:09
Ik haat het dat meisjes die nooit een vriend hebben gehad schijnheiligerds etc. worden genoemd net alsof we allemaal de regels overtreden Echt stom, gaat nergens over


16-11-2007, 12:28

Citaat door ProudeMuslima:
Ik haat het dat meisjes die nooit een vriend hebben gehad schijnheiligerds etc. worden genoemd net alsof we allemaal de regels overtreden Echt stom, gaat nergens over




DAAR BEN IK HET HELEMAAL MET JE EENS! JUIST DE MEISJES DIE ZEGGEN VAN JAA IK HEB NOOIT EEN VRIEND GEHAD, ZIJN DE ERGSTE MOHIEM IK LAAT IEDEREEN IN ZN EIGEN WAARDE!

16-11-2007, 12:35

Citaat door Miss_Narjis:
DAAR BEN IK HET HELEMAAL MET JE EENS! JUIST DE MEISJES DIE ZEGGEN VAN JAA IK HEB NOOIT EEN VRIEND GEHAD, ZIJN DE ERGSTE MOHIEM IK LAAT IEDEREEN IN ZN EIGEN WAARDE!


indd of je nou een vriendje hebt gehad of niet, je hoeft dat niet rond te bazuinen

ik zelf heb nooit een vriend gehad, maar dat is iets wat ik voor mezelf doe, en om Allah SWT tevreden te stellen. Niet om ermee te pronken van, jah kijk hoe clean ik nog ben


16-11-2007, 12:56


Omdat de verleiding altijd aanwezig is en iedereen daar anders over denkt.